2022-01-11, 09:40
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.B.
Gjord en beställn för 9 dar sen som fortf står på hold

Verkar riktigt skumt. Jag har haft turen att få alla beställningar förutom 1. Och jag har beställt där flera gånger. Som sagt så är det för jävligt att de inte har någon kontaktinformation så man kan skicka mail om det är något som har strulat sig.
Citera
2022-01-11, 11:23
Medlem
Fan mina flualpra och clona Kom ej idag men ibland kör dom så jag får posten på eftermiddagen så tror faktiskt det är så idag då jag inte sett en posten ens. Med det sagt så måste jag fixa flera pagoklon men endast om dom har ökat dosen eller man får dubbla. Ska maila dom och fråga för dom funkar ju men blir för dyrt ta 4st morgon sen 4st eftermiddagen kanske till och med 5st per dos tillfälle.
Hoppas verkligen dom lägger dom på minst 1,8mg eller i min fantasi 3mg fast lär ju inte hända.
Citera
2022-01-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Fan mina flualpra och clona Kom ej idag men ibland kör dom så jag får posten på eftermiddagen så tror faktiskt det är så idag då jag inte sett en posten ens. Med det sagt så måste jag fixa flera pagoklon men endast om dom har ökat dosen eller man får dubbla. Ska maila dom och fråga för dom funkar ju men blir för dyrt ta 4st morgon sen 4st eftermiddagen kanske till och med 5st per dos tillfälle.
Hoppas verkligen dom lägger dom på minst 1,8mg eller i min fantasi 3mg fast lär ju inte hända.

Har haft lite kontakt med dom och tror dom kommer öka pagoklon till 20mg 😉
Vilket jag med läst ska vara en bra nybörjar dos.
Hoppas iaf på det blir 2omg per pagoklon och det blir det nog.
Funkar men jag hann inte forska tillräckligt för dom tog slut så snabbt då dom var för klena men 4-5st var iaf bra dos även om det inte var värdens fetaste benz så var den bästa jag tagit sedan klotizolam men fick ju ta minst 15mg klotizolam för bra effekt.
Fast ska nog se om jag kan hitta deras mail och prata med dom om just pagoklon och öka dom.
Kommer tillbaka när jag fått nån info om jag nu hittar deras mailadress men har den sparad.
Skulle så gärna vilja skriva en sak men måste fråga om de är okey först.
Citera
2022-01-11, 11:59
Medlem
Citat:

Posten kom nyss och ingen glad nyhet tyvärr.
Fan brukar ju gå snabbt fast iofs det skickades förra veckan så kommer nästa utdelnings dag garanterat.
Ska nu messa dom om dom tänker öka dos på pago fast det tror jag dom gör.
Citera
2022-01-11, 15:47
Medlem
stabizens avatar
Citat:
Ge mig ditt postnr ska jag kolla åt dig när dom kör ut post i ditt område eller skickar jag länk så slipper alla se var du bor.

Det kommer post hit mån, ons och fre, men jag trodde kanske A brev kommer vilken dag som.. som expressbrev? Har nog fel men det måste komma imorgon annars har jag nog blivit blåst.. fyfan
Citera
2022-01-11, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Det kommer post hit mån, ons och fre, men jag trodde kanske A brev kommer vilken dag som.. som expressbrev? Har nog fel men det måste komma imorgon annars har jag nog blivit blåst.. fyfan

Ja det är aldrig kul att bli blåst. Har blivit det 1 gång från RC Inrikes, annars har jag alltid fått mina grejer, och har handlat där en hel del.
Citera
2022-01-11, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Jag brukar få på några dagar. Men hur upplevde du effekten?

Inte alls negativ jämfört med tidigare 🙂, mer lik ”vanlig” benso. Men, jag har inte tagit så många ännu. Dom ska ha + för att dom är generösa (beställde 50 & fick ca 75), men generellt känns ju inte shoppen superseriösa. Så dom här tabletterna kanske innehåller pagoclone och kanske inte, och istället nåt annat? Eller så innehåll dom förra tabletterna inte pagoclone men dom här gör det? Jag vet inte hur många som använt ”bekräftad” pagoclone och kan jämföra effekten…positiv förändring men var försiktig vänner.
Citera
2022-01-11, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Inte alls negativ jämfört med tidigare 🙂, mer lik ”vanlig” benso. Men, jag har inte tagit så många ännu. Dom ska ha + för att dom är generösa (beställde 50 & fick ca 75), men generellt känns ju inte shoppen superseriösa. Så dom här tabletterna kanske innehåller pagoclone och kanske inte, och istället nåt annat? Eller så innehåll dom förra tabletterna inte pagoclone men dom här gör det? Jag vet inte hur många som använt ”bekräftad” pagoclone och kan jämföra effekten…positiv förändring men var försiktig vänner.

Dom har en riktigt oseriös hemsida, men håller med om att de är generösa och man får mer tabletter än man beställer. De förra tabletterna som smakade mjöl var värdelösa. De nya smakar ju kemiskt och är någon benso. Om det är Pagoclone eller något annat vete fan, men fungerar utmärkt gör dom tycker jag.
Citera
2022-01-12, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Dom har en riktigt oseriös hemsida, men håller med om att de är generösa och man får mer tabletter än man beställer. De förra tabletterna som smakade mjöl var värdelösa. De nya smakar ju kemiskt och är någon benso. Om det är Pagoclone eller något annat vete fan, men fungerar utmärkt gör dom tycker jag.

Jag håller med. Tog några samtidigt igår och…inte kände jag mig helt nykter.
Citera
2022-01-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Jag håller med. Tog några samtidigt igår och…inte kände jag mig helt nykter.

Precis! Det är ganska effektiva.
Citera
2022-01-12, 19:05
Medlem
1994-1s avatar
Är det något som vet om pagoclone är vattenlöslig? Skall prova lösa upp en tablett.

Någon som betalat med btc från sidan som tillhandahåller pagoclone tabletter? Inte hört något sedan 6 januari.
Citera
2022-01-13, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Är det något som vet om pagoclone är vattenlöslig? Skall prova lösa upp en tablett.

Någon som betalat med btc från sidan som tillhandahåller pagoclone tabletter? Inte hört något sedan 6 januari.

Hur ska du inta den om du löst den i vatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in