Citat:
Ursprungligen postat av
AngLittle
Jag försvarar inte Fauci, är inte tillräckligt insatt i frågan heller, men jag känner mer att han knappt får en syl i vädret. Så fort han försöker säga något så blir han ju avbruten, det enda han hinner säga är ju att senatorn är inkorrekt och så bryter senatorn in med något annat. På slutet säger ju Fauci att han gärna kan kolla igenom dokumenten, fattar att det är dokument iaf, och visa på att det inte stämmer, men återigen så lyssnar inte den utfrågande senatorn utan bara skickar på honom fler anklagelser som han inte får en chans att bemöta innan nästa kastas på honom. Där får jag snarare intrycket att han inte vill att Fauci ska få berätta sin mening utan istället fortsätter att tjafsa för att komma ur det. Sen bryter ju den där tanten in dessvärre så man aldrig fick höra hur det slutade.
Intressant att man uppfattar en video så olika 🙂
Du saknar kontext. Utfrågningarna har pågått snart ett år med Fauci och han har åkt dit flera gånger men inget sker. Det är redan bevisat att han sysslat med "Gain of function" - research.
Kolla tidigare utfrågningar. Han får all tid i världen men säger inget vettigt utan bara att folk inte vet vad dom pratar om...
I en utfrågning har t.om Rand Paul dokument och mail-konversationer med Fauci där de diskuterar Gain of function men Fauci bara svamlar och går ifrån ämnet.
Han förlorade redan för 6 månader sen när Paul läste definitionen av GoF-forskning och direkt efter en forskningsrapport från Fauci som beskrev densamme men Fauci förnekade att det var GOF...
Gubben är psykopat och förhoppningsvis blir han och de inblandade hängda eller arkebuserade publikt i slutändan.
Finns även bergssäkra bevis på att Fauci var inblandad i SARS som spreds i Kina 2003 i form av utbetalningar, forskar rapporter m.m
Mycket tyder på att man släppte ut SARS, lät det spridas i Kina 2003 och modifierade det i labbet 2005 och tillslut släppte ut covid19.