Citat:
/.../ Lina: Fick ett jobb i centrala Torrevieja och jag bestämde mig helt enkelt för att nu ska det ske. Har aldrig köpt sex innan så jag var naturligtvis lite nervös. /.../
Går mot portdörren och hon öppnar från din lägenhet. Hon säger åt mig att gå in i hissen och upp till tredje våningen. Kliver ur hissen och ser en dörr som är öppen med en röst som säger: ”Come here”. Kliver in och möts av Lina, brasiliansk kvinna, 43 år gammal. Hon såg ut precis som i annonsen och var väldigt trevlig. Var väldigt nervös nu men hon talade med en lugnande röst. Varför blev jag ens nervös? Blir ju aldrig det när jag pratar med tjejer, men det gjorde saken spännande. /.../
Går mot portdörren och hon öppnar från din lägenhet. Hon säger åt mig att gå in i hissen och upp till tredje våningen. Kliver ur hissen och ser en dörr som är öppen med en röst som säger: ”Come here”. Kliver in och möts av Lina, brasiliansk kvinna, 43 år gammal. Hon såg ut precis som i annonsen och var väldigt trevlig. Var väldigt nervös nu men hon talade med en lugnande röst. Varför blev jag ens nervös? Blir ju aldrig det när jag pratar med tjejer, men det gjorde saken spännande. /.../
Trevliga berättelser och välkommen in i broderskapet! Påminner mig om när jag för första gången köpte sex i Köpenhamn för lite mer än trettio år sedan. Jag hade också flera år gått och "allt mer känt att jag vill prova på att köpa sex". Av diverse olika anledningar hade det inte blivit av, men så var jag på arbete i Köpenhamn, läste annonserna i Ekstrabladet, tog mod till mig och verkligen bestämde mig för att nu det skulle bli av. Dock visade det sig att den klinik jag hade bestämt mig för att besöka eftersom jag fastnat för deras annons låg med ingången helt öppet framför en taxistation. Jag vågade helt enkelt inte gå och ringa på. Hittade en annan klinik. Satt sedan på en parkbänk en bit ifrån och kollade läget. Samlade mod och i det närmaste smög fram till kliniken samtidigt som jag noga kollade så att inte någon skulle se mig, gick nerför halvtrappan (många "kliniker" i Köpenhamn ligger i källarplanet med ingång från gatan via en halvtrappa ner) och ringde på. Tjejen märkte att jag var nervös, men jag fick en mycket skön stund med henne och ett "välkommen åter".
Efter ett par ytterligare besök på olika kliniker slutade jag att smyga mig fram, utan började stega rakt fram utan någon tövan och nervositet och utan att se mig omkring ringa på kliniken eller bordellens dörr. Egentligen är det ju dumt att smyga sig fram och oroligt se sig omkring – det väcker ju mycket mer uppmärksamhet än att gå rakt fram och se ut som att man inte ska göra (eller har gjort) något "syndigt". På senare år så har jag ätit frukost helt öppet med unga eskorter i hotellmatsalen på hotell i Stockholm eller skvallrat med receptionisten med en eskort vid min sida. Samma där – om man uppträder som man inte har något att skämmas för utan uppträder helt naturligt så är det ingen (kanske med undantag för andra eskorter och sexköpare) som verkar inse att den propra vackra unga kvinnan vid min sida inte är min dotter (eller flickvän) utan en eskort.
Jag får intrycket att du mycket snabbt kommit över din initiala nervositet. Hoppas att det stämmer. Vad gäller att köpa sex så är det enda som jag ångrar är att jag inte började köpa sex tidigare. Jag reser mycket i arbetet och jag har sluppit tråkiga kvällar på ett hotellrum samt fått många sköna stunder. Några av mina absolut skönaste samlag har varit med prostituerade. Jag hoppas att även du får många sköna stunder framöver och glöm inte att det finns ingen anledning att skämmas. Sex är ju något fint!

!