2022-01-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caltero
/.../ Lina: Fick ett jobb i centrala Torrevieja och jag bestämde mig helt enkelt för att nu ska det ske. Har aldrig köpt sex innan så jag var naturligtvis lite nervös. /.../
Går mot portdörren och hon öppnar från din lägenhet. Hon säger åt mig att gå in i hissen och upp till tredje våningen. Kliver ur hissen och ser en dörr som är öppen med en röst som säger: ”Come here”. Kliver in och möts av Lina, brasiliansk kvinna, 43 år gammal. Hon såg ut precis som i annonsen och var väldigt trevlig. Var väldigt nervös nu men hon talade med en lugnande röst. Varför blev jag ens nervös? Blir ju aldrig det när jag pratar med tjejer, men det gjorde saken spännande. /.../

Trevliga berättelser och välkommen in i broderskapet! Påminner mig om när jag för första gången köpte sex i Köpenhamn för lite mer än trettio år sedan. Jag hade också flera år gått och "allt mer känt att jag vill prova på att köpa sex". Av diverse olika anledningar hade det inte blivit av, men så var jag på arbete i Köpenhamn, läste annonserna i Ekstrabladet, tog mod till mig och verkligen bestämde mig för att nu det skulle bli av. Dock visade det sig att den klinik jag hade bestämt mig för att besöka eftersom jag fastnat för deras annons låg med ingången helt öppet framför en taxistation. Jag vågade helt enkelt inte gå och ringa på. Hittade en annan klinik. Satt sedan på en parkbänk en bit ifrån och kollade läget. Samlade mod och i det närmaste smög fram till kliniken samtidigt som jag noga kollade så att inte någon skulle se mig, gick nerför halvtrappan (många "kliniker" i Köpenhamn ligger i källarplanet med ingång från gatan via en halvtrappa ner) och ringde på. Tjejen märkte att jag var nervös, men jag fick en mycket skön stund med henne och ett "välkommen åter".

Efter ett par ytterligare besök på olika kliniker slutade jag att smyga mig fram, utan började stega rakt fram utan någon tövan och nervositet och utan att se mig omkring ringa på kliniken eller bordellens dörr. Egentligen är det ju dumt att smyga sig fram och oroligt se sig omkring – det väcker ju mycket mer uppmärksamhet än att gå rakt fram och se ut som att man inte ska göra (eller har gjort) något "syndigt". På senare år så har jag ätit frukost helt öppet med unga eskorter i hotellmatsalen på hotell i Stockholm eller skvallrat med receptionisten med en eskort vid min sida. Samma där – om man uppträder som man inte har något att skämmas för utan uppträder helt naturligt så är det ingen (kanske med undantag för andra eskorter och sexköpare) som verkar inse att den propra vackra unga kvinnan vid min sida inte är min dotter (eller flickvän) utan en eskort.

Jag får intrycket att du mycket snabbt kommit över din initiala nervositet. Hoppas att det stämmer. Vad gäller att köpa sex så är det enda som jag ångrar är att jag inte började köpa sex tidigare. Jag reser mycket i arbetet och jag har sluppit tråkiga kvällar på ett hotellrum samt fått många sköna stunder. Några av mina absolut skönaste samlag har varit med prostituerade. Jag hoppas att även du får många sköna stunder framöver och glöm inte att det finns ingen anledning att skämmas. Sex är ju något fint!
Citera
2022-01-02, 15:32
Medlem
Kurt1s avatar
Precis som kopenhamnlover, har jag mångårig erfarenhet av denna hobby. Det har hänt mig en gång (men bara en gång) att jag inte har vågat (eller kanske snarare inte velat) besöka en bordell för att den låg för öppet. Det var i Aalborg och bordellen Danmarkspigerne, och den har/hade ingången rakt mot en högfrekventerad gågata, och man skulle gå uppför en trappa där det dessutom satt ett gäng alkisar. Där gick alltså gränsen för mig, men annars tycker jag att det är deras problem och inte mitt, om folk ser mig gå in på en bordell och ogillar det.
Citera
2022-01-02, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Trevliga berättelser och välkommen in i broderskapet! Påminner mig om när jag för första gången köpte sex i Köpenhamn för lite mer än trettio år sedan. Jag hade också flera år gått och "allt mer känt att jag vill prova på att köpa sex". Av diverse olika anledningar hade det inte blivit av, men så var jag på arbete i Köpenhamn, läste annonserna i Ekstrabladet, tog mod till mig och verkligen bestämde mig för att nu det skulle bli av. Dock visade det sig att den klinik jag hade bestämt mig för att besöka eftersom jag fastnat för deras annons låg med ingången helt öppet framför en taxistation. Jag vågade helt enkelt inte gå och ringa på. Hittade en annan klinik. Satt sedan på en parkbänk en bit ifrån och kollade läget. Samlade mod och i det närmaste smög fram till kliniken samtidigt som jag noga kollade så att inte någon skulle se mig, gick nerför halvtrappan (många "kliniker" i Köpenhamn ligger i källarplanet med ingång från gatan via en halvtrappa ner) och ringde på. Tjejen märkte att jag var nervös, men jag fick en mycket skön stund med henne och ett "välkommen åter".

Efter ett par ytterligare besök på olika kliniker slutade jag att smyga mig fram, utan började stega rakt fram utan någon tövan och nervositet och utan att se mig omkring ringa på kliniken eller bordellens dörr. Egentligen är det ju dumt att smyga sig fram och oroligt se sig omkring – det väcker ju mycket mer uppmärksamhet än att gå rakt fram och se ut som att man inte ska göra (eller har gjort) något "syndigt". På senare år så har jag ätit frukost helt öppet med unga eskorter i hotellmatsalen på hotell i Stockholm eller skvallrat med receptionisten med en eskort vid min sida. Samma där – om man uppträder som man inte har något att skämmas för utan uppträder helt naturligt så är det ingen (kanske med undantag för andra eskorter och sexköpare) som verkar inse att den propra vackra unga kvinnan vid min sida inte är min dotter (eller flickvän) utan en eskort.

Jag får intrycket att du mycket snabbt kommit över din initiala nervositet. Hoppas att det stämmer. Vad gäller att köpa sex så är det enda som jag ångrar är att jag inte började köpa sex tidigare. Jag reser mycket i arbetet och jag har sluppit tråkiga kvällar på ett hotellrum samt fått många sköna stunder. Några av mina absolut skönaste samlag har varit med prostituerade. Jag hoppas att även du får många sköna stunder framöver och glöm inte att det finns ingen anledning att skämmas. Sex är ju något fint!

Tack! Intressant att höra att andra också varit nervösa. Jag tror för min del att efter första så kändes det helt enkelt rätt efteråt och det avgör nog hur andra upplevelser blev. Kommer bli återkommande köpare nu faktiskt och jag överväger resor till typ Berlin eller Prag i just detta syfte
Citera
2022-01-02, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Precis som kopenhamnlover, har jag mångårig erfarenhet av denna hobby. Det har hänt mig en gång (men bara en gång) att jag inte har vågat (eller kanske snarare inte velat) besöka en bordell för att den låg för öppet. Det var i Aalborg och bordellen Danmarkspigerne, och den har/hade ingången rakt mot en högfrekventerad gågata, och man skulle gå uppför en trappa där det dessutom satt ett gäng alkisar. Där gick alltså gränsen för mig, men annars tycker jag att det är deras problem och inte mitt, om folk ser mig gå in på en bordell och ogillar det.

Förutom, precis innan första gången med kliniken vid taxistationen, så har jag ytterligare en gång avstått (av andra skäl än tidsbrist, tagit ut för lite kontanter, för trött etc. ...) för att jag inte "vågat". Vid en tjänsteresa till en stad i Spanien hade jag sällskap av en yngre kvinnlig kollega som jag dessutom var chef för. Givetvis såg jag till att besöka en bordell när kollegan träffade vänner. Tjejen jag träffade där var mycket trevlig och sympatisk och kemin mellan oss var utmärkt – så utmärkt att hon ville få komma till mitt hotell senare. Tyvärr var jag tvungen att avstå eftersom gästvåningen som våra spanska kollegor hade bokat åt oss var rätt lyhörd och jag visste att min kvinnliga kollega nog skulle ha mycket negativa åsikter om det skulle framkomma att jag tillbringat natten med en prostituerad. Och i och med att det var lyhört och våra rum låg vägg i vägg hade det nog varit svårt att dölja ...

Annars vet jag att en del män inte vill besöka tyska FKK för de blir exponerade för andra sexköpande män (och kanske träffar någon bekant eller kollega) eller för att inne på en bordell vid in- eller utpassering träffa någon bekant/kollega. Jag tänker precis tvärtom – då får man ju veta att man har samma intressen och jag skäms ju inte för att jag köper sex. Däremot vill jag inte att "fel" personer ska få veta det eftersom det ju kan användas emot en med den inställning som är rådande i Sverige. Men rent statistiskt borde ju flera av mina närmaste kollegor ha köpt sex och några är säkert som jag aktiva sexköpare (åtminstone på arbetsresor) och jag har flera gånger tänkt att det skulle vara intressant att veta vilka andra det är på arbetet som köper sex. Jag menar att i sådana fall behöver vi ju inte, vid gemensamma resor, dölja våra "äventyr" för varandra. Jag tror också att radikalfeministerna på arbetet skulle helt missta sig på vilka som köpt/köper sex.

Citat:
Tack! Intressant att höra att andra också varit nervösa. Jag tror för min del att efter första så kändes det helt enkelt rätt efteråt och det avgör nog hur andra upplevelser blev. Kommer bli återkommande köpare nu faktiskt och jag överväger resor till typ Berlin eller Prag i just detta syfte

Man är väl nervös första gången för det är ju, i den rådande diskursen, en "gränsöverskridande handling". Vad bra att det inte kändes rätt för dig efteråt! Tyvärr finns det ju en diskurs i samhället som framställer sex som något fult, skamligt och förknippat med utnyttjande och övergrepp (och det gäller inte bara köpt sex). Det gör ju att många kvinnor och män har en väldigt dubbel, neurotisk och skamfylld inställning till sex. Sex är något fint och bland det finaste som man kan köpa för pengar. Jag känner mer personligen några tjejer som säljer, eller har sålt, sex och det som de berättar (och vad jag själv har kunnat iakttaga och läsa) ger en helt annan bild från insidan än vad moralkonservativa högerkristna och radikalfeministiska prostitutionsmotståndare vill få oss att tro!
Citera
2022-01-03, 14:14
Medlem
Citat:
Tack! Torrevieja verkar dock vara undantaget!
Sök på Alicante sedan hittar du massa i torrevieja
Citera
2022-01-03, 19:10
Medlem
Citat:
Tack! Torrevieja verkar dock vara undantaget!
Just nu 1628 annonser på pasion.com om man söker på Torrevieja
Citera
2022-01-05, 01:15
Medlem
Knullade två horor där i somras, båda latinos, den ena var en 6/10 men var riktigt bra på att knulla den andra var en 10/10 men sämre i sängen och klagade på att min kuk var för stor för henne. Så tror inte man ska välja den snyggaste tjejerna man ser
Citera
2022-01-12, 16:24
Medlem
Sådär ja. Då var jobbresan klar! Vilken resa 😅

Pga jobbet så blev jag kvar över nyår och jag såg nyårsafton som ett gyllene läge. Min plan var att boka ett gäng, typ fyra olika, eskorter alternativt gå på ny bordell samt att få tag på grönt, det senare har jag aldrig provat. Ni får döma mig på det senare men jag har liksom aldrig provat dekadensen på det här sättet. Kunden jag jobbar åt bjöd dock in mig till hans familjs firande vilket jag ju av Jobbskäl inte kunde tacka nej till. Planen kvarstod dock i huvudet. Men som alla planer så överlever den aldrig verkligheten och istället så ägnade jag kvällen åt att dels få hans 20-åriga dotters nummer, bli as packad och få nya jobb av sagda kund (fan vad Spanien verkar vara enkelt bara man är polare med någon). Det nya året inleddes med att jag satte på hans 25-åriga sekreterare på mitt AirBnB 😁 Dagarna efter nyår var fyllda av transporter dagtid samt att tidigare nämnda dotter var hos mig på nätterna. Således fick jag helt enkelt fullt upp som ni kanske förstår.

Näst sista dagen i Spanien kom jag dock på mig själv med att leva alldeles för normalt och började planera för något roligt. Min kund hade en körning till Valencia och här såg jag min chans. Valencias utbud av eskorter verkar inte vara att leka med. Planen?

Två horor på vägen hem, därefter min 20-åring och påvägen till flyget till Sverige ytterligare en eskort. Fyra olika brudar inom 15h, det här måste gå.

Åkte mot Valencia runt 0700 och på nätet hade jag siktar in mig på vad jag trodde var en bordell via sidan https://maxxagevlc.com/ och för mig verkade det vara en bordell om man kollar på Google maps. Jobbet drog dock ut på tiden tack vare spansk trafik och diverse anledningar och helt plötsligt slog klockan 12, Kuken. Siktade in mig via Google maps men när jag körde omkring så hittade jag liksom inget. Lite less tack vare en lång dag så bestämde jag mig helt enkelt att jag får köra till nästa ställe som låg på vägen hem, El Quijote https://clubelquijote.com/ som ligger nära Denia.

Efter någon timmas körning så kom jag fram till ett område som såg ut hur Mexiko brukar se ut i amerikanska serier. Mestadels helt mörkt men en enstaka neonskylt här och där. Bordellens skyltar var så klart i alla möjliga färger över hela fasaden. När jag stiger in möts jag av en trevlig slavisk kvinna som leder mig mot baren där några farbröder sitter och snackar skit och en enstaka tjej sitter. Ganska stort där inne och hade liksom lite klubbkänsla dock en måndag så var det dött som fan. Aja, jag hade ett mål. I baren snackade jag lite med den slaviska bruden som verkade fungera som en bordellmamma och hon förstod snabbt mitt syfte och parade ihop mig med den andra bruden som satt i baren. Det gick på 80€ för en halvtimme och jag tänkte mest, absolut nu kör vi. Tjejen i fråga en colombiansk tjej, Claire, runt 28 skulle jag gissa med fina former. Kanske inget jag skulle raggat på om jag var på krogen men det dög för kvällen.

Vi gick till någon form av kassörska som gav min tjej en polett och därefter vidare uppför en trappa. Här förändras känslan i inredningen och börjar mer påminna om ett helt okej hotell, verkar ju var vara bättre än Skala tänkte jag.

Väl inne på rummet så stoppar hon poletten i en automat som börjar visa 34, en timer helt enkelt. Rummet var helt okej fräscht men framförallt bättre än på Skala vilket gav mig förhoppningar om det som skulle ske. Frågar henne om jag ska duscha och det är här min första dåliga vibb med henne blir eftersom att hon verkar lite nonchalant till det hela jämfört med tidigare som varit noggranna med det.

La mig på sängen och väntade på henne och när hon kom började hon dansa sensuellt framför mig. Efter ett tag satte vi oss på sängen och hon började runka av mig men hade en greppstyrka som heter duga, misstänker att hon förväxlat min kuk med några spenar eller något för det gjorde mestadels ont. Det var dels det men sen var det något med kemin oss emellan som liksom bara inte funka. Hon hämtade en kondom och började suga av mig men jag fick liksom inte riktigt helt upp den. Avsugningen var dock helt okej. Efter en tags sugande så hoppar hon upp på mig och börjar rida mig, hon använder den där ”gnugg”-metoden som jag inte gillar och jag börjar därför bli slak. Vi bytte ställning till doggy och jag tänkte att med en sån här röv så bör jag kunna få upp den i henne. Det gick liksom inte riktigt utan medan jag pumpar så gör hon någon form av snurrande rörelse med rumpan vilket helt förstör min takt. Vi fortsätter en stund innan hon föreslår reverse cowgirl vilket jag Tyckte lät som en bra idé. Hon började och jag låg och njöt av hennes riktigt goa röv men återigen så gick den liksom inte helt upp, stämningen var inte rätt helt enkelt.

Bad henne suga av mig vilket hon gjorde en stund men varvade tyvärr det med att träna mjölkning av kor på min kuk vilket ledde till en berg och dalbanan av kåthet och smärta.

Sammantaget:

Prestation: 4/10 Hon försökte iaf men kemin fanns liksom inte där

Utseende: 6/10. Inget jag hade raggat på på krogen men den där röven kunde man helt enkelt inte leka med.

Efter detta satte jag mig i bilen och körde mot torrevieja och klockan var runt 0030. Hur gör jag nu? Flyget går 11 imorgon och imorgon ska jag dessutom jobba i Sverige så lite pigg behöver jag vara. Här får jag tyvärr göra er besvikna kära flashbackare, jag valde att åka hem till 20 åringen och hade kul med henne från 0300 fram till ungefär 0600 och således skippade jag målet att ta en till brud på vägen till flygplatsen. Kommer skriva en sammanfattning i nästa inlägg tänkte jag om hur jag tänker kring resan generellt
Citera
2022-01-12, 16:50
Medlem
Hur känner jag inför mitt äventyr?

Alltså det enda jag ångrar är att jag inte var mer aktiv och sökte upp fler. Men samtidigt ledde mitt sidospår med en betydligt yngre tjej till samma mål 😁 I det hela var den här jobbresan väldigt lyckad och jag tror nog att jag eventuellt ska exponera mig mycket mer mot Spanien av flera anledningar.

Hemma har jag ett ganska aktivt sexliv men den faller liksom inom ”normen”, ingen för ung och ingen för gammal. Det här var en väldigt rolig upplevelse och jag tror framförallt att jag precis som när man var sexton och började ligg- behöver hitta just min grej, vilket jag vill utforska. Den här ”stökiga” sidan av mig själv vill jag liksom veta vem det är.

I framtiden kommer jag nog faktiskt att börja planera för sexresor till typ Prag eller Berlin för det här var verkligen hur kul som helst och jag kan verkligen rekommendera alla som tvekar att prova. Tills dess att jag organiserar något så får vi helt enkelt höras eftersom jag är i Sverige igen!
Citera
2022-01-12, 19:03
Medlem
Citat:
/.../ Kunden jag jobbar åt bjöd dock in mig till hans familjs firande vilket jag ju av Jobbskäl inte kunde tacka nej till. Planen kvarstod dock i huvudet. Men som alla planer så överlever den aldrig verkligheten och istället så ägnade jag kvällen åt att dels få hans 20-åriga dotters nummer, bli as packad och få nya jobb av sagda kund (fan vad Spanien verkar vara enkelt bara man är polare med någon). Det nya året inleddes med att jag satte på hans 25-åriga sekreterare på mitt AirBnB 😁 Dagarna efter nyår var fyllda av transporter dagtid samt att tidigare nämnda dotter var hos mig på nätterna. Således fick jag helt enkelt fullt upp som ni kanske förstår. /.../

Låter som att du har haft ett härlig jobbresa i Spanien med både betald och obetald sex!

Vad gäller sekreteraren och dottern får jag väl citera spanska och portugisiska kollegor som säger att "vi är ett äkta katolskt land" och sedan skrattar de. De har också haft med sig älskarinnor öppet på jobbresor. I dessa länder har också hotellinnehavare öppet sagt mig att de kan skriva kvitton på enkelrum samt anpassa kvittot till jobbresans (officiella) längd (samt mellan raderna klargjort att de inte kommer att fråga efter vigselbevis) om man har någon dam med sig på en jobbresa.

Nu återstår väl att du blir riktigt dekadent och köper sex även i Sverige. För mig tog det cirka 15 år från att jag debuterade som sexköpare till att jag köpte sex även på "hemmaplan" (och inte enbart i samband med jobbresor). Jag började faktiskt att köpa sex även i Sverige först efter att det blev olagligt !
Citera
2022-01-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Låter som att du har haft ett härlig jobbresa i Spanien med både betald och obetald sex!

Vad gäller sekreteraren och dottern får jag väl citera spanska och portugisiska kollegor som säger att "vi är ett äkta katolskt land" och sedan skrattar de. De har också haft med sig älskarinnor öppet på jobbresor. I dessa länder har också hotellinnehavare öppet sagt mig att de kan skriva kvitton på enkelrum samt anpassa kvittot till jobbresans (officiella) längd (samt mellan raderna klargjort att de inte kommer att fråga efter vigselbevis) om man har någon dam med sig på en jobbresa.

Nu återstår väl att du blir riktigt dekadent och köper sex även i Sverige. För mig tog det cirka 15 år från att jag debuterade som sexköpare till att jag köpte sex även på "hemmaplan" (och inte enbart i samband med jobbresor). Jag började faktiskt att köpa sex även i Sverige först efter att det blev olagligt !

Jag tänker att det är nivån efter att organisera en sexresa 😅 Det känns fortfarande som en onödig risk hemma i Sverige. Plus att jag börjar gilla tanken på att ha två sidor, den ena en fungerande företagare, den andra en man som jagar horor och rus 😁😁
Citera
2022-01-12, 21:30
Medlem
Citat:
Jag tänker att det är nivån efter att organisera en sexresa 😅 Det känns fortfarande som en onödig risk hemma i Sverige. Plus att jag börjar gilla tanken på att ha två sidor, den ena en fungerande företagare, den andra en man som jagar horor och rus 😁😁

Det finns nog många sexköpare som har två sidor. Jag tror att det skulle chocka några av mina radikalfeministiska väninnor att jag som jämställd, ordentlig och väletablerad man köper sex (till skillnad från dem ser jag ser ingen konflikt med jämställdhet och feminism i att köpa sex). Men jag får erkänna att i viss mån så tänder jag lite på att ha ett hemligt liv där jag som ”ordentlig” gör sådant som anses vara väldigt ”syndigt”. Det känns ännu mera ”syndigt” att göra det hemma i Sverige. Jag vet att för en del tjejer som säljer sex så handlar det också om att få ha en officiell ”ordentlig” sida och en hemlig sida som ”hora” och få bejaka sin sexualitet.

Det kan säkert vara bra för dig att ta det lugnt med att köpa sex i Sverige tills du skaffat dig erfarenhet för i Sverige gäller det ju att köpa sex med omdöme så att man inte hamnar i polisens klor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in