2022-01-11, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadfasiken
Sverige är en bananrepublik pga människor som "BO". Absolut inte synd om henne.
Inte heller synd om Loco som knullar en 19 åring på en äcklig krogtoalett med skorna av samtidigt som han har flickvän som väntar hemma.

Inte heller synd om flickvännen som kunde välja en stabil svensk ostraffad man.

Det är inte synd om någon. Det är bara synd om nationen Sverige som blivit så pass dekadent att man som grädde på moset inte ens kan skydda målsägandens sekretess.
Citera
2022-01-12, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Ja, det finns dokumenterat. Många foton är dock sekretessbelagda.

Vad är detta för skitsnack om att tjejer ångrar sig och känner skam? Vem fan ångrar bra sex? Det är 2022 och inte som att tjejer går runt och förväntas vara oskulder. Du snackar som om vi bor i ett arabland där kvinnor ska täcka sig för att inte bli våldtagna och sex utanför äktenskapet är förbjudet Uppenbarligen började det frivilligt men Loco, hög på kokain och tidigare känd som våldsam, ballade ur. Just denna tjejen råkar vara en av få som enkelt får blåmärke? Råkar hon vara en som läätt får skador i svalget och fittan också? Allvar, sluta försvara idioten.
Att du inte skäms 😂 "uppenbarligen började det frivilligt" jahaaaaa..... så hur skulle han förstå att det övergick till våldtäkt när sexet pågick och inget motstånd kom? Snälla ba hållkäften om du inte har något bra att säga. Du sitter o svamlar om oskulder arabländer och massa skit. Är det en kukmätar tävling? Glöm inte svenskarna som tog oskulden på sins barn tillsammans med deras partners
Citera
2022-01-12, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hon hade väl 1,1.promille i kroppen? då är man nog inte helt ok
Det där har jag aldrig fattat. Kan jag alltså dra några shots på raken, känna mig wild and crazy, gå och sexa loss, för att sedan anmäla hela händelsen? Jag var ju faktiskt full?

Så gick det verkligen inte till på min tid.
Senast redigerad av V-H 2022-01-12 kl. 04:32.
Citera
2022-01-12, 04:35
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Hon är en PH-hoe.

Vilket innebär?
Citera
2022-01-12, 05:05
Medlem
Citat:
En fråga;

Hur uppstod märken i hennes gom om hans balle nu var slak som han själv hävdade
Det undrar jag också. Hon var ju väldigt pigg på att skicka runt foton på sitt svalg till alla möjliga personer, det första hon gjorde.
Kanske en tidigare sexpartner som var skyldig? På samma sätt som gonoréen som hon försökte applicera på Locco.
Citera
2022-01-12, 05:42
Medlem
Citat:
Hon kanske hade tänkt att stanna vid lite hångel med detta djur, men eftersom han verkar tro att han är Guds gåva till kvinnan på denna jord, så tar han nog det han vill ha med de medel han vill.
Han fixar ju inte ens att vara trogen sina flickvänner. Det är ingen respektfull eller mogen man precis vi har att göra med här, utan en 30-årig loser som drar ladd på en bar-toa. Kom igen! Patetiskt så det skriker om det.

Om han nu inte skulle bli dömd för våldtäkt, så borde han bli dömd till uppläxning så han kan skaffa sig en bättre kvinnosyn.
Man hade ju önskat att en person som anser sig vara offentlig, hade lite mer vett i skallen och faktiskt använder sin "offentlighet" till något bra, värdefullt och som gör avtryck.
Och då menar jag inte i form av blåmärken i tjejers gomar där han trycker in sin balle
Hon borde bli dömd för falskanmälan. Stenhårt straff borde det bli.
Citera
2022-01-12, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Det där har jag aldrig fattat. Kan jag alltså dra några shots på raken, känna mig wild and crazy, gå och sexa loss, för att sedan anmäla hela händelsen? Jag var ju faktiskt full?

Så gick det verkligen inte till på min tid.

Vem har hävdat det?
Citera
2022-01-12, 06:20
Medlem
Citat:
Det undrar jag också. Hon var ju väldigt pigg på att skicka runt foton på sitt svalg till alla möjliga personer, det första hon gjorde.
Kanske en tidigare sexpartner som var skyldig? På samma sätt som gonoréen som hon försökte applicera på Locco.

Njaa, inte riktigt så jag menade.
Tror inte att hans historia stämmer riktigt där.
Sen blir jag lite fascinerad av att han la märke till det minimala blåmärken på hennes ben eller vart det nu satt.
Det vill säga, han lägger märke till små detaljer, som det, men kan inte minnas henne. Men sen minns han hela händelseförloppet - vem som gick in först etc
Citera
2022-01-12, 06:22
Medlem
Kent62s avatar
Citat:

Ligger väl närmre till hands att han ljugit om sin kuk?

Citat:
Ursprungligen postat av minay
Att du inte skäms 😂 "uppenbarligen började det frivilligt" jahaaaaa..... så hur skulle han förstå att det övergick till våldtäkt när sexet pågick och inget motstånd kom? Snälla ba hållkäften om du inte har något bra att säga. Du sitter o svamlar om oskulder arabländer och massa skit. Är det en kukmätar tävling? Glöm inte svenskarna som tog oskulden på sins barn tillsammans med deras partners

Fattar man inte att det övergick till våldtäkt när han började vara våldsam så ska man nog inte ha sex alls.
Citera
2022-01-12, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Hon borde bli dömd för falskanmälan. Stenhårt straff borde det bli.

OM det är en falsk anmälan ska hon självklart få straff för det.
OM det visar sig att han faktiskt är skyldig ska han få sitt straff för det.

Att anmäla något för falsk våldtäkt är helt sjukt , totalt respektlöst mot de som faktiskt blivit våldtagna på riktigt. Lika sjukt är det att män våldtar och sen försöker slingra sig ur att tjejen var med på det.
Citera
2022-01-12, 06:29
Medlem
Citat:
OM det är en falsk anmälan ska hon självklart få straff för det.
OM det visar sig att han faktiskt är skyldig ska han få sitt straff för det.

Att anmäla något för falsk våldtäkt är helt sjukt , totalt respektlöst mot de som faktiskt blivit våldtagna på riktigt. Lika sjukt är det att män våldtar och sen försöker slingra sig ur att tjejen var med på det.
Det är redan tydligt i FUPen. Fattar inte varför du envisas? Detta händer hela tiden & kvinnorna kommer undan med lite gråt. Jämställdhet torde väl funka åt båda hållen? Aldrig hört en kvinna propagera för det, eller nånsin ta eget ansvar.
Citera
2022-01-12, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Det är redan tydligt i FUPen. Fattar inte varför du envisas? Detta händer hela tiden & kvinnorna kommer undan med lite gråt. Jämställdhet torde väl funka åt båda hållen? Aldrig hört en kvinna propagera för det, eller nånsin ta eget ansvar.

Jag anser inte alls att det är tydligt i FUPen, därav skrev jag OM det är en falsk anklagelse/OM han är skyldig.

Eftersom du skriver att det händer hela tiden, ge exempel på då samtliga fall 2021 där det hände, om det är så ofta som du påstår så bör det finnas minst 20 fall. Lista gärna dessa domar där kvinnan dömts till falsk anklagelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in