Citat:
Ursprungligen postat av
ToHeaven
Är du efterbliven? Jag vet betydligt mer än bara "ett piss"

Inte konstigt att du heter Megabambino
I förhör berättar hon följande:
"På oxid gick jag på toaletten och såg Josef loco. Jag stod först i toakön och han stod bakom mig. Jag var väldigt påverkad då jag bara hade ätit en macka idag.
Han frågade mig om han fick följa med mig in på toaletten. Då sa jag ja. Han frågade om han kunde ta ladd och jag sa typ "gör du det".
Jag torkade mig och reste mig upp och tvättade händerna. Då kysste han mig. Jag tyckte väl att det var ganska häftigt. Jag är bara 19 och han är 25 typ.
Sen vet jag vad som hände men inte i vilken ordning.Jag vet vad vi gjorde för något.
Vi kysstes ganska mycket, hade oralt sex och vaginalt sex.
Jag utförde oralsex.
Jag sa aldrig nej till något utan han sa typ gör det här, gör det här"
Enligt henne själv så gick hon med på allt. Hon kysste honom och hade sex med honom helt frivilligt!!
Enligt Josef Locos förhör så var de t.o.m hon som tog av honom kläderna och börja suga av honom
Och så går horan och anmäler honom för våldtäckt!!!
Ifall han blir dömd för våldtäkt så vet jag inte vart jag ska ta mig till med dagens och framtidens tjejer/horor/slampor
Han sitter säkert där han gör med fulla restriktioner på sannolika skäl för att hon frivilligt gjort allt du beskriver utan att hon tagit skada på något sätt. Det är möjligt att hon till del deltagit frivilligt men det vore oerhört märkligt om åklagaren avser driva process baserat på de uppgifter du uppger. I så fall hade han varit på gatan efter två timmar. Man vill gå till botten att utreda de skador som uppstått för henne. Snubben verkar vara lika lite man som du är lille incel.
Han är otrogen på en krogmugg med en mycket yngre tjej. Du sitter här och klassar tjejen som en hora. Vet inte om det är dina egna trauman med att ha blivit ratad hos tjejer som ger dig de här endimensionella aggressionerna men någonting är allvarligt fel och du borde söka hjälp på en mansklinik där de kan lära dig att bli en mångfacetterad man. Just är du bara tragisk och såå pinsam. Du får inte mer rätt för att du fetar all text, använder femtio utropstecken skriver med VERSALER SOM ATT DU SKRIKER, typiskt trashbeteende.
CITAT: To Heaven
"Och så går horan och anmäler honom för våldtäckt!!!
Ifall han blir dömd för våldtäkt så vet jag inte vart jag ska ta mig till med dagens och framtidens tjejer/horor/slampor"