Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Jag har ingen källa att dela med mig av men i sociala medier så tisslas det och tasslas om att Oscar Linner är intresserad av gå till Giffarna Sundsvall . Rykten ger jag inte mycket för och jag kan inte avgöra hur pass trovärdiga uppgifterna är men som giffare tycker jag att det vore ett spännande namn. Visserligen är han lite ojämn och släpper in en del enkla mål men i sina bästa stunder är han riktigt bra och det går inte att komma ifrån det faktum att han bara släppte in 16 mål säsongen 2018 då AIK senast vann SM-guld . Visst ingen kan leva på gamla meriter men jag är osäker på hur våra nuvarande målvakter står sig i Allsvenskan och vi behöver en stabil målvakt om vi ska hänga kvar. Svårt som sagt att avgöra hur trovärdiga uppgifterna är men att Linner vill hem till Sverige och Allsvenskan är inget nytt så ett miljöombyte kan nog vara bra för honom om inte Gnaget vill ha hem honom
Han sa väl i någon intervju att han ville hem men att det isåfall inte kommer bli AIK. Har för mig att han blev rätt hotad av sorkarna när han hade gjort bort sig någon gång och att han fick stänga sin instagram eller nåt, eller så är det bara något jag drömt.