Citat:
Ursprungligen postat av
Lokatten66
Fast Hallengrenskan sa väl att vaccinpass kunde införas i ett senare skede. Det låter patetiskt och obegripligt och nästan lite sorgligt. Hon är helt ägd av vaccinsamordnaren som viskar i hennes öra. Han sa också vid intervjutillfälle med Aftonbladet som publicerades i dag att årliga vaccinationer är att vänta. Han har ju varit insyltad i utvecklingen av e-pass nere i Schweiz tidigare och troligen fortfarande.
Övriga Europa verkar faktiskt ha bättre koll. De har ju inte heller vår vaccinsamordnare. Kom tillbaka Löfven och styr upp det här kaoset!
Årliga vaccinationer av äldre och riskgrupper. Precis som sker varje jävla år.
Ingen har tvingat någon att ta ett vaccin Ever i Sverige.
Däremot finns det många som är besvikna på folk som pga konspirationsteorier, låter bli att ta sitt vaccin och sedan belastar vården helt i onödan.
Vi behöver komma ur denna jävla pandemin så fort det går. Parametern det beror på är när vården fungerar normalt igen och folk får sina operationer och kontroller.
Det finns inget parti i riksdagen (inte ens såssarna) som vill hålla på med restriktioner och skit längre än nödvändigt. Det är bara ett påhitt från indoktrinerade idioter enligt mig.
Jag känner folk i partistyrelsen i flera partier (på högersidan) och jag kan säga så mycket att dessa partier inte kommer gå med på någon förlängning av pandemilagen om det inte föreligger väldigt speciella skäl. Varför tror ni att såssarna fick kämpa hårt med den senaste förlängningen? (Som jag personligen tyckte var vettig)
Ta det nu lugnt och tro inte på alla konspirationer. Detta är överspelat till sommaren..
Vad andra idiotländer håller på med är inte vad jag diskuterar, utan hur det fungerar i Sverige.
Vänta och se