2022-01-11, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpning
Jag väntar med att titta tills Kalle åkt ut. Tål inte se den typen.
Nu vet man inte vilken roll som Torpet spelar i år, och hur situationen där kommer se ut. Men oftast upplever folk som sitter länge på Torpet en tristess, även om det kan vara fördelaktigt rent spelmässigt. Jag vill se Kalle hamna på Torpet, vecka ut och vecka in. Gå upp i tävlingar, fejla, få trista uppdrag, fejla, dricka getmjölk tills han spyr. Det är bättre än att han åker ut. Det vore som att se nån dömas till livstid 75 år istället för en snabb död. Tror Kalle skulle klara ett Torpet-liv extremt dåligt.
Citera
2022-01-11, 20:33
Medlem
kukflashs avatar
Klart att det är fyra invandrare som snott rotfrukterna...
Citera
2022-01-11, 20:36
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad är det hon har på framtänderna då? En tandställning eller nån typ av smycke?

Ja, det undrar jag med. Påminner om Niklas Strömstedts framgaddar.

Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Dom är inte naturliga det lipfillers... det är ju sånt ni killar vill ha. kul endå att dom flesta trådarna vill ni killar ha naturliga tjejer sen när det dyker upp en riktig snygging med lipfillers och tatoos och har attityd då faller ni som käglor.😂

https://www.flashback.org/t1556691

Ankläppar och tattoos, inte för mig.
Citera
2022-01-11, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Klart att det är fyra invandrare som snott rotfrukterna...

Bara två av dem är invandrare.
Citera
2022-01-11, 20:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Dom är inte naturliga det lipfillers... det är ju sånt ni killar vill ha. kul endå att dom flesta trådarna vill ni killar ha naturliga tjejer sen när det dyker upp en riktig snygging med lipfillers och tatoos och har attityd då faller ni som käglor.😂

Ja du lyssnar ju på normativa män (modebögar ) överväg att lyssna på rätt män, mig endast...med fördel
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-11 kl. 20:43.
Citera
2022-01-11, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad gör hon på sin arbetstid som förväntas lägga 99.9.0002% på detta, tror du att hon sitter & överanalyserar systemet? för att dryga ut dyrtiden?
Hon har väl ansvar för ett större system med fler användare. Fler som slutar, fler som glömmer lösenord. Känns som ett extremt trist och hjärndött jobb, om det är det enda som finns i arbetsbeskrivningen. Inte avancerat i alla fall.
Citera
2022-01-11, 21:04
Medlem
Citat:

Nu har du missförstått. Finns inga män som gillar att kvinnor petar in grejer i kinder och läppar. Antalet män som gillar siliconbröst är inte heller många. Har konstaterats i diverse tidningsartiklar att kvinnor gör ingrepp för sin egen skull, för sin status inom kretsar de umgås i. Inte för männens skull.
Citera
2022-01-11, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nu har du missförstått. Finns inga män som gillar att kvinnor petar in grejer i kinder och läppar. Antalet män som gillar siliconbröst är inte heller många. Har konstaterats i diverse tidningsartiklar att kvinnor gör ingrepp för sin egen skull, för sin status inom kretsar de umgås i. Inte för männens skull.

Anknäbbar eller inte vi får se vilka tjejer som ni killar kommer prata mest om här.. Detta brukar vara en ganska bra indikation på vilket utseende mannen också föredrar IRL. Dom som är snyggast och mest attraktiva kommer det pratas mest om. Ska bli intressant att följa denna tråd faktiskt.
Citera
2022-01-11, 21:35
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Har jag förstått det rätt? att du tänder på friskt ungkött

"Gerty Borg, 61, är en av deltagarna i Farmen 2022. Hon bor i Trelleborg där hon jobbar som doula."

Jaha, en till doula på ingång. Ja givetvis menade jag den yngre upplagan.
Citera
2022-01-11, 21:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Anknäbbar eller inte vi får se vilka tjejer som ni killar kommer prata mest om här.. Detta brukar vara en ganska bra indikation på vilket utseende mannen också föredrar IRL. Dom som är snyggast och mest attraktiva kommer det pratas mest om. Ska bli intressant att följa denna tråd faktiskt.
Ska jag hålla på och lägga om mitt utseende baserat på vad kvinnor gillar? istället för att gå efter mitt eget skön-hets-ideal? tycker du, manliga skönhetsideal styrs förövrigt av andra förtappade män inte värda vatten

Än så länge så leder inte ens Isabelle tjejkampen (som alltså mäts utefter något som motsvarar klick på sociala medier ) utan Victoria är redan uppe i 24 klickljud från oss karlar
Citera
2022-01-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ska jag hålla på och lägga om mitt utseende baserat på vad kvinnor gillar? istället för att gå efter mitt eget skön-hets-ideal? tycker du, manliga skönhetsideal styrs förövrigt av andra förtappade män inte värda vatten

Än så länge så leder inte ens Isabelle tjejkampen (som alltså mäts utefter något som motsvarar klick på sociala medier ) utan Victoria är redan uppe i 24 klickljud från oss karlar

Ja vi får se under säsongen.. hon var en skräll faktiskt och var inte en tjej jag skulle tippa på som går hem hos killarna.
Inne på farmen verkar hon dock inte vara lika poppis ännu iallafall.
Citera
2022-01-11, 21:56
Medlem
Zyxel04s avatar
Ännu ett platt avsnitt.

Öh de mest intressanta var väl att gröten var äcklig. Nä skojar.

Josefine fick lite mer tv-tid idag. Hon är snygg men tvek att hon är intresserade av en incel likt mig.

Levin börjar störa sig på Alex eftersom han har låg arbetsmoral. Alex ser det i sin tur som en taktik. Han vill få folk att störa sig på honom så han blir vald i tinget. I tinget vill han visa sin storhet så han framstår som cool. Konstigt. Kanske en ursäkt om han skulle åka ut.

Josefin blev förövrigt vald till första-kämpe. Tråkigt eftersom hon är snygg. Dagens första-kämpeval var förövrigt väldigt svårtippat eftersom man knappt känner deltagarna.

Verkar som om Keshia, Bella och Kalle hittat varandra och det finns potential för en pakt. Det är ju paktande som är intressant eftersom de öppnar upp för svek och dylikt.

Det var förövrigt första gången jag såg Keshia idag. Hon har kanske ”flammrat” förbi någon gång men jag har inte uppfattat henne förrän idag.

Kalle har skön stil med att han vill att uppdragen ska faila så det blir dålig stämning. Sånt gillas för oss tv-tittare.

Levin och Bella har en potentiell love-story. Ska detta bli något paradise hotel-liknande? Ifjol var det lite snack kring Jennifer och Alexander Kacanicklics bror men det var inte så seriöst.

Förra året vill jag minnas att någon stal smör och även då var Jennifer inblandad. I år har Levin, Keshia, Kalle och Balle stulit morötter.

En annan potentiell konflikt är väl det där att Victoria vill ha sovmorgon.

Det känns som produktionen är allmänt ”svag” och deltagarna är rädda. Ingen förutom möjligen han Kalle kommer våga agera på ett sätt som riskerar att öppna upp för konflikt. Istället är det mycket skitsnack.

Men klart, om de skulle faila ett uppdrag så kan Victorias sovmorgon-förslag balla ur. Men högst tveksamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in