2022-01-11, 14:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
I genomsnitt är doulan medelålders(43)....
Doulornas pakt eller doulornas kamp?
Vad är sannolikheten att få tag på 2 doulor i en säsongs farmencasting(medveten sökning)?
Finns det olika skolor i den branschen, lite sunnidoula vs shiadoula, eller är det ett standardiserat skrå?
https://www.tv4.se/personer/victoria-verovic-larsson
Jaha, varför skriver dom inte bara semi-barnmorska på skylten, om du frågar en kvinna...hur vill du förlösas!
svarar hon då troligtvis, utav en doula, utav Hans Shejke eller utav en barnmorska? same same

Det här är nån slags antisocial kultur-revolution likt där man inte längre får kalla Vitryssland för Vitryssland (Belarus)

En av Doulans uppgifter är att hon ska knuffa den havande kvinnan framför sig
https://www.framtid.se/files/1200x500/Doula.jpg?1575302932
Jag tycker att vi ska uppfinna manliga Doulor, fasst inte inom förlossningsvården, utan när mannen ska genomföra någonting som är jobbigt och kan göra ont själsligt, hjälp mig att fullända skämtet med en punchline flashback!

Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Doulan var ju assnygg, blev förälskad meddetsamma. Hoppas hon inte åker ut i första taget.
För övrigt, skönt att det är vanliga människor med, inte som i Finska Farmen där alla är kändisar, allt för att locka tittare.
Jaha, hon var också en "all de doula dej" jag var så förtrollad av utseendet att yrkesmanna-skylten missades, sen skulle jag bara berömma din normkritiska kvinnosmak, jag är också kå...förlåt! kär!! i henne tror jag
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-11 kl. 15:06.
Citera
2022-01-11, 19:19
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Mycket möjligt. Kalas-Kalle har iaf tidigare medverkat i Robinson Love Edition.

han blev tsm med Jennifer som vann den säsongen om jag minns rätt, dock vet jag inte om de är fortfarande TSM.
Citera
2022-01-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Årets mest onödiga deltagare är Kalle. Så sjukt irriterande, mundiarre utan att ha något vettigt att säga. Varför låter Cissi honom dominera i valen? Vekt. Alexander och Niklas verkar båda vettiga, även elektrikern och Levin känns ok. Tjejerna är väl mestadels vettiga också.

Ska bli spännande att se vilka som blir profiler. Just nu är det bara Kalle som utmärker sig, och då på ett negativt sätt. Man vill bara klippa till honom när han drar igång. Enda trösten är att jag tror han åker rätt snabbt, efter storbondeveckan. Man har inte riktigt fått reda på om det är någon som mörkar gedigna kunskaper för att inte vara ett hot. Kul med ny säsong!
Jag väntar med att titta tills Kalle åkt ut. Tål inte se den typen.
Citera
2022-01-11, 19:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Det förklarar saken, ni har precis passerat puberteten alltså.
Keisha Barbour är system-administratör till vardags, det låter avancerat, är hon nån slags
IT-tekniker? men eftersom hon har lyckats klicka med Isabelle vill jag gärna ifrågasätta hennes begåvning, vill du?

Dom erkänner också att dom inte är seriösa på Farmen, att säga så under säsong 1 finns inte på kartan, också lägger TV4-tölparna humor-musik till detta. Varför ombeds deltagarna av TV4-crew beskriva sin drömpartner ??? ursäkta är detta Paradise Hostel trots allt?

Keisha
Isabelle
Dum-Kalle

har inte på Farmen är felcastade och ska inte synas i TV öh
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-11 kl. 19:56.
Citera
2022-01-11, 19:54
Avslutad
Usch, vad söndertatuerad hon är Bella.
Citera
2022-01-11, 20:10
Medlem
Detta känns som det mest idiot hopplockade farmen av de mest menlösa inkommande och importerade människor. Tack TV4 att ni beskriver verkligheten i Sverige. Hoppas dessa sidiga delvis lata människor får svälta som första säsongen.
Citera
2022-01-11, 20:12
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle

Ja, för att inte tala om de hemska fläskläpparna.
Citera
2022-01-11, 20:15
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle

Förutom tänderna så tycker jag hon är rätt söt, tatueringar är inte fint men tycker det passar henne.
Citera
2022-01-11, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad är det hon har på framtänderna då? En tandställning eller nån typ av smycke?
Citera
2022-01-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Dom är inte naturliga det lipfillers... det är ju sånt ni killar vill ha. kul endå att dom flesta trådarna vill ni killar ha naturliga tjejer sen när det dyker upp en riktig snygging med lipfillers och tatoos och har attityd då faller ni som käglor.😂

https://www.flashback.org/t1556691
Senast redigerad av Menea 2022-01-11 kl. 20:32.
Citera
2022-01-11, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Keisha Barbour är system-administratör till vardags, det låter avancerat, är hon nån slags
IT-tekniker? men eftersom hon har lyckats klicka med Isabelle vill jag gärna ifrågasätta hennes begåvning, vill du?

Dom erkänner också att dom inte är seriösa på Farmen, att säga så under säsong 1 finns inte på kartan, också lägger TV4-tölparna humor-musik till detta. Varför ombeds deltagarna av TV4-crew beskriva sin drömpartner ??? ursäkta är detta Paradise Hostel trots allt?

Keisha
Isabelle
Dum-Kalle

har inte på Farmen är felcastade och ska inte synas i TV öh
Systemadmin är verkligen inget avancerat. Ge behörighet i system, plocka bort användare som slutat på företaget, generera ett nytt lösenord till en användare som glömt sitt lösenord. "Sommar2022" i all evighet. Jag har typ 2% systemadmin för ett system i min jobbeskrivning och det är nåt jag lägger 0,0002% arbetstid på. Om jag inte helt kan undvika.
Citera
2022-01-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
han blev tsm med Jennifer som vann den säsongen om jag minns rätt, dock vet jag inte om de är fortfarande TSM.

Jo, det tror jag. Och att de har barn ihop också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in