2022-01-11, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Det var Lambertz med ett tag .

Lambertz är idag klassad som ett trasigt pervo och föraktas i alla sammanhang efter en annars framgångsrik karriär.
Citera
2022-01-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Förstår att du inte mår bra lille incel. Har du slut på hushållspapper till porrsajterna? Du skulle lika gärna kunna döma ut mannen i målet men du ger dig på den svagare parten i det här läget utan att veta ett piss.

Är du efterbliven? Jag vet betydligt mer än bara "ett piss" Inte konstigt att du heter Megabambino

I förhör berättar hon följande:

"På oxid gick jag på toaletten och såg Josef loco. Jag stod först i toakön och han stod bakom mig. Jag var väldigt påverkad då jag bara hade ätit en macka idag.

Han frågade mig om han fick följa med mig in på toaletten. Då sa jag ja. Han frågade om han kunde ta ladd och jag sa typ "gör du det".
Jag torkade mig och reste mig upp och tvättade händerna. Då kysste han mig. Jag tyckte väl att det var ganska häftigt. Jag är bara 19 och han är 25 typ.

Sen vet jag vad som hände men inte i vilken ordning.Jag vet vad vi gjorde för något.

Vi kysstes ganska mycket, hade oralt sex och vaginalt sex.

Jag utförde oralsex.

Jag sa aldrig nej till något utan han sa typ gör det här, gör det här"

Enligt henne själv så gick hon med på allt. Hon kysste honom och hade sex med honom helt frivilligt!!

Enligt Josef Locos förhör så var de t.o.m hon som tog av honom kläderna och börja suga av honom

Och så går horan och anmäler honom för våldtäckt!!!

Ifall han blir dömd för våldtäkt så vet jag inte vart jag ska ta mig till med dagens och framtidens tjejer/horor/slampor
Senast redigerad av ToHeaven 2022-01-11 kl. 08:32.
Citera
2022-01-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurono
Om du läser FUP så testade han negativt för gonorré.
Om du läser fup testades hon POSITIVT FÖR GONORE men odlingen visadd NEG. Och man ställde frågan hur det kunde komma sig att hon hade gonore men josef var neg. Samt hur odlingen visade neg. Det besvarades att man kanske inte hade toppsat tillräckligt med aktiva bakterier för att få med det i odlingen.
Citera
2022-01-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Förstår att du inte mår bra lille incel. Har du slut på hushållspapper till porrsajterna? Du skulle lika gärna kunna döma ut mannen i målet men du ger dig på den svagare parten i det här läget utan att veta ett piss.
Svagare? Komedi. Man borde inte sötta sekretess på hennes uppgifter. Hoppas hon döms för att hon ljugit. Det förstår väll vemsomhelst som läser fuppen. Man ser öven hur poliserna pressar henne vid förhör och inte tror på henne
Citera
2022-01-11, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Innan alla börjar säga vad alla skulle gjort om de var i situationen som Aman*a var i så kanske det inte är så lätt att våga säga nej.
Josef är rätt stor och han ser inte supertrevlig ut heller, sen hur mycket hon var med på det eller ej, men tror inte så många hade vågat stå på sig..
Mem snälla. Drick upp vattnet från toaletten då. FATTAR DU HUR många oskyldiga killar som hade suttit inne för våldtäkt pga alla "offer" som har sex, och gör det ena och andra och gör ingen motstånd eller säger nej för att sedan anmäla de för våldtäkt?
Citera
2022-01-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Mem snälla. Drick upp vattnet från toaletten då. FATTAR DU HUR många oskyldiga killar som hade suttit inne för våldtäkt pga alla "offer" som har sex, och gör det ena och andra och gör ingen motstånd eller säger nej för att sedan anmäla de för våldtäkt?

Absolut att vissa råkar illa ut. Men av vad man läser på FUPen så låter det inte som en behaglig handling.
Att ha blåmärken i munnen för att någon sugits av skulle inte jag tolka som "normalt oral samlag" iallafall
Citera
2022-01-11, 09:29
Medlem
Citat:
Absolut att vissa råkar illa ut. Men av vad man läser på FUPen så låter det inte som en behaglig handling.
Att ha blåmärken i munnen för att någon sugits av skulle inte jag tolka som "normalt oral samlag" iallafall
Förvisso. Men vissa är lite mer hårdhänta. Skulle inte betyda att jag blivit våldtagen om min partner är hårdhänt och vill hålla i håret eller smiska eller vad det nu är.

Jag var på thaimassage engång och kvinnan var aå hårdhänt att jag fick avskrapningar och blåmärken men inte anmälde jag henne för misshandel 😂😂
Från hennes väns förhör

Eleanor minns att A☆☆☆☆☆ skrev på Snapchat att hon kände sig så dum för att hon inte vågade säga nej och att hon inte visade tydligare att hon inte ville.

Hur ska josef ha förstått att hon inte velat när hon varken sagt nej eller visat att hon inte vill 🤔🙄
Citera
2022-01-11, 09:53
Medlem
AquaBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRlS
Kolla igen

Jag har kollat flerfaldiga gånger och testat ladda ner men det kom tre värdelösa dokument varje gång, men jag testade en gång till nu och ÄNTLIGEN funkade det. Konstigt! Men tack för din input
Senast redigerad av AquaBear 2022-01-11 kl. 09:57.
Citera
2022-01-11, 10:18
Medlem
"Jag träffar många tjejer"
Är det någonting man ska vara stolt över om man är 30? Fyfan
Citera
2022-01-11, 10:23
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Skiteri vad samtyckeslagen säger. För ditt eget bösta så kan du läsa fuppen och sen hålla käften framöver. Hon säger att de kysstes, och det var SUPERCOOLT FÖR HAN ÄR KÄNDIS. Att hon gav honom oralsex . Att de hade vaginalt sex. Läser du hennes förhör förstår du att hon var ett fjortisfan som hade sex med en "kändis" men insåg sedan att hon inte betydde ngt för han tog henne i sånt äckligt sunkigt toalett. 😂
Snarare ett fjortisfan som har varit imponerad och Loco-tönten har utnyttjat det för att vara våldsam och skada henne. Bara för man vill ha sex med en idol betyder det fan inte att man signat upp för att bli fysiskt skadad. Ingen tror att sex med en "kändis" på en toalett kommer leda till att man blir dennes flickvän. Speciellt inte när han har flickvän. Hon hade säkert inte något emot ett one night stand med en "kändis". Däremot har han skadat henne och varit våldsam. Det är fan inte ok. Jävla äckellooser!
Citera
2022-01-11, 10:34
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Förvisso. Men vissa är lite mer hårdhänta. Skulle inte betyda att jag blivit våldtagen om min partner är hårdhänt och vill hålla i håret eller smiska eller vad det nu är.

Jag var på thaimassage engång och kvinnan var aå hårdhänt att jag fick avskrapningar och blåmärken men inte anmälde jag henne för misshandel 😂😂
Från hennes väns förhör

Eleanor minns att A☆☆☆☆☆ skrev på Snapchat att hon kände sig så dum för att hon inte vågade säga nej och att hon inte visade tydligare att hon inte ville.

Hur ska josef ha förstått att hon inte velat när hon varken sagt nej eller visat att hon inte vill 🤔🙄
Smiskar din partner dig så du får blåmärken och drar dig i håret så du får ont flera timmar efter? Det är fan inte att vara lite "hårdhänt". Kan ju vara en idé att inte ta kokain innan man har sex om man har svårt för att förstå vad normalt sex innefattar. Att du ens jämför thaimassage med sexuellt våld av en våldsam kille på kokain Han är ju uppenbarligen en störd tönt som gillar kokain och att skada småtjejer. Hur kan man ens ta denna idioten I försvar?
Senast redigerad av Kent62 2022-01-11 kl. 10:39. Anledning: Förtydligande
Citera
2022-01-11, 10:55
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
"Jag träffar många tjejer"
Är det någonting man ska vara stolt över om man är 30? Fyfan

Varför inte? Varför ska man leva svenssonliv om man har chansen att obehindrat sätta på småbrudar, småbrudar som det dessutom kommer en ny kull av varje år som det går att charma brallorna av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in