Citat:
Ursprungligen postat av
Megabambino
Förstår att du inte mår bra lille incel. Har du slut på hushållspapper till porrsajterna? Du skulle lika gärna kunna döma ut mannen i målet men du ger dig på den svagare parten i det här läget utan att veta ett piss.
Är du efterbliven? Jag vet betydligt mer än bara "ett piss"

Inte konstigt att du heter Megabambino
I förhör berättar hon följande:
"På oxid gick jag på toaletten och såg Josef loco. Jag stod först i toakön och han stod bakom mig. Jag var väldigt påverkad då jag bara hade ätit en macka idag.
Han frågade mig om han fick följa med mig in på toaletten. Då sa jag ja. Han frågade om han kunde ta ladd och jag sa typ "gör du det".
Jag torkade mig och reste mig upp och tvättade händerna. Då kysste han mig. Jag tyckte väl att det var ganska häftigt. Jag är bara 19 och han är 25 typ.
Sen vet jag vad som hände men inte i vilken ordning.Jag vet vad vi gjorde för något.
Vi kysstes ganska mycket, hade oralt sex och vaginalt sex.
Jag utförde oralsex.
Jag sa aldrig nej till något utan han sa typ gör det här, gör det här"
Enligt henne själv så gick hon med på allt. Hon kysste honom och hade sex med honom helt frivilligt!!
Enligt Josef Locos förhör så var de t.o.m hon som tog av honom kläderna och börja suga av honom
Och så går horan och anmäler honom för våldtäckt!!!
Ifall han blir dömd för våldtäkt så vet jag inte vart jag ska ta mig till med dagens och framtidens tjejer/horor/slampor