• 1
  • 2
2022-01-10, 23:17
Medlem
Forenes avatar
hej gubbar!

ja går på en testo e kur.

har 3 frågor:

1. ja tar 1mg adex eod för ja fick gynokänningar. ska ja byta ut det mot nolva eller e de lika bra o fortsätta nu när ja e på adex?

2. följdfråga: om ja byter adex mot nolva, ska ja köra clomid i pct? hade tänkt o köra nolva i pct. (frågar detta för ja ej hittat många som använder adex så som ja tänkt)

3. ja e 5v in i kuren o har ej fått tag på hcg förrän nu, blev lite strul me leverans. nu när ja ska kliva på hcg: ska ja kliva av testot ett par veckor först, sen börja sticka hcg:t o sen kliva på testo igen?

tack för alla svar
Citera
2022-01-10, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forene
hej gubbar!

ja går på en testo e kur.

har 3 frågor:

1. ja tar 1mg adex eod för ja fick gynokänningar. ska ja byta ut det mot nolva eller e de lika bra o fortsätta nu när ja e på adex?

2. följdfråga: om ja byter adex mot nolva, ska ja köra clomid i pct? hade tänkt o köra nolva i pct. (frågar detta för ja ej hittat många som använder adex så som ja tänkt)

3. ja e 5v in i kuren o har ej fått tag på hcg förrän nu, blev lite strul me leverans. nu när ja ska kliva på hcg: ska ja kliva av testot ett par veckor först, sen börja sticka hcg:t o sen kliva på testo igen?

tack för alla svar
1. Fortsätt med adex

2. Du kan köra nolva i pct ändå. Om man kört en tung kur föredrar jag att ha både nolva och clomid i pctn.

3. kör hcg under hela kuren, jag brukar först börja med hcg efter 8-10v. Sen kör jag låg dos genom hela kuren fram tills att det är dags för pct. Jag brukar köra långa kurer, 20v+.
Citera
2022-01-11, 00:22
Medlem
Du kan ju prova att dra ner a-dexen till halva dosen eod och se om det räcker?! Eller ligger du på stora doser testo?
Citera
2022-01-11, 19:27
Medlem
Forenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slocknad
1. Fortsätt med adex

2. Du kan köra nolva i pct ändå. Om man kört en tung kur föredrar jag att ha både nolva och clomid i pctn.

3. kör hcg under hela kuren, jag brukar först börja med hcg efter 8-10v. Sen kör jag låg dos genom hela kuren fram tills att det är dags för pct. Jag brukar köra långa kurer, 20v+.

men ska ja kliva av testo ett par veckor när ja ska börja me hcg:t? tänker att då ger det kickstart för bollarna eftersom kroppen e låg på testo. eller e de samma effekt om ja ba börjar sticka hcg? o vilken dos brukar du köra? o hur ofta sticka?
Citera
2022-01-11, 19:28
Medlem
Forenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Du kan ju prova att dra ner a-dexen till halva dosen eod och se om det räcker?! Eller ligger du på stora doser testo?

nej ligger ba på 1ml testo e e4d. drog ner adex till halva men fick känningar direkt dagen efter. tog en halva igen men fick känningar igen dagen efter så gick upp till 1mg eod igen o de funkar fint
Senast redigerad av Forene 2022-01-11 kl. 19:31.
Citera
2022-01-11, 20:15
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
nej ligger ba på 1ml testo e e4d. drog ner adex till halva men fick känningar direkt dagen efter. tog en halva igen men fick känningar igen dagen efter så gick upp till 1mg eod igen o de funkar fint

Vansinnigt, du borde byta ut din arimidex. Kolla dina värden.
Jag tar 0.25mg e3,5d när jag ligger på ish 400mg i veckan.
Men jag tror det bara är hjärnspöken som spelar dig ett spratt, klart man "känner" lite annorlunda å så i början, hormonerna i din kropp ändras ju.
Får du känningar efter en dag av den höga dosen arimidex är det garanterat bara du som nojar.

Första kuren?
Citera
2022-01-11, 20:31
Medlem
Du kan prova högre injektionsfrekvens. Sägs ska hjälpa. Finns mycket på youtube om ämnet. Personer som kör TRT som mikrodoserar och hävdar de kan utesluta aromatashämmare.

Här är en t.ex.:
https://youtu.be/IT-Jva55vgc
Citera
2022-01-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Men jag tror det bara är hjärnspöken som spelar dig ett spratt, klart man "känner" lite annorlunda å så i början, hormonerna i din kropp ändras ju.
Får du känningar efter en dag av den höga dosen arimidex är det garanterat bara du som nojar.

Första kuren?

+1

Håller med ovan! Jag känner av i "tuttarna" när jag ändrar dos på testo, det hör till. Men det är inte gyno. Vad för märke har du på adexen?
Citera
2022-01-12, 07:10
Medlem
Forenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi

Första kuren?

Ja e nyburgare, ja. De va ganska tydliga känningar bakom bröstvårtan. Kan de ha varit nån sorts reboundeffekt då?

Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Du kan prova högre injektionsfrekvens. Sägs ska hjälpa. Finns mycket på youtube om ämnet. Personer som kör TRT som mikrodoserar och hävdar de kan utesluta aromatashämmare.

Här är en t.ex.:
https://youtu.be/IT-Jva55vgc

Ska ja sticka testo eod? Ja har ampuller så de blir 1ml varje gång ja ska sticka
Citera
2022-01-12, 07:28
Medlem
Forenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
+1

Håller med ovan! Jag känner av i "tuttarna" när jag ändrar dos på testo, det hör till. Men det är inte gyno. Vad för märke har du på adexen?

STERIS Healthcare
Anastrozone
RX Anastrozole Tablets IP 1mg
Citera
2022-01-12, 11:40
Medlem
Citat:
STERIS Healthcare
Anastrozone
RX Anastrozole Tablets IP 1mg

Du har bra adex iaf och du har jävligt potent testo haha

Prova olika upplägg, jag hade nog hållt mig mer til e5d men resten här lär säga ed säkert
Citera
2022-01-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ska ja sticka testo eod? Ja har ampuller så de blir 1ml varje gång ja ska sticka
Om du är på 1 ml E4D - kör 0.5 ml E2D (varannan dag)?

Öppna en ny ampull var fjärde dag. Fyll två sprutor med 0.5 ml per styck. Stick med en. Den andra lägger du i en zippåse ihop med en bit spritad hushållspapper (eller en-två cutisoftwipes), förslut. Alkoholen bildar en steril miljö i den förslutna zippåsen. Förvara torrt, mörkt, rumpstemperatur. Öppna och stick efter 48 timmar.
Dra upp lite luft i sprutan du ska förvara, ställ sprutan upprätt, så oljan inte har kontakt med gummikolven: risk att alkoholen i oljan fräter gummit så du injicerar gummi (ytterst tveksamt detta händer på 48 timmar).

Skrev informativt och länkar video, för jag vet du frågat: "Är det säkert?". Många som mikrodoserar på TRT laddar alla sina vecko-sprutor på söndagskvällen, sticker mån-sön (sju stick).
https://youtu.be/yNAPoEsjXa0 6:55 och fram
Senast redigerad av Talfy 2022-01-12 kl. 13:15.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in