Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Problemet är att du inte verkar fatta .. och jag orkar inte dra detta 1 miljon ggr till. Att det står 18 åriga tjejer på en porrsida betyder inte att det handlar om 18-19 åringar. Tror du så stenhårt på att porrindustrin har rent mjöl i påsen? Hur kommer det sig att det kryllar av barnporr som folk blir fällda för?
Det är hur lätt som helst för denna industri att ta in tjejer från fattiga länder och mixtra med deras Identitet och ålder för att dom på så sätt inte ska bli stämda. Alla vet att porrindustrin är smutsig organisation som fifflar en hel del. Om du tror något annat är du ganska blåst i huvudet på riktigt.
Det är du som har en erbarmlig förmåga att krysta fram halmgubbar och dessutom göra korkade generaliseringar endast utifrån dina fördomar och känslor, inte fakta….
Att det finns en hel del smutsigheter inom porrindustrin har jag aldrig sagt nåt emot. Det betyder dock ta mig fan inte att alla eller ens majoriteten av Teensfilmer skulle ha medverkande som är under 18 år. Det förekommer säkerligen, men är en droppe i havet jämfört med legala filmer och medverkande.
Glöm inte att det även finns tjejer som ljuger upp sin ålder för att få tjäna vad de tycker är lättförtjänta pengar.
Mängden barnporr, den riktiga alltså, är en extremt liten del av den totala porrindustrin. Men sant är att det är alldeles för mycket sån skit.
Men all detta betyder inte att all porr alltid är av ondo eller olaglig, vare sig att producera visa eller titta på, inte ens Teensfilmer.
Sen undvek du snyggt ännu en gång att svara på den fråga jag ställde, varför….? Var den för svår…?
Du påstår att det är fel av män att kolla på porrfilmer med 18-19åringar. Men män kan ju vara ca 20 år och uppåt om man ser till när de gjort lumpen… Eller är män från 18 rent juridiskt…. Så varför är det fel om män 18-25 kollar på porrfilmer med Teens 18-19 där skådisarna lika gärna kan vara tjejer på runt 25-30 som stylats…? Du vill ju försöka påskina att tjejerna i sådana filmer är yngre än 18… Men det är ta mig fan inte vanligt.