Citat:

Ursprungligen postat av 
Zaedrews

Hon har redan sagt att hon alltså frågat om kollektivavtal flera gånger med fått jakande svar. Det borde innebära att hon anlitat det här bolaget ett bra tag. Det krävdes dock att en av deras städare blev tagen av polis innan hennes varningsklockor ringde. Om nu det inte gjorde det över vad hon betalade. För tex den här städningen innan jul där det alltså var två säderskor hemma hos henne.

Man borde givetvis ha anlitat ISS eller liknande stort städföretag, tagit fram en lista på 4-5 pers som skulle få komma in i bostaden , samt gjort personkontroll på dessa. Dessa & inga andra skulle ha tillträde till bostaden. 
Om alla dessa skulle visa sig vara sjuka samtidigt. Ja då får man helt enkelt hoppa över städningen den veckan.
Personligen hade jag aldrig vågat släppa in okända städkärringar i hemmet, om jag inte själv var hemma. Skulle kännas sjukt obehagligt. Dom kan rota i allt & tänk om man glömt logga ut från datorn & dom börjar skitposta om feminister, judar & negrer på mitt Flashback-konto. Det vore social katastrof.