Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Ja det sista får du väl fråga hennes familj och inte mig.
Du snackar en massa skit och säger vad som kommer hända i framtiden, är du synsk?
Sen har du svårt med läsförståelse har jag sett, jag har väl inte skrivit att jag månar mer om de andra uthängda, det är du som månar om C.L.
Du blev först intresserad av fallet då C.L greps, trots tråden funnits sen 2007 och du skriver att du varken läst eller skrivit i tråden förrän C.L kom in i bilden. Det mysko, anser jag!
Sen hur i helvetet ska jag kunna veta vad "Kalla fall" mer har på honom?
Och det vet inte du heller, där har du din jävla fakta!
Jag vet med säkerhet att KF inte har bevisning mot CL som räcker till häktning, och den ribban är löjligt låg i Sverige.
Du klamrar dig däremot fast vid att KF har något mer som vi inte känner till. Då är en rimlig fråga vad du anser att det skulle kunna tänkas vara, för det är inte lätt att ens förställa sig i fantasin. Jag har därför ställt den frågan till dig ett antal gånger men du har inte lyckats presentera någon enda ide om vad det skulle kunna vara. Då skulle man kunna tänka sig att du skulle börja tvivla lite på kvaliteten i KFs case, men icke. Nya svordomar är vad du har att komma med.
Vad gäller HAs anhöriga så skrev du så här:
”Jag tycker synd om H.A anhöriga endast, tills dess C.L avskrivs helt!”
Min tolkning av detta är att du menar att den fortsatta utredningen mot CL är till gagn för HAs anhöriga. Stämmer det och hur länge är det i så fall på det viset? Eftersom utredningen mot CL uppenbart kört fast så tänker jag att HAs anhöriga vill se en förutsättningslös utredning, inklusive de tidigare misstänkta. Hur tänker du?
Att det skulle vara ”mysko” att någon börjar läsa tråden i samband med att en ny MGM gripits för ett 31 år gammalt mord, det är nog bara i ditt sinne som det är så.