2022-01-07, 14:41
Medlem
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/jag-behover-inte--be-dem-om-ursakt/

Nog för att han har en väldig poäng i att man inte ska lita på allt vad media skriver men att helt öppet flirta med Rosenborg utan Hammarbys tillåtelse och inte ha dåligt samvete känns lite smutsigt . Visst att vi kanske inte fått veta hela sanningen men nog kan jag tycka att han borde hanterat det snyggare .
2022-01-07, 14:41
Medlem
chran508s avatar
Med tanke på att att MFF skulle vinna SM-guld med en halväten ostmacka som tränare så förstår jag inte de många negativa reaktionerna.
2022-01-07, 14:51
Medlem
Att han är en erkänt skicklig tränare och gjort fina resultat i framförallt Mjällby förnekar nog ingen . Det är en väldigt bra tränare som vet vad han vill. Men det verkar vara lite sisådär med hans lojalitet så man får väl se hur långvarig han blir i MFF.
2022-01-07, 14:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Missa cupen kan vi köpa, träningsturnering.

Ja, men ett bra tillfälle att låta yngre spelare pröva på fotboll på högre nivå. Samtidigt är det försäkring om att spela europafotboll om man vinner cupen. Så man ska inte vaska cupen.
2022-01-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Missa cupen kan vi köpa, träningsturnering.

Nej det är det de facto inte, det är en av två nationella tävlingar vi har.
2022-01-07, 15:04
Medlem
MrSkargards avatar
Milos om MFF:

Citat:
(J)ag har en stark relation till föreningen

Nu får han lugna sig.
2022-01-07, 15:04
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Höhö vad klyftigt sagt xxx.
du har en sjuk fäbless för someone someone. Är du månne ”invandringskritiker” i Peter Mangs-anda?

Jag är helt övertygad om att Milos kommer att vara riktigt bra för er i Europa-spelet.
2022-01-07, 15:08
Medlem
LT10s avatar
När transferkungen Fabrizio Romano skriver att Edvardsens övergång är klar, då vet man att det är klart. Romano käkar journalister som Anel och Disco till frukost.
2022-01-07, 15:10
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
När transferkungen Fabrizio Romano skriver att Edvardsens övergång är klar, då vet man att det är klart. Romano käkar journalister som Anel och Disco till frukost.

Hur fan kan han ha koll på svenska övergångar? Snacka om ett brett kontaktnät.
2022-01-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Haha han visste fan att Adu blev klar för den lilla skånska klubben i fjol innan Sydsvenskan rapportera d haha

Sen är nog största anledningen han vet om Edvardsen flytt är för han rapportera Spal va intresserade
Senast redigerad av drhasch81 2022-01-07 kl. 15:29.
2022-01-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard

När det handlar om diffen så är det alltid intressant internationellt.
2022-01-07, 15:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Med tanke på att att MFF skulle vinna SM-guld med en halväten ostmacka som tränare så förstår jag inte de många negativa reaktionerna.

MFF ska inte bara vinna allsvenskan de ska gå vidare till gruppspel i Europa. Ska de vara en storklubb så ska de nå de tre kraven jag angav samt uppfylla önskan. Pengar som finns ska inte läggas på bara nya dyra spelare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in