2022-01-07, 15:20
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
De är verkligen original. Vem är "Crocodile Dundee" med hatten?

Crocodile Dundee heter Tintin Oldén
Citera
2022-01-07, 15:25
Medlem
HVIT.s avatar
Ja jävlar vad det dricks "kaffe" ur de blåa muggarna. De kommer inte sova på ett dygn efter detta!
Senast redigerad av HVIT. 2022-01-07 kl. 15:27.
Citera
2022-01-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
"Utnyttjar svagbegåvade på pengar"? Ja inte vet jag vad Håkan gör utanför kanalen på YT men inte är tiggeri hans prio ett? Han har ingen reklam på sin kanal och inte propagerar han väl hela tiden om swish-donationer? som många gör!

Du har inte följt honom som vi gjort. Nu på slutet tigger han mer subtilt det är sant. Men du skulle sett innan.. Gå igenom tråden får du se.
Citera
2022-01-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Du har inte följt honom som vi gjort. Nu på slutet tigger han mer subtilt det är sant. Men du skulle sett innan.. Gå igenom tråden får du se.
OCH? Skulle DU starta en kanal på YT i ditt eget namn? sitta och säga vad du tycker och vara beredd på att bli HATAD och HOTAD 24/7? Jag skulle ALDRIG NEVER NADA utsätta mig för ngt sådant.
Citera
2022-01-07, 15:52
Medlem
Citat:
OCH? Skulle DU starta en kanal på YT i ditt eget namn? sitta och säga vad du tycker och vara beredd på att bli HATAD och HOTAD 24/7? Jag skulle ALDRIG NEVER NADA utsätta mig för ngt sådant.

Vad har det med SAKEN att göra ? Att han tigger, ljuger om att han dykt på Estonia för att få mer pengar via swisch etc etc ?
Citera
2022-01-07, 15:53
Medlem
Henriksss avatar
Citat:

Nu handlar denna tråd om Håkan och Håkan har gjort ett val att bli en offentlig person med sin Youtubekanal.
När det sägs roliga eller konstiga saker på den kanalen så finns i denna tråden utrymme för att diskutera.
Citera
2022-01-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
De är verkligen original. Vem är "Crocodile Dundee" med hatten?

Crocodile Dundee är en 73 åring och ännu en som sitter nänstans i Asien, Thailand tror jag, och pratar om hur Sverige ska räddas. Kollade upp honom i förrgår men har glömt hans riktiga namn nu. Han är skriven i Sverige också. Inte så långt bak i tråden finns namnet vill jag minnas.
Citera
2022-01-07, 15:55
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Ständigt detta "argument" från Håkans Fan Club! Bara för att man ogillar en vidrig mytoman så ska man istället skapa en egen YouTube-kanal Samma jävla "argument" både från Fylle-Håkan som Bordell-Christer!
Citera
2022-01-07, 15:56
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Crocodile Dundee är en 73 åring och ännu en som sitter nänstans i Asien, Thailand tror jag, och pratar om hur Sverige ska räddas. Kollade upp honom i förrgår men har glömt hans riktiga namn nu. Han är skriven i Sverige också. Inte så långt bak i tråden finns namnet vill jag minnas.

Tintin Oldén.
Citera
2022-01-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Ständigt detta "argument" från Håkans Fan Club! Bara för att man ogillar en vidrig mytoman så ska man istället skapa en egen YouTube-kanal Samma jävla "argument" både från Fylle-Håkan som Bordell-Christer!
Jo så kan man ju tycka MEN Youtube är GIGANTISKT. Större än ngn av oss kan begripa och fatta! OCH att i det gigantiska bruset lyckas skapa en tråd med en stor följarskara är beundransvärt. Skulle jag starta en kanal så hade jag sannolikt efter ett år........27 följare! Hur många hade Du haft?
Citera
2022-01-07, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Tintin Oldén.

Är inte det bara hans youtubenamn ? Jag kollade en med det utseendet som dömts för HMF men sedan friats i HovR.
Citera
2022-01-07, 16:09
Medlem
Citat:
Jo så kan man ju tycka MEN Youtube är GIGANTISKT. Större än ngn av oss kan begripa och fatta! OCH att i det gigantiska bruset lyckas skapa en tråd med en stor följarskara är beundransvärt. Skulle jag starta en kanal så hade jag sannolikt efter ett år........27 följare! Hur många hade Du haft?

Det gäller att vara bra på att ljuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in