2022-01-07, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ja Vår Ledare har stenkoll Men håll med om att det vore fantastiskt om Vår Ledare kom in i Riksdagen med hög lön och alla kort han kan använda för att åka taxi och gå på krogen. Vilka videos Och Fritte också. Fritte står upp i Plenisalen och skriker att om ett år är alla som tagit vaccinet döda och vi måste planera för det.
Den synen när Fritte står och skriker i kammaren, då är det bara ta fram stora popcornskålen. Tv Tim borde dem plocka in, han skriker och svär som en galning i sina video som en liten bebis. Sen öppnar dem sina armar för Swexit tv Christer. Wow vilken combo
Citera
2022-01-07, 14:35
Avslutad
"Vi hårt arbetande små människor som knappt får ekonomin att gå ihop som betalar advokaterna. Det är fruktansvärt hur det har blivit. NU ska jag ägna mig åt någonting privat"

- Håkan Bergmark.
Citera
2022-01-07, 14:35
Medlem
Mytomanen har blockat nästan alla. Men Julius Tomten får vara kvar. Han är lite rolig ibland

Julius Tomten

23 hours ago
Hej Håkan.
Är det en walk-in -garderob du har din studio i?
Ser bara garderobsdörrar var än man tittar .
Rätt maffig studiolokal👍🏼
Citera
2022-01-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse8888
Den synen när Fritte står och skriker i kammaren, då är det bara ta fram stora popcornskålen. Tv Tim borde dem plocka in, han skriker och svär som en galning i sina video som en liten bebis. Sen öppnar dem sina armar för Swexit tv Christer. Wow vilken combo

Det kan inte bli bättre. Monthy Python skulle inte ha en chans att hitta på något liknande. Och då är det verkligheten vi pratar om hahaha.
Citera
2022-01-07, 14:43
Avslutad
Inkomsten, tänderna, spriten, lägenheten, snart båten, skulderna till KFM, Utgifterna för sin "politiska verksamhet".

Vi snackar om hundratusentals förlorade kronor redan. Han offrar mycket för kampen Håkan.
Citera
2022-01-07, 14:44
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Tror du att det är så? Att vi som följer Håkan inte kan söka info själva? Jag tror många av oss följer honom för att han är HÅKAN! Vi gillar honom. Kan du begripa den grejen?

Nej det jag definitivt inte! Han är en mytoman som utnyttjar svagbegåvade på pengar. Och ja, hyllar man någon som läser upp andras "nyheter" innantill så har man nog grava problem med det mesta.
Citera
2022-01-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Inkomsten, tänderna, spriten, lägenheten, snart båten, skulderna till KFM, Utgifterna för sin "politiska verksamhet".

Vi snackar om hundratusentals förlorade kronor redan. Han offrar mycket för kampen Håkan.

När hade han lägenhet ? Ja Vår Ledare har verkligen offrat sig.
Citera
2022-01-07, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
När hade han lägenhet ? Ja Vår Ledare har verkligen offrat sig.

Inte vet jag, men något boende har han väl haft?
Citera
2022-01-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Nej det jag definitivt inte! Han är en mytoman som utnyttjar svagbegåvade på pengar. Och ja, hyllar man någon som läser upp andras "nyheter" innantill så har man nog grava problem med det mesta.
"Utnyttjar svagbegåvade på pengar"? Ja inte vet jag vad Håkan gör utanför kanalen på YT men inte är tiggeri hans prio ett? Han har ingen reklam på sin kanal och inte propagerar han väl hela tiden om swish-donationer? som många gör!
Citera
2022-01-07, 15:07
Avslutad
Nu sänder dom direkt Det röks och dricks kaffe för fulla muggar.

https://www.youtube.com/watch?v=3fb3PR28KiI
Citera
2022-01-07, 15:10
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

VILKET GÄNG! Var hittar dom alla dessa tomtar!
Citera
2022-01-07, 15:14
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
VILKET GÄNG! Var hittar dom alla dessa tomtar!

De är verkligen original. Vem är "Crocodile Dundee" med hatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in