Citat:
Ursprungligen postat av
WestleyRichards
Du verkar vara fullständigt besatt av om huset skall restaureras eller renoveras vilket är helt oväsentligt då man under alla omständigheter är tvungna att inleda med en sanering.
Vad konstigt det är att när jag skriver saker ner en en gång är jag besatt. Men när Ebbaister tragglar halvsanningar och hittepå för 109 gången är det intresant.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElonRuskprick
Om det inte handlar om pengar så borde Esbjörn se till så att hans ombud drar tillbaka påståendet att om bara Esbjörn får mer betalt så drar han tillbaka överklagandet, nu framstår bara Esbjörn som girig och hänsynslös.
Du menar väl inte att hans nya ombud försöker att komma med ett förslag till uppgörelse som går tvärt emot Esbjörns önskemål?
Ja vad vet jag. Mycket konstigare saker har hänt i dennna soppa än att ett ombud skulle ha antagit något.
Och sagt och sagt, han har oxå sagt att det inte handlar om pengar. Och om det var mer pengar han ville åt är det lite konstigt att det inte framkommer i första förhandlingarna. Och att det inte är en del av förlikningen. Utan att förlikningen istället läker handlar om tillträde till huset.
Antingen ska alla stå för vad de sagt, och då ska Ebba stå för att hon sagt att hon inte ska genomföra affären. Eller så tar vi allt alla säger med en nypa salt.