2021-12-22, 21:26
Medlem
TröttSvensks avatar
Är hon lebb ?
Citera
2022-01-07, 02:10
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
För min del, och förmodligen även för många andra, handlar det inte alls om något hat eller jantelag eller missunnsamhet mot den här tjejen. Jag tycker bara hon framstår som riktigt oskön och verkar inte klara av att pudla när hon tydligt är snett ute. Gillar inte alls hennes stil och kan inte se varför SVT promotade just henne så extremt hårt om det inte handlade om nån sorts inkvotering.

Jävligt sorgligt om hon får hatbrev. Förhoppningsvis avtar dessa och hon byter bransch.

Tycker du att det är lika sorgligt att hon själv spred hat, däribland judehat? Eller är det okej att hon gör det, men inte okej när andra gör det tillbaka mot henne som ett svar på hennes egen hatspridning?
Citera
2022-01-07, 02:11
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Keyyo är ett bra exempel på en som har kommit in rätt från youtube till SVT utan massa hat.

Även fast hon är ryska har hon mer förståelse av jul än Gina och hennes familj. I Ryssland är många kristna.

Ingen hade ifrågasätt om Keyyo tände ljuset 14.55 på julafton

Jag hade applåderat Keyyo som Julvärd. Verkar vara en schysst tjej med bra uppfostran och värderingar till skillnad mot demonen Dirawi.
Citera
2022-01-07, 02:14
Medlem
Har hon ett riktigt regelbundet arbete?
Citera
2022-01-07, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Jag hade applåderat Keyyo som Julvärd. Verkar vara en schysst tjej med bra uppfostran och värderingar till skillnad mot demonen Dirawi.

Tycker också att Keyyo verkar vara en juste och rolig tjej, men det förminskar inte frågan "varför är hon här". Varför valde hennes mamma att flytta till Sverige och ansöka om svenskt medborgarskap? Så kallade "ekonomiska invandrare". Bara flyttat till Sverige för att skaffa sig ett bättre liv. Inget skyddsbehov. Ja men, vi kan ju inte ta in alla som bara vill utnyttja systemet och skaffa sig bättre liv....och de är tyvärr många. Sedan må Keyyo vara "hur skön som helst".
Vad gäller "näsopereraren" Derawi, så har ialla fall jag en anledning att inte se Guldbaggegalan i år. Att hon som arab fick vara julvärd i samband med en kristen högtid var droppen. Synd att SVT fortfarande daltar med henne.
Citera
2022-01-07, 08:35
Medlem
Citat:

Blir hon julvärd nästa år kommer ingen att säga emot. Tarek var rätt bra såhär i efterhand.
Citera
2022-01-07, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tycker också att Keyyo verkar vara en juste och rolig tjej, men det förminskar inte frågan "varför är hon här". Varför valde hennes mamma att flytta till Sverige och ansöka om svenskt medborgarskap? Så kallade "ekonomiska invandrare". Bara flyttat till Sverige för att skaffa sig ett bättre liv. Inget skyddsbehov. Ja men, vi kan ju inte ta in alla som bara vill utnyttja systemet och skaffa sig bättre liv....och de är tyvärr många. Sedan må Keyyo vara "hur skön som helst".
Vad gäller "näsopereraren" Derawi, så har ialla fall jag en anledning att inte se Guldbaggegalan i år. Att hon som arab fick vara julvärd i samband med en kristen högtid var droppen. Synd att SVT fortfarande daltar med henne.

Ekonomisk invandrare i detta fall brukar ha en svensk man som försörjer henne, därefter lär dem sig svensk grundligt för att jobba inom vården eller städ.
Citera
2022-01-07, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Satan i gatan!
Den näsoperationen gick ju inte så bra. ser helt groteskt ut, sen ser underläppen ut som den också fått sig en omgång, likaså kindbenen.
Nej, det där var inte bra, lite Michael Jackson vibbar över Gina Dirawi

Att de inte kan lägga av i tid. Det var ju bra efter första operationen. Tänker på näsan.

Hon har mentala problem.
Citera
2022-01-07, 09:31
Medlem
Citat:
Tycker du att det är lika sorgligt att hon själv spred hat, däribland judehat? Eller är det okej att hon gör det, men inte okej när andra gör det tillbaka mot henne som ett svar på hennes egen hatspridning?

Jag följer inte den här brudens förehavanden utanför tv-rutan. Allt hat är sorgligt, din mupp.
Citera
2022-01-07, 20:31
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Jag följer inte den här brudens förehavanden utanför tv-rutan. Allt hat är sorgligt, din mupp.

Ja, till och med ditt hat mot mig i texten ovanför. Horunge.

Vi kommer alltså inte slippa demonen Dirawi. Hon är tillbaka i SVT-rutan. Helvete vad sjukt.
Senast redigerad av PC-Dator 2022-01-07 kl. 20:34.
Citera
2022-01-08, 11:08
Medlem
Gina i morgonsoffan hos Jenny Strömstedt: Hur i helvete ser hon ut i ansiktet?????????? Som en tvättäkta överopererad Dubai callgirl!!!
Citera
2022-01-08, 11:35
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Gina i morgonsoffan hos Jenny Strömstedt: Hur i helvete ser hon ut i ansiktet?????????? Som en tvättäkta överopererad Dubai callgirl!!!
Snarare som Michael Jackson. Det är väl tydligt att hon inte mår så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in