Citat:
Ursprungligen postat av
immenhusen
Tror inte jag kan minnas någon gång som Reine Brynolfsson har varit på löpsedeln på grund av att han har gjort bort sig eller något liknande. Visserligen har min sosse-radar alltid gått igång på honom (som för så gott som alla svenska skådespelare sprungna ur 68-rörelsen), men oavsett politisk färg har jag full respekt för honom och inte minst med avseende på hans personliga integritet. Det gör honom per automatik så mycket större än alla andra som konstant måste hävda sig i allt från personliga skandaler som skall tas i offentligheten till billiga politiska poänger i den dagspolitiska debatten, med enda syfte till att synas och få tid i media. Är man en bra skådespelare likt Brynolfsson behöver man inte hävda sig (tänk motsvarande parallell mellan gamla och nya pengar).
/AI
Att man är en så jäkla bra ljudboksinläsare gör att jag höjer honom till skyarna.
Reine och Magnus roosman samt j.malmsjö gör mina arbetsdagar med ljudbok uthärdliga.
Tack till er.
Och en satans skopa ovett till Stefan sauk passar jag på att utdela samtidigt!
Det är inte radioteater som du gör det till.
Mexixanska gängmedlemmar som pratar rinkebysvenska och äldre kvinnor i falsett hela tiden.
Nä, det hör radioteatern till.
Reine har en mjuk behaglig röst som gör mina 50-60 ljudböcker som jag lyssnar till på jobbet per år till en njutning.
Lyssna på Reine du Stefan Sauk och kanske jag skulle stå ut med en bok du läst in.
Du har ju fått tilldelat dig flera böcker som är bra men inte går att lyssna på pga att du är så jävla dålig.
Ta efter Reine tack. Vet att du läser detta.