2022-01-06, 16:13
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag har redan förklarat för dig mer än väl och koncist. Sluta spela dum nu och försöka få det uppenbara att se ut som mitt hjärnspöke.

Må du leva för evigt. Må du aldrig finna ro 😔

Nej du har inte förklarat någonting, men hjärnspöken har du, som du på något obegripligt sätt kopplar ihop med oroligheterna i Kazakstan just nu.
Skulle inte du logga ut?
Citera
2022-01-06, 16:13
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Eller så vill jag förstå er självklara konspiration, vad går den ut på, varför kräver den inbördeskrig/slakt i Kazakstan just nu?
Du har fått tydliga svar hittills. Du frågar om nästan vad som helst nu. Jag måste ta lite paus, tyvärr.

Varför det sker exakt nu är jag inte säker på. De har varit en lång procss i många länder.

Världsregeringen flyttar fram extremt hårt just nu. Klimat, Corona lockdown etc

Jag kan gissa att internet bidragit. När all information har blivit tillgänglig för vanligt folk har världsregeringen avslöjats. Samordningen av tidningar och politik är nu bekräftad.

Därför klipper de till så hårt just nu. De står med rumpan bar.

Jag måste ta lite paus, tyvärr.

Edit
Och som sagt har förskjutningen i världsekonomin mot Ostasien gjort att Centralasien måste öppnas.
Senast redigerad av wwr 2022-01-06 kl. 16:36.
Citera
2022-01-06, 16:18
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Du har fått tydliga svar hittills. Du frågar om nästan vad som helst nu. Jag måste ta lite paus, tyvärr.

Varför det sker exakt nu är jag inte säker på. De har varit en lång procss i många länder.

Världsregeringen flyttar fram extremt hårt just nu. Klimat, Corona lockdown etc

Jag kan gissa att internet bidragit. När all information har blivit tillgänglig för vanligt folk har världsregeringen avslöjats. Samordningen av tidningar och politik är nu bekräftad.

Därför klipper de till så hårt just nu. De står med rumpan bar.

Jag måste ta lite paus, tyvärr.

Nej jag har fått luddiga, paranoida svar och när du eventuellt ska komma med något konkret ”måste du ta en paus”.
Ok, har du inga svar till hur rikekonspirationen bidrar till oroligheterna i Kazakstan just nu så kommer pausen lämpligt…
Citera
2022-01-06, 16:20
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nej jag har fått luddiga, paranoida svar och när du eventuellt ska komma med något konkret ”måste du ta en paus”.
Ok, har du inga svar till hur rikekonspirationen bidrar till oroligheterna i Kazakstan just nu så kommer pausen lämpligt…
Läs mina senaste 4-5 inlägg där finns tydliga svar som du accepterade då. Nu börjar du bara om. Hinner inte skriva mer nu.
Senast redigerad av wwr 2022-01-06 kl. 16:24.
Citera
2022-01-06, 16:20
Medlem
Smegmas avatar
Bara en tidsfråga innan fågelskrämman Linde och hennes gelikar drar igång skytteltrafik till Sverige från Kaozistan - för mänskliga rättigheter.

Vänta bara...
Citera
2022-01-06, 16:22
Medlem
Tillssons avatar
Rysk trupp med fordon på plats i KZ.

https://video.twimg.com/ext_tw_video...Dzw.mp4?tag=12
Citera
2022-01-06, 16:22
Medlem
Under sovjettiden var Iofs islam tillåtet i de olika repuoublikerna men sekulära idealen var den övergripande normen. Utländska islamska ideologier hade inte något att hämta där.
Har de väl levt med sekulära ideal ses nog inte medeltida dogmatisk islam som speciellt attraktivt.

Efter framgångarna i Irak med den utlands initierade "demokratiska" revolutionen ser allt fler Saddams tid som Iraks guldålder.
Citera
2022-01-06, 16:23
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Läs mina senaste 4-5 inlägg där finns tydliga svar som du accepterade då. Hinner inte skriva mer nu.

Inget svar har varit tydligt, vilka är det som när började rikekonspirationen och hur är det kopplat till oroligheterna i Kazakstan just nu?
Citera
2022-01-06, 16:27
Medlem
Tillssons avatar
Demonstranter i Almaty. Döda/skadade ses lite här och där.

Video: https://video.twimg.com/ext_tw_video...cCX.mp4?tag=12
Citera
2022-01-06, 16:32
Medlem
Tillssons avatar
Skottlossning i centrala Almaty nu.

https://twitter.com/i/status/1479107966196355073
Citera
2022-01-06, 16:37
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
…vilket kan ha skapat spänningarna visavi mer bokstavstrogna?

nä, de har inte så mycket av den varan i kazakstan. islam har försvagats i landet ända sedan tsar nikolajs tid, och ateismen som följde med sovjetsystemet lever kvar. religiösa partier är förbjudna och islam har ingen särställning i grundlagen. kvinnor går utan sjalar och pedofilreligionens cp-regler efterlevs inte.
Citera
2022-01-06, 16:39
Bannlyst
Det är transvestitväst som är i farten, 100% ser exakt ut som "fredfulla demonstranter" i Syrien.
https://www.zerohedge.com/geopolitic...s-being-looted
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in