Citat:
Men alltså, folk vill inte att dom själva och deras anhöriga ska kvävas till döds eller få skador för livet av en sjukdom som härjar över världen, dom måste lita på några som vet mer än dom . Dessutom har de etablerade experterna informerat om att det är kris på IVA, att covidsjuka tar platserna för andra som behöver dom.
Ni själva har dom åsikterna ni har för att ni tittar på Youtube och andra kanaler, av människor som är experter på konspirationsteorier och annat!
Inte fan kan ni vara likgiltiga för om ni själva eller era nära och kära blir skadade eller dör i Covid19, det är det att ni valt vilken sida ni ska tro på, och den tror ni på blint!
Ni själva har dom åsikterna ni har för att ni tittar på Youtube och andra kanaler, av människor som är experter på konspirationsteorier och annat!
Inte fan kan ni vara likgiltiga för om ni själva eller era nära och kära blir skadade eller dör i Covid19, det är det att ni valt vilken sida ni ska tro på, och den tror ni på blint!
Alltså du har ju rätt i princip. Men du missar halva historien genom att bara förlita dig på en källa för information som du baserar ditt liv på. Du tror kanske att dina källor är mångfasetterade medans i själva verket så är det förmodligen så att du matas med en väldigt ensidig vy av vad som faktiskt pågår i världen. Jag förstår att du inte kan ge dig ut och ta reda på saker själv, och samma gäller ju för mig likaså, och då måste man ta ett beslut: ska jag förlita mig på detta organ som fungerat genom årtiondena och upprätthållit ordningen i samhället eller ska jag vidga mina vyer med hjälp av denna teknologi som jag har till mitt förfogande?
Och bry dig inte om dessa negativa individer som hatar på dig. Alla har sin egen väg att gå och det är inga som helst problem oavsett var man befinner sig på den