Citat:
Ursprungligen postat av
Guillounism
Om inte annat bör den våren 2020 så omhuldade "försiktighetsprincipen" anammas även här. Den här gången vet vi ju dock med säkerhet att vaccinen och världsomspännande vaccination av alla människor är en jude- och globalistgrej, rakt igenom. Man kan hoppas att det är en symbolisk/rituell sak som genomförs, någon slags bisarr akt i syfte att bekräfta sin egen globala makt, men sanningen kan vara mycket mer sinister än så. Förmodligen är den det. Vad är Ockhams rakkniv här egentligen?...
Med det sagt, god jul på er.

Jo, försiktighetsprincipen är en sund grundprincip som borde tillämpas oftare. Nu vet vi ju dock helt säkert, precis som du skriver, att det är nåt djävulskap på gång med tanke på vilka de är som drar i trådarna.
Ockhams rakkniv säger nog tyvärr att det är nåt riktigt otäckt i "vaccinen". Det är långsökt och krystat att spekulera/hoppas att sprutorna är i princip harmlösa och att det handlar om nån slags goj-dressyr, eller att de är harmlösa i dagsläget men att de tänker byta till nåt mer potent innehåll i booster-sprutorna längre fram.
Jag vet inte, vi vet inte, men med tanke på allt så fruktar jag att det är riktigt illa. Jag har ju som alla andra anhöriga som har tagit skiten, så för deras skull och för alla andra så hoppas jag att det inte är nån fara. Logiken säger dock att det är nåt riktigt dåligt på gång.
Hur som helst så tillönskar jag er alla en god jul och jag hoppas att vi får spendera fler fridfulla jular med våra familjer.