2022-01-04, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Bara det faktum att eventuella medhjälpare förstår att detta inte kommer glömas bort, gör att det känns värt det. Det kommer en dag när somliga kommer kunna säga "vad var det jag sa"
Du tror att "eventuella medhjälpare" bryr sig om att det sitter några här, och spekulerar? Varför skulle de göra det? Tycker du att det verkar som det?
Citera
2022-01-04, 14:46
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Du tror att "eventuella medhjälpare" bryr sig om att det sitter några här, och spekulerar? Varför skulle de göra det? Tycker du att det verkar som det?
Det är ju trots allt klarlagt att Stefan hade vänner som härjade i tråden, framförallt Hanna och Jerry. Jag skulle satsa pengar på att de fortfarande åtminstone läser.
Citera
2022-01-04, 16:45
Medlem
■ Retrospektivt beträffande mordet på L*na Wesstr*m under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ Vid cirkatiden klockan 23:10 samt under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, iakttog en person H*nna Davidss*n promenerandes utomhus i området Nya Hj*rsta Ör*bro.

■ Person är bergsäker på att det var just H*nna Davidss*n som iakttogs promenerandes vid det aktuella tillfället.

■ 1: ) Antingen har personen tidigare kommit med ett osannfärdigt påstående beträffande sin då gjorda iakttagelse av H*nna Davidss*n.

■ 2: ) Eller också, så talade personen sanning.

■ Oavsett vad, och enligt ovan skrivet, så kommer ord att stå mot ord.

■ Till exempel samt till ovan skrivet: personen säger - Jag är säker på att det var H*nna Davidss*n som jag såg under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 vid cirkatiden klockan 23:10.

■ H*nna Davidss*n säger: - Personen i detta fallet måste ha misstagit sig, jag var ju hemma i min bostadsrätt vid Färd*m*nsg*tan vid den tiden under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ Extra tillägg till det ovan skrivna: Jag litar på vad personen tidigare har berättat för mig och, det är en av flera anledningar till att jag är säker på att H*nna Davidss*n varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då den 45-åriga L*na Wesstr*m utsattes för en brutal dödsmisshandel bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro vid cirkatiden klockan 23:30.

■ H*nna Davidss*n är en mycket smart och slug individ i jämförelse med hur St*fan Davidss*n var och betedde sig vilket i sin tur leder till att H*nna Davidss*n är en mycket svåråtkomlig person.

■ H*nna Davidss*n är en person som har mycket dolt innanför sitt pannben sedan händelsen som då ägde rum under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ På ett eller annat sätt måste det komma fram nya bevis som tidigare inte frambragts, men vi får se vad framtiden har att utvisa beträffande H*nna Davidss*n och därtill finns också Sotarmästaren Páter SOA och även St*fan Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay.

■ Beträffande mig själv, så kommer jag envetet fortsätta med att gräva vidare i det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och jag tror på det jag gör och tar mig vid.

Mvh/ JM.
Citera
2022-01-04, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Akt.bil där det framkommer att HD försökte fly och springa från polisen när de kom för att hämta henne (inget jag kommer ihåg). Samtidigt kan du väl leta reda på var det framkommit att HD blev inhämtad för något ytterligare än misstänkt för mord. Som jag kommer ihåg det var tråddeltagare förvånade över att det var enbart för mord och inget annat (medhjälp/skyddande).

Efter vad SD utsatt HD för under många år så missunnar jag henne verkligen inte att ta sig en älskare eller två om hon så önskat. Att ljuga honom full hade han absolut gjort sig förtjänt av!
Nu kanske sillen kom i kläm där och det är inte ok. Men... han visste om, som jag förstått det, att HD inte släppt SD helt.

Nu har jag svarat på din fråga, kanske kan du svara och förklara hur och varför du skrev en massa smuts i tråden gällande din "vän" LW efter hennes död!

Hon blev överraskad och skrämd när polisen plötsligt dök upp med en arresteringsorder och hon skrek ja.
Citera
2022-01-04, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Det är ju trots allt klarlagt att Stefan hade vänner som härjade i tråden, framförallt Hanna och Jerry. Jag skulle satsa pengar på att de fortfarande åtminstone läser.

Det tror jag också. De måste väl hålla koll...
Senast redigerad av zilvereko 2022-01-04 kl. 17:43.
Citera
2022-01-04, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko

■ Hon blev överraskad och skrämd när polisen plötsligt dök upp med en arresteringsorder och hon skrek ja.

■ Nej H*nna Davidss*n blev inte överraskad vid det aktuella tillfället, hon visste mycket väl om, att förr eller senare, så skulle polisen i Ör*bro dyka upp intill bostadsrätten adresserad på Färd*m*nsg*tan för att hämta in henne, och då i första hand till ett förhör.

■ H*nna Davidss*n:s Geocaching-kompis, det vill säga Exkrements-fotografen J*rry G*ay hade ju föreslagit polisen i Ör*bro att söka igenom H*nna Davidss*n:s bostadsrätt och för att där inom söka efter den då försvunna 45-åriga L*na Wesstr*m, så nog visste H*nna Davidss*n om att hon förr eller senare skulle få ett polisbesök.

■ På tal om citat: "Överraskad" ... slut citat/ H*nna Davidss*n blev inte överraskad av polisen, däremot sagt, så blev offret L*na Wesstr*m överraskad av någon person bakifrån samt bakom bullerplanket någon gång under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ Det var faktiskt så i händelsen vid det aktuella tillfället, att H*nna Davidss*n försökte springa ifrån polisen när de skulle ta med henne till polis-stationen, H*nna Davidss*n gjorde även motstånd mot polisen och skrek riktigt högt vid det aktuella tillfället.

Mvh/ JM.
Citera
2022-01-05, 01:04
Medlem
Citat:
Det tror jag också. De måste väl hålla koll...
Hålla koll på vad? Om någon har spekulerat fram nånting? Vad skulle det vara och vad det skulle det spela för roll?
Citera
2022-01-05, 08:19
Medlem
Citat:
Hon blev överraskad och skrämd när polisen plötsligt dök upp med en arresteringsorder och hon skrek ja.

Jag vet det, frågan jag ställde till JM var ang om HD, som hen skrev, försökte fly och springa från polisen.
Citera
2022-01-05, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen

■ Jag misstänker att om mgm blir trängd så kan han vara beredd att sälja ut HD för att rädda sig själv.

■ 1: ) Kanske var det därför HD skrek, gjorde motstånd och försökte fly när hon greps?

■ @Tufsankatt och till övriga medlemmar i L*na Wesstr*m-tråden.

■ Medlemmen @notknapparen skrev bland annat detta inlägget enligt ovan sett samt daterat 07/09 2019.

■ 1: ) Det är helt korrekt att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället försökte springa ifrån polisen då de skulle gripa henne utanför hennes bostadsrätt vid Färd*m*nsg*tan.

■ 1: ) Det är helt korrekt att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället gjorde motstånd mot polisen när de skulle gripa henne.

■ 1: ) Det är också helt korrekt att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället skrek i högans sky när polisen skulle gripa henne.

■ Tillägg till ovan skrivet: Om du @Tufsankatt vill tro, att både jag @JokerMannen samt medlemmen @notknapparen hade tomtar på loftet beträffande det som vi tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden gällande, att H*nna Davidss*n, som vid det aktuella tillfället gjorde motstånd mot polisen och försökte att springa ifrån dem samt att H*nna Davidss*n också skrek i högans sky då polisingripandet gjordes, ja, då har du din fulla rätt att tro så, det vill säga, att både jag @JokerMannen och @notknapparen tidigare framfört osannfärdiga påståenden gällande att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället försökte fly från polisen, gjorde motstånd mot polisen samt att hon skrek för full hals.

Extra tillägg till ovan: Hittar jag fler tidigare skrivna och postade inlägg beträffande H*nna Davidss*n:s flyktförsök, motstånd mot polisen samt att hon skrek i högans sky då polisingripandet gjordes intill bostadsrätten vid Färd*m*nsg*tan, då skall jag posta dom med skriven text till så att du därefter får läsa inlägget eller inläggen.

Mvh/ JM.
Citera
2022-01-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ @Tufsankatt och till övriga medlemmar i L*na Wesstr*m-tråden.

■ Medlemmen @notknapparen skrev bland annat detta inlägget enligt ovan sett samt daterat 07/09 2019.

■ 1: ) Det är helt korrekt att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället försökte springa ifrån polisen då de skulle gripa henne utanför hennes bostadsrätt vid Färd*m*nsg*tan.

■ 1: ) Det är helt korrekt att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället gjorde motstånd mot polisen när de skulle gripa henne.

■ 1: ) Det är också helt korrekt att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället skrek i högans sky när polisen skulle gripa henne.

■ Tillägg till ovan skrivet: Om du @Tufsankatt vill tro, att både jag @JokerMannen samt medlemmen @notknapparen hade tomtar på loftet beträffande det som vi tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden gällande, att H*nna Davidss*n, som vid det aktuella tillfället gjorde motstånd mot polisen och försökte att springa ifrån dem samt att H*nna Davidss*n också skrek i högans sky då polisingripandet gjordes, ja, då har du din fulla rätt att tro så, det vill säga, att både jag @JokerMannen och @notknapparen tidigare framfört osannfärdiga påståenden gällande att H*nna Davidss*n vid det aktuella tillfället försökte fly från polisen, gjorde motstånd mot polisen samt att hon skrek för full hals.

Extra tillägg till ovan: Hittar jag fler tidigare skrivna och postade inlägg beträffande H*nna Davidss*n:s flyktförsök, motstånd mot polisen samt att hon skrek i högans sky då polisingripandet gjordes intill bostadsrätten vid Färd*m*nsg*tan, då skall jag posta dom med skriven text till så att du därefter får läsa inlägget eller inläggen.

Mvh/ JM.

Jag frågar inte om inlägg i tråden utan vill att du ska visa Aktbil där det framkommer att HD försökte fly och springa undan polisen. Var hon ute i trädgården och sprang in eller sprang hon runt i Hjärsta och polisen efter. Gick hon in i huset skulle jag inte kalla det att fly, låter väldigt drastiskt men det är väl det du försöker få det till.

Kanske även den trovärdige postaren Nötis fått det av inlägg i tråden... kommer inte ihåg när FUP kom för allmän beskådan och om det verkligen stod så där.

Jag svarade på din fråga ang HD igår, men du svarar ej på min fråga varför du väljer att prata strunt om din "vän" LW efter hennes död.
Citera
2022-01-05, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80

■ Hålla koll på vad? Om någon har spekulerat fram nånting?

■ 1: ) Vad skulle det vara och vad det skulle det spela för roll?

■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen men jag har trots det svarat på ditt inlägg.

■ 1: ) Du skriver som en kratta

■ Jag vet med 100% säkerhet, att två personer, vilka stod St*fan Davidss*n mycket nära, läser skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, och givet vis finns det en orsak till att personerna är inne på forumet Flashback och läser postade inlägg i just L*na Wesstr*m-tråden.

■ Den store och mäktige Sotarmästaren Páter SOA vilkens Sotter-Dotter är Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n alias Golvbrunns-H*nna, det vill säga, Tokloggarinnan av GeoYóda:s BurkRike samt St*fan Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay, det vill säga, Exkrements-fotografen alias Skäggfrallan, tre mycket märkliga och säregna individer.

■ Storstädningen vilken ägde rum under Fredagen den 25 Maj 2018 av Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s boningshus vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil samt 11 dagar förflutna efter mordet på L*na Wesstr*m, var något mycket anmärkningsvärt.

■ Initiativtagaren till storstädningen av Hertig St*fan den Store:s hus under Fredagen den 25 Maj 2018 var ingen mindre än Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n i egen hög person vilket sätt ifrån hennes sida var ett mycket märkligt beteende då polisen i Ör*bro fortfarande höll på med att utreda mordet på L*na Wesstr*m.

■ Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n tokskurade bland annat Hertig St*fan den Store:s golvbrunn i Hertigen:s boningshus för att sålunda undanröja blodspår, dett skedde då under tiden som den store och mäktige Páter SOA hade utnämnt sig själv till sotarmästare och bestigit Hertig St*fan den Store:s hustak för att därstädes ha toksotat Hertigen:s skorsten.

■ Enligt ovan skrivet: Mycket märkliga och säregna beteenden av de tvenne personerna, Sotarmurren SOA BOA och Sottern-Dottern H*nna S*fia Davidss*n.

■ Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay, fotograferade en gång i tiden sina egna exkrementer och sedan därefter transmitterade bilden till sin kamrat Hertig St*fan den Store, måste anses som ett mycket märkligt och säreget beteende ifrån Skäggfrallan J*rry G*ay:s sida.

Mvh/ JM.
Citera
2022-01-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen men jag har trots det svarat på ditt inlägg.

■ 1: ) Du skriver som en kratta

■ Jag vet med 100% säkerhet, att två personer, vilka stod St*fan Davidss*n mycket nära, läser skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, och givet vis finns det en orsak till att personerna är inne på forumet Flashback och läser postade inlägg i just L*na Wesstr*m-tråden.

■ Den store och mäktige Sotarmästaren Páter SOA vilkens Sotter-Dotter är Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n alias Golvbrunns-H*nna, det vill säga, Tokloggarinnan av GeoYóda:s BurkRike samt St*fan Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay, det vill säga, Exkrements-fotografen alias Skäggfrallan, tre mycket märkliga och säregna individer.

■ Storstädningen vilken ägde rum under Fredagen den 25 Maj 2018 av Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s boningshus vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil samt 11 dagar förflutna efter mordet på L*na Wesstr*m, var något mycket anmärkningsvärt.

■ Initiativtagaren till storstädningen av Hertig St*fan den Store:s hus under Fredagen den 25 Maj 2018 var ingen mindre än Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n i egen hög person vilket sätt ifrån hennes sida var ett mycket märkligt beteende då polisen i Ör*bro fortfarande höll på med att utreda mordet på L*na Wesstr*m.

■ Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n tokskurade bland annat Hertig St*fan den Store:s golvbrunn i Hertigen:s boningshus för att sålunda undanröja blodspår, dett skedde då under tiden som den store och mäktige Páter SOA hade utnämnt sig själv till sotarmästare och bestigit Hertig St*fan den Store:s hustak för att därstädes ha toksotat Hertigen:s skorsten.

■ Enligt ovan skrivet: Mycket märkliga och säregna beteenden av de tvenne personerna, Sotarmurren SOA BOA och Sottern-Dottern H*nna S*fia Davidss*n.

■ Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay, fotograferade en gång i tiden sina egna exkrementer och sedan därefter transmitterade bilden till sin kamrat Hertig St*fan den Store, måste anses som ett mycket märkligt och säreget beteende ifrån Skäggfrallan J*rry G*ay:s sida.

Mvh/ JM.
Hahaha "Jag vet med 100% säkerhet". Eller hur. Kanske i din fantasivärld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in