Citat:
Ursprungligen postat av
Toccooa80
■ Hålla koll på vad? Om någon har spekulerat fram nånting?
■ 1: ) Vad skulle det vara och vad det skulle det spela för roll?
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen men jag har trots det svarat på ditt inlägg.
■ 1: ) Du skriver som en kratta
■ Jag vet med 100% säkerhet, att två personer, vilka stod St*fan Davidss*n mycket nära, läser skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, och givet vis finns det en orsak till att personerna är inne på forumet Flashback och läser postade inlägg i just L*na Wesstr*m-tråden.
■ Den store och mäktige Sotarmästaren Páter SOA vilkens Sotter-Dotter är Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n alias Golvbrunns-H*nna, det vill säga, Tokloggarinnan av GeoYóda:s BurkRike samt St*fan Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay, det vill säga, Exkrements-fotografen alias Skäggfrallan, tre mycket märkliga och säregna individer.
■ Storstädningen vilken ägde rum under Fredagen den 25 Maj 2018 av Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s boningshus vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil samt 11 dagar förflutna efter mordet på L*na Wesstr*m, var något mycket anmärkningsvärt.
■ Initiativtagaren till storstädningen av Hertig St*fan den Store:s hus under Fredagen den 25 Maj 2018 var ingen mindre än Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n i egen hög person vilket sätt ifrån hennes sida var ett mycket märkligt beteende då polisen i Ör*bro fortfarande höll på med att utreda mordet på L*na Wesstr*m.
■ Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n tokskurade bland annat Hertig St*fan den Store:s golvbrunn i Hertigen:s boningshus för att sålunda undanröja blodspår, dett skedde då under tiden som den store och mäktige Páter SOA hade utnämnt sig själv till sotarmästare och bestigit Hertig St*fan den Store:s hustak för att därstädes ha toksotat Hertigen:s skorsten.
■ Enligt ovan skrivet: Mycket märkliga och säregna beteenden av de tvenne personerna, Sotarmurren SOA BOA och Sottern-Dottern H*nna S*fia Davidss*n.

❗
■ Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay, fotograferade en gång i tiden sina egna exkrementer och sedan därefter transmitterade bilden till sin kamrat Hertig St*fan den Store, måste anses som ett mycket märkligt och säreget beteende ifrån Skäggfrallan J*rry G*ay:s sida.

❗
Mvh/ JM.