2022-01-05, 17:20
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
Jo SKÄGG i massor!

B*ckman lever och frodas på ett seniorboende näststad till Kramfors som näst yngst.

Han står INTE med i LEXBASE.

Ok då var det inte B*ckman jag träffade på. Den här kufen brukar synas till i Bollsta och Kramfors, han bär alltid arbetskläder och brukar ha en liten mössa på huvudet. Stor, lång och pratar med mörk bullrig stämma.
Citera
2022-01-05, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
På tal om kufar så såg jag SE häromkvällen. Han var ute och spatserade som sitt alter ego iklädd ridbyxor, ridstövlar, hög cylinderhatt och med en stor ditmålad svart mustasch.

Hahahaahah
Fy fan vad tragiskt egentligen, han bor väl hemma med mamma också.

Visste kände han Eva på den tiden.

Jag har faktiskt hört att han kallats för Eva mördaren när jag var i Kramfors 2016 då SVFBI gick på TV.
Verkar ha flera lösa skruvar.
Senast redigerad av BerraSWE 2022-01-05 kl. 17:25.
Citera
2022-01-05, 17:27
Avslutad
Knark och Anabola förstörde nog många människor i Kramfors på 80 talet.
Jag tror vi hittar mördaren i dessa kretsar, kanske hittar man mördaren på gymmet i Bollsta.
Dock har ju mördaren en personlig koppling till Eva också.
Citera
2022-01-05, 17:35
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Hahahaahah
Fy fan vad tragiskt egentligen, han bor väl hemma med mamma också.

Visste kände han Eva på den tiden.

Jag har faktiskt hört att han kallats för Eva mördaren när jag var i Kramfors 2016 då SVFBI gick på TV.

Ja man litar inte riktigt på SE när han spatserar runt på kvällen i den där munderingen hehe...
Vet faktiskt inte om han fortfarande bor hos mamma, men om hon lever så gör han nog det.

Jo han gick i Eva's klass på gymnasiet, samhällslinjen tror jag, runt 1977.

Jaså, men det är inte så konstigt. Jag tycker fortfarande att han är en kandidat.
SE är schizofren och har känt Eva länge, visst han förefaller vara väldigt lugn i allmänhetens ögon men är nog inte alls så trevlig om han blir riktigt arg.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2022-01-05 kl. 18:20.
Citera
2022-01-05, 17:40
Avslutad
Citat:
Ja man litar inte riktigt på SE när han spatserar runt på kvällen i den där munderingen hehe...
Vet faktiskt inte om han fortfarande bor hos mamma, men om hon lever så för han nog det.

Jo han gick i Eva's klass på gymnasiet, samhällslinjen tror jag, runt 1977.

Jaså, men det är inte så konstigt. Jag tycker fortfarande att han är en kandidat.
SE är schizofren och har känt Eva länge, visst han förefaller vara väldigt lugn i allmänhetens ögon men är nog inte alls så trevlig om han blir riktigt arg.

Han var en het kandidat före Svenska fall för FBI.
Iaf var det så ryktet var.
Men jag vet att det finns folk som misstänker PG också, inte bara handfatstrallaren eller Mr P.
Citera
2022-01-05, 19:03
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Han var en het kandidat före Svenska fall för FBI.
Iaf var det så ryktet var.
Men jag vet att det finns folk som misstänker PG också, inte bara handfatstrallaren eller Mr P.

Ok, ja SE måste ju såklart ha blivit förhörd. Antar att mamman är hans alibi.

Och Mr P bodde vägg i vägg med sin mamma på Björstagatan. Hon hade lägenheten bredvid och tvättade tydligen kläderna åt honom fast han var 30 år.

Märkligt med det där gemensamma mamma-syndromet, ingen av dom verkade ha klippt av navelsträngen. Det blir lite Psycho-varning och Norman Bates över det hela.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2022-01-05 kl. 19:11.
Citera
2022-01-05, 19:30
Avslutad
Citat:
Ok, ja SE måste ju såklart ha blivit förhörd. Antar att mamman är hans alibi.

Och Mr P bodde vägg i vägg med sin mamma på Björstagatan. Hon hade lägenheten bredvid och tvättade tydligen kläderna åt honom fast han var 30 år.

Märkligt med det där gemensamma mamma-syndromet, ingen av dom verkade ha klippt av navelsträngen. Det blir lite Psycho-varning och Norman Bates över det hela.

Visst var det flera som gått i samma klass som blev förhörda/utfrågade ?
Om Eva kunde ha fiender sedan skoltiden kanske ?
GNs fru borde väl ha gått i samma klass.
Hon var väl en tuff tjej och kunde säga vad hon tyckte.
Antagligen var det någon som byggt upp ett hat mot Eva under lång tid, kanske någon som blev utfryst, kom hem och hämnades några år senare.
Citera
2022-01-05, 19:54
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Visst var det flera som gått i samma klass som blev förhörda/utfrågade ?
Om Eva kunde ha fiender sedan skoltiden kanske ?
GNs fru borde väl ha gått i samma klass.
Hon var väl en tuff tjej och kunde säga vad hon tyckte.
Antagligen var det någon som byggt upp ett hat mot Eva under lång tid, kanske någon som blev utfryst, kom hem och hämnades några år senare.

Ja Eva bör ha gått ut gymnasiet runt 1980-81 dvs 6-7 år innan mordet skedde. Lite udda att man förhörde i stort sett alla klasskamrater så många år senare.
Av det lilla jag vet om utredningen så verkar det sammantaget ha varit väldigt många personer som kallades in på förhör.

Tror inte att M*arina gick i Eva's gymnasieklass. Däremot kan dom ha gått i samma klass i Brunneskolan som yngre.

Det jag har hört från folk är att Eva var väldigt omtyckt, har därför svårt att tro hon hade några fiender från skoltiden.
Citera
2022-01-05, 20:07
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Citat:
Lång, mager och hade långt grått skägg? Bodde inte han åt Klockestrandshållet? Den kufen brukade promenera längs med riks 90 hela vägen in till stan.
Det fanns iofs fler skäggiga stollar, jag kanske blandar ihop dom. Vi har ju skäggkufen som alltid bar plastpåsar på händerna också (bacillskräck?)
Vi har ju skäggkufen som alltid bar plastpåsar på händerna också (bacillskräck?)
Påsemannen i Kramfors hette Anders Arle.

Han kallades för Gasmaskmannen i Lund.

Han var trevlig, men stank värre än satan.

Han är död sedan 2016.

Påsemannen trailer

”Påsemannen” - Klipp 1

”Påsemannen” - Klipp 2

(FB) Man med gasmask i Lund

Jag tror på det bestämdaste att Anders Arle är oskyldig till mordet på Eva Söderström.
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2022-01-05 kl. 20:23.
Citera
2022-01-05, 20:33
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Citat:
Lång, mager och hade långt grått skägg? Bodde inte han åt Klockestrandshållet? Den kufen brukade promenera längs med riks 90 hela vägen in till stan.
Det fanns iofs fler skäggiga stollar, jag kanske blandar ihop dom. Vi har ju skäggkufen som alltid bar plastpåsar på händerna också (bacillskräck?)
B*n *ss*r (* = e * = A * = a).

Han lever och är normal nuförtiden

Han är självklart också oskyldig till Evamordet.
.
Citera
2022-01-05, 20:52
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Vi har ju skäggkufen som alltid bar plastpåsar på händerna också (bacillskräck?)
Påsemannen i Kramfors hette Anders Arle.

Han kallades för Gasmaskmannen i Lund.

Han var trevlig, men stank värre än satan.

Han är död sedan 2016.

Påsemannen trailer

”Påsemannen” - Klipp 1

”Påsemannen” - Klipp 2

(FB) Man med gasmask i Lund

Jag tror på det bestämdaste att Anders Arle är oskyldig till mordet på Eva Söderström.

Ja det är klart att han inte mördade Eva. Jag kom bara att tänka på karln när vi diskuterade kufar med skägg.
Citera
2022-01-05, 21:01
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
B*n *ss*r (* = e * = A * = a).

Han lever och är normal nuförtiden

Han är självklart också oskyldig till Evamordet.
.

Ja givetvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in