2021-12-31, 12:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vill fan bara nåt ska va klart,fan HW boxningen är verkligen intressant ,efter Lennox Lewis tid n tyckte jag de va segt,men efter Fury tog slut på brödernas klitscko har det verkligen blivit kul se boxningens tungviktare slåss så .. ,boka ,fightas, och jag är glad,
Jag är faktiskt ej insatt om allt spel bakom galleriet,men allt låter jäkligt segt.
Däremot får jag känslan varje gång nåt är på g ske,är att Wallin får den i 2an och blir bortglömd i förhandlingar.
Redan när Whyte fighten dog fick jag känslan Wallin kommer hamna långt bak i kön..
Wallin är långt ned i kön tyvärr beror på lite fel promotor för hade han haft en annan som jobbat mer aktivt för han då hade han haft chanser mot dem i toppen, Whyte är girig och tror han är värd mycket mer än han eg är så 80/20 är nog bästa fördelningen men det kommer till budkrig då kan han få mer!
Citera
2021-12-31, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Wallin är långt ned i kön tyvärr beror på lite fel promotor för hade han haft en annan som jobbat mer aktivt för han då hade han haft chanser mot dem i toppen, Whyte är girig och tror han är värd mycket mer än han eg är så 80/20 är nog bästa fördelningen men det kommer till budkrig då kan han få mer!
Fan när tänker promotor kommer Don king upp,..e han aktiv fortfarande?
Vem har Wallin ?

Edit:Jo fan Don king lever och aktiv,han vann visst budet få rättigheterna till usyk vs Joshua 2..jävla räv asso..
Senast redigerad av drhasch81 2021-12-31 kl. 12:20.
Citera
2021-12-31, 13:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Fan när tänker promotor kommer Don king upp,..e han aktiv fortfarande?
Vem har Wallin ?

Edit:Jo fan Don king lever och aktiv,han vann visst budet få rättigheterna till usyk vs Joshua 2..jävla räv asso..
Nej det har han inte gjort iom AJ är låst mot DAZN och Usyk:s fighter går på den kanalen också, Så har för mig det var en annan fight King var och peta på har jag för mig!

Wallin ligger under Salita Promotion som Clarissa Shilds ligger under och är det bolagets prime time chans inbringare, Skulle Wallin byta till ngn annan typ Matchroom skulle han få chansen snabbare!
Citera
2021-12-31, 13:15
Medlem
Citat:
Nej det har han inte gjort iom AJ är låst mot DAZN och Usyk:s fighter går på den kanalen också, Så har för mig det var en annan fight King var och peta på har jag för mig!

Wallin ligger under Salita Promotion som Clarissa Shilds ligger under och är det bolagets prime time chans inbringare, Skulle Wallin byta till ngn annan typ Matchroom skulle han få chansen snabbare!
Du har säkert rätt ,men när Google så kom denna artikel upp.https://www.worldboxingnews.net/2021/12/10/heavyweight-don-king-usyk-joshua/

Är Wallin låst till salita eller är han hemma där,dvs trivs mm
Citera
2021-12-31, 14:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Du har säkert rätt ,men när Google så kom denna artikel upp.https://www.worldboxingnews.net/2021/12/10/heavyweight-don-king-usyk-joshua/

Är Wallin låst till salita eller är han hemma där,dvs trivs mm
Salita Promotion är dem som sköter om alla Wallins förhandlingar dem har ett avtal....
Citera
2021-12-31, 14:23
Medlem
Citat:
Salita Promotion är dem som sköter om alla Wallins förhandlingar dem har ett avtal....
Aiight bara hoppas han får en fight snart,och mot ett motstånd som tar han närmare titel vid vinst
Citera
2022-01-01, 23:39
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Boxningsvärlden är jäkla skämt ibland.
Tyson vs Whyte kommer inte ske enligt Bob Arum så nu letas en ny motståndare för fight i Vegas eller Manchester.
Antingen Andy ruiz eller Hellenius blir Tysons nästa motståndare.
Hur fan Wallin hela tiden blir bortglömd..

Fury har ju redan slagit Wallin ... follow the money. Det är som bekant tyvärr så branschen funkar.

Otto kanske kan försöka ta EBU-titeln så länge, den är väl vakant efter Joe Joyce? Skulle gärna se honom mot Helenius ... eller Kabayel.
Citera
2022-01-02, 00:00
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Vad tror ni om Luís Ortíz vs. Charles Martin i natt, då? Jag tänker kolla och tippar att Ortíz vinner på fetknock. Martin måste vara den svagaste titelhållaren (vägrar skriva "mästare") sedan Bruce Seldon. Eller?

Sedan har det på annat håll snackats/skrivits om följande inom den snara framtiden (årets första kvartal):

Wilder vs. Chisora. Bra comebackfight för Wilder, vilken han vinner. Del Boy är den evige grindvakten som aldrig besegrar de största namnen, men alltid pressar dem. Bra indikator på vad Wilder har kvar.

Fury vs. Ruíz. I mitt tycke den farligaste utmanaren Fury kan möta förutom Usik. Välskolad boxare med snabba händer och bra klipp. Sköter bara den mexikanske Michelin-mannen konditionsträningen, så ... men, som jag skrivit tidigare: Om och när Fury faller blir det på eget grepp, troligtvis självöverskattning.

Avslutningsvis, så tror jag att Gary Russell mot Mark Magsayo den 22 kan bli riktigt bra.
Senast redigerad av Gospodin.Njet 2022-01-02 kl. 00:04.
Citera
2022-01-02, 18:01
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Otto blev tillfrågad i kommentarsfältet av nån på Instagram och svarade "Waiting for confirmation and hopefully it will be Jan/Feb"

Så kanske dyker upp nåt snart.
Citera
2022-01-03, 14:44
Medlem
Canelo Alvares ryktas om att vilja gå upp i HW... Tror han ska undvika kollisioner där med de jättarna.. Det hjälper nog inte hur mycket mexikanskt kött han vräker i sig så har han den längden han har...
Whyte verkar överskatta sitt värde å det grövsta , en 55-45 split mot den linjära och No1 HW Tyson fury är ju bara dårskap..
Får han 20% ska han fan va nöjd . Han för inget till "bordet" och hans förlust kolla är knäckt så va nöjd med det du ev kan få i en fight mot Tyson.
Citera
2022-01-05, 13:45
Medlem
Så Amir Khan vs kell Brook 19 februari ,den fighten kom upp i mitt flöde...
Khan va ju sjukt kul se när han va ung ,men de va ett tag sen jag såg han sist .
Citera
2022-01-05, 20:43
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Canelo Alvares ryktas om att vilja gå upp i HW... Tror han ska undvika kollisioner där med de jättarna.. Det hjälper nog inte hur mycket mexikanskt kött han vräker i sig så har han den längden han har...
Whyte verkar överskatta sitt värde å det grövsta , en 55-45 split mot den linjära och No1 HW Tyson fury är ju bara dårskap..
Får han 20% ska han fan va nöjd . Han för inget till "bordet" och hans förlust kolla är knäckt så va nöjd med det du ev kan få i en fight mot Tyson.
Cruiser är väl det dom pratar om HW är ett steg Canelo sagt fungerar inte, SÅ det är vad som informerats av Eddie Hearn..

Whyte tror han får 55/45 i split det är utopi 80/20 är det vad som är vettigt som WBC beslutade om, MEN vi får se dem har på sig till 11:e om dem inte är överens blir det budkrig om det hela och det är d Whyte vill för att få trissa upp sin paycheck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in