Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
https://www.youtube.com/watch?v=BexX5kDu1Rc
WBC tog beslut om fördelningen av procenten på fördelningen 80/20 är beslutet MEN då måste dem koma överens före 11 Januari, Men det lär inte ens ske för denna fight är nog en av de större som kommer ske i UK och då blir det budkrig om vem som ska sätta upp denna fight!
Arum kommer inte ha en suck att kunna ro hem möjligen tillsammans med Frank Warren, Sedan sitter nog Hearn och gnuggar händerna och väntar ut 11 Januari och kommer lasta upp pengarna som krävs för att få fighten på DAZN och inte på BT Sports...
Vill fan bara nåt ska va klart,fan HW boxningen är verkligen intressant ,efter Lennox Lewis tid n tyckte jag de va segt,men efter Fury tog slut på brödernas klitscko har det verkligen blivit kul se boxningens tungviktare slåss så .. ,boka ,fightas, och jag är glad,
Jag är faktiskt ej insatt om allt spel bakom galleriet,men allt låter jäkligt segt.
Däremot får jag känslan varje gång nåt är på g ske,är att Wallin får den i 2an och blir bortglömd i förhandlingar.
Redan när Whyte fighten dog fick jag känslan Wallin kommer hamna långt bak i kön..