Citat:
Ursprungligen postat av
Hojtaner12
Hej Psykoshippien!
Det är de vi försöker komma fram till men David1234 är okänd för oss, och vi förstår
inte riktigt vad han försöker göra, läser man kommentarerna är dom inte intresserade av att förstår
eller ta till sig sanningen utan bara smutskasta, det är rätt roande faktiskt. vi bemöter dom på ett bra sätt och vi får bara hat och oförstånd tillbaka och smutskastning, men om David1234 är en kund
så kommer han troligen få betala när våra ombud tar han till Tingsrätten, är han inte kund så vet
vi ju att han bara är bluff, men det vet vi inte heller för han kan ju inte berätta vad det är för typ av jobb som har gjorts och stå för det!
Hans trovärdighet är väldigt låg. Vi vet ju vad som är sant eller inte dom som bara svamlar här inne utan vetskap har ingen trovärdighet alls.
Bästa hälsningar
Göttsche Entreprenad
Haha, vad jag har för relation till dig är väl helt ointressant.
Uppenbarligen har du som tidigare nämnts av annan medlem svårt att läsa, jag har redan talat om min agenda... nämnligen sätta stopp för dig så du inte försätter människor i misär.
Hur bemöter du någon på ett bra sätt här när det enda du kommer med är lögner och "skitsnack"?
Varför inte ta dig tid och bemöta den sakliga kritik som är riktad mot dig? Eller ännu bättre lägga ner ditt företag, aldrig mer ge dig in i byggbranschen och be om ursäkt för det du ställt till med för alla människor som haft kontakt med dig?
Haha är min trovärdighet låg? skulle nog snarare påstå att du inte har någon trovärdighet kvar... alla dina lögner och skitsnack har synats här i forumet och du kan inte på något sätt längre försvara dig?
Eller vill du kanske ta dig tid och besvara det som tagits upp?
Har du kvar din F-skatt?
Har du över 700.000kr i skulder till kronofogden + 20st betalningsföreläggande?
Har du varit i tingsrätten över 40 gånger i egenskap av svarande där du förlorat i majoriteten av fallen?
Har du några anställda?
Betalar du skatt och arbetsavgifter för dina anställda?
Har du några anställda som du blåst genom att antingen inte betala skatter och sociala avgifter för eller inte betalat ut lön överhuvudtaget?
Har du köpt varor utan att betala för dem?
Har du hyrt produkter utan att betala för dem?
Har du underleverantörer som du inte betalat för?
Varför inte svara på dem frågorna så ser jag till och komma med fler funderingar jag har...