2022-01-03, 14:51
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskenitunnan
Fyllde på lite till 35 miljoner MCC nu!

När det gäller ledger ska man satsa på en Ledger Nano X? Är den Kompatibel att lagra MCC. Eller ska man köpa någon annan. Någon som har en synpunkt?

Snyggt, kul att du hängde med nu i början. Nu börjar folk att förstå att jag inte snackade skit. Undrar hur medlemmar som fittslem mår nu när de ser att våra investeringar har gått +100%. Fatta då att vi befinner oss i vecka 3 av DeFi 3.0-revolutionen. Jag har en stark magkänsla som säger att den här tråden kommer bli legendarisk på Flashback.

Ursäkta för att jag inte svarade på ditt PM, jag har en dålig vana att inte svara när folk skiver privat. Jag tycker att Ledger Nano X är det självklara valet men jag vet faktist inte om man kan ha sina $MCC där då jag endast stashar mina ETH i min ledger. Mina $MCC har jag fördelade på tre MetaMask wallets tills vidare.
Citera
2022-01-03, 17:03
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Utnapishtim
Snyggt, kul att du hängde med nu i början. Nu börjar folk att förstå att jag inte snackade skit. Undrar hur medlemmar som fittslem mår nu när de ser att våra investeringar har gått +100%. Fatta då att vi befinner oss i vecka 3 av DeFi 3.0-revolutionen. Jag har en stark magkänsla som säger att den här tråden kommer bli legendarisk på Flashback.

Ursäkta för att jag inte svarade på ditt PM, jag har en dålig vana att inte svara när folk skiver privat. Jag tycker att Ledger Nano X är det självklara valet men jag vet faktist inte om man kan ha sina $MCC där då jag endast stashar mina ETH i min ledger. Mina $MCC har jag fördelade på tre MetaMask wallets tills vidare.

Tusen olika projekt som har gjort samma resa i den här marknaden. Skit tenderar dock inte att komma tillbaka up som seriösa projekt. Se Shiba eller Saitama till exempel.

Var glad för uppgången, återkommer sen om en månad när hypen har lagt sig och frågom om du tog profits eller om du valde att åka ner i diket med allt.
Citera
2022-01-03, 21:38
Medlem
Kan man inte köpa denna shitcoinen på Kraken eller?! Frågar åt en kompis, kompis gamla kaninuppfödare.. väl mött.
Citera
2022-01-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Tusen olika projekt som har gjort samma resa i den här marknaden. Skit tenderar dock inte att komma tillbaka up som seriösa projekt. Se Shiba eller Saitama till exempel.

Var glad för uppgången, återkommer sen om en månad när hypen har lagt sig och frågom om du tog profits eller om du valde att åka ner i diket med allt.

Gör det! hoppas för din egen skull att du är med i leken. (DITT VAL)
Citera
2022-01-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Kan man inte köpa denna shitcoinen på Kraken eller?! Frågar åt en kompis, kompis gamla kaninuppfödare.. väl mött.

Nej, just nu går den att köpa på antingen uniswap med eth, eller på pancakeswap med BNB.
Citera
2022-01-05, 10:29
Medlem
danskenitunnans avatar
Citat:

Lugnt. Tack!

Känslan är fortfarande mycket bra. Deras telegram blowing up och twitter likaså.

18654 Holders nu och märket Cap närmar sig 200M med stormsteg som du garanterat vet. Återigen tack för tipset
Citera
2022-01-05, 12:39
Medlem
Citat:

Shiba var ju helt fantastisk att äga.
Allt handlar ju om att hitta nästa stora krypto och om den är värdelös spelar ju ingen roll?.
Citera
2022-01-07, 08:37
Medlem
Leastons avatar
Citat:
. Går mcc ner med minst 50% kommer jag att köpa mer.
Citera
2022-01-21, 14:50
Medlem
Citat:

Valde bort profits och följde med ner i diket.
Citera
2022-01-21, 17:21
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murslevlar
Shiba var ju helt fantastisk att äga.
Allt handlar ju om att hitta nästa stora krypto och om den är värdelös spelar ju ingen roll?.

Sant men seriösa projekt är inte gamble som med shitcoins.

Hitta nästa stora grej med bra fundamentals.

Gjort över 10x på ETH och nästan 5x på SOL, och där vet jag att jag kan hålla mina pengar även om marknaden skakar nu.

Shitcoins kommer aldrig återhämta sig från det vi ser nu, det är skillnaden.
Citera
2022-01-22, 19:54
Medlem
Citat:
Sant men seriösa projekt är inte gamble som med shitcoins.

Hitta nästa stora grej med bra fundamentals.

Gjort över 10x på ETH och nästan 5x på SOL, och där vet jag att jag kan hålla mina pengar även om marknaden skakar nu.

Shitcoins kommer aldrig återhämta sig från det vi ser nu, det är skillnaden.

Nej det är ju skillnad. Köpte lrc och känner mig rätt lugn trotts nedgången men hade varit bättre med eth som ser ut nu.
Citera
2022-02-15, 16:29
Medlem
Hej på er! tänkte skriva en liten uppdatering på vad som hänt den senaste månaden.
Igår släppte Multi Chain Capital deras första produkt, MULTINODES. vilket ni kan läsa på om här https://multichaincapital.medium.com/multinodes-easy-to-use-passive-income-f956d668f513

kort så är det en NFT men som genererar en passiv inkomst som du får varje 24 timme efter skapad node. Den som ger högst avkastning heter presidential node och kostar ca 10k$ men ger en daglig avkastning på ca 1% alltså 100$/dag och om den avkastningen kommer hålla i längden kommer alltså den som har en sån här tjäna ruskigt mycket pengar.

själv köpte jag 3 stycken.

Här kan ni se hur dem ser ut. https://opensea.io/collection/multinode

Ha en fin dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in