Citat:
Ursprungligen postat av
Murslevlar
10k
Snyggt, jag utökade mitt innehav idag innan uppgången på +20%.
Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Du får det att låta som att det är något du hoppas på...

Hoppas och hoppas men en dipp kan vara kul, så länge det vänder så klart
Citat:
Ursprungligen postat av
Murslevlar
Har mcc gjort en migration från en gammal version till en ny version av coinet?. Då är risken att en del människor känner sig lurade och kommer solka ner alla mcc forum med scam varningar. Ägde polka bridge (pbr) som råkade ut för samma öde efter en migration.
Så som jag förstått det så fanns någon bugg i den gamla, det är därför man kan hitta MCC (old) som bara var aktiv i någon månad. När den kukade ur så trodde många att det var en scam men sedan visade sig att alla som ägde den fick sina pengar tillbaka. MCC visade sig vara legit!
Citat:
Ursprungligen postat av
fittslem
Komiskt hur folk blir så hårda i brallan när dom ser nya shitcoins. Det kallas shit coins av en anledning.
Ja men jag var inte jätteseriös när jag kallade MMC för shit coin. Meme coins är shit coins. Om man har en någorlunda förståelse för teknologin är det knte svårt att se potentialen i ett coins så som MMC.
Citat:
Ursprungligen postat av
Murslevlar
Ja

men dom kan växa väldigt mycket, behöver bara bli lite omtalade. Lyckades pricka shiba och loopring så alltid intressant med nya skit mynt. Lyckas den få spridning ökar värdet på ett sätt som aldrig etablerade mynt har möjlighet att göra.
Exakt!