2021-05-15, 13:37
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det känns ju inte som någon direkt upphetsande uppställning av "stjärnor".
Allihop har ju dessutom redan dragit sina liv i media...
Fast så är det ju alltid. Det handlar väl i första hand att få lite mer bakgrund i hur och varför dom är som dom är och varför det blivit som det blivit än att göra några stora avslöjanden.

Blandad kompott som vanligt. En "megastjärna" i Carola. En utfyllnad i Marika. Sen ett mellanskikt som kan vara småintressant med trotsallt bra variation såhär på förhand.
Citera
2021-05-16, 09:23
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Det gäller väl alla som har varit med i programmet. Har det någonsin kommit fram någonting i programmet som inte varit känt sen tidigare. Jag kommer ihåg att Quentin Tarantino en gång vägrade att svara på en fråga i en intervju eftersom han hade svarat på den frågan flera gånger förut och tycker att fler borde ta efter hand exempel. Om tvlicensen avskaffas kan jag sluta klaga men om folk vill se gamla klipp så finns öppet arkiv. Innan internet så fanns det ett syfte med den här typen av program, men nu är det bara nostalgikåta persionärer som bryr sig.

Jovisst, i olika mån har alla deltagare talat om sina liv i media sedan tidigare men detta startfält känns extremt uttjötat, mer än tidigare startfält faktiskt.
Med tanke på hur mycket folk som ändå ser detta så verkar det inte bara vara nostalgikåta pensionärer som tittar dock, det kan man ju bli fundersam över dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Fast så är det ju alltid. Det handlar väl i första hand att få lite mer bakgrund i hur och varför dom är som dom är och varför det blivit som det blivit än att göra några stora avslöjanden.

Blandad kompott som vanligt. En "megastjärna" i Carola. En utfyllnad i Marika. Sen ett mellanskikt som kan vara småintressant med trotsallt bra variation såhär på förhand.

Jo, fast just att få bakgrund etc har man ju fått även det sedan tidigare. Jag förväntar mig inga stora avslöjanden men det kunde ju vara lite mer intressant än att höra Carola i tv för tusende gången...
Citera
2021-05-16, 09:36
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
. Jag förväntar mig inga stora avslöjanden men det kunde ju vara lite mer intressant än att höra Carola i tv för tusende gången...

Jag håller helt med dej. Lite mer intressanta personer hade man ju hoppats på än Carola. Jag är också utled på henne. Hon har haft sin tid och bör pensioneras från aktuella TV framträdanden.
Citera
2021-05-16, 11:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jag håller helt med dej. Lite mer intressanta personer hade man ju hoppats på än Carola. Jag är också utled på henne. Hon har haft sin tid och bör pensioneras från aktuella TV framträdanden.
Möjligt. Men hon är trots allt en person som SKA vara med här någon gång. Till skillnad mot en del andra som varit med genom åren.
Senast redigerad av Steff83 2021-05-16 kl. 11:03.
Citera
2021-05-17, 10:15
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Möjligt. Men hon är trots allt en person som SKA vara med här någon gång. Till skillnad mot en del andra som varit med genom åren.

Visst rent stjärnmässigt är det ju så men det finns ju inget nytt att ta fram där.
Det vore mer intressant isf med en något mindre stor stjärna med en mer undanskymd historia. Förvisso gör det själva "stjärn"-begreppet tunnare men det har som sagt inte alltid varit direkta världsstjärnor med...
Citera
2022-01-01, 10:36
Medlem
Väldigt fint första program.
Hade egentligen ingen uppfattning om vem Marika Carlsson innan, blev väldigt berörd.
Bra start!
Citera
2022-01-01, 12:12
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
har inte Roffe varit än?

Jag vill hellre se:

Paolo Roberto
Tito Beltran
Pontus Enhörning
Lotta Bromé
Billy Butt

Kanske även Eli Göndör platsar?
Citera
2022-01-01, 19:32
Medlem
Rebali179s avatar
Får se vad denna sättning har att erbjuda
Även om denna gång så är tiden liten dumt satt
Har en liten känsla av att de kommer förlora en del tittare
Citera
2022-01-01, 19:58
Medlem
Amors avatar
Vad har Marika Carlsson åstadkommit egentligen? Det enda hon pratar om är hur synd det är om henne, synd om henne för att hon är adopterad, svart, växt upp i kristen församling, sockerberoende, lesbisk.

Hon är på något sätt väldigt symptomatisk för vår tid, den som är mest offer vinner.

Tycker det typ av självcentrering som hon står för är extremt jobbig. Men hon prickar verkligen i alla boxar för vad som funkar i woke-offentligheten.
Citera
2022-01-01, 21:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vad har Marika Carlsson åstadkommit egentligen? Det enda hon pratar om är hur synd det är om henne, synd om henne för att hon är adopterad, svart, växt upp i kristen församling, sockerberoende, lesbisk.

Hon är på något sätt väldigt symptomatisk för vår tid, den som är mest offer vinner.

Tycker det typ av självcentrering som hon står för är extremt jobbig. Men hon prickar verkligen i alla boxar för vad som funkar i woke-offentligheten.

Hon har profilerat sig på ett sätt som fungerar för att åstadkomma en medial efterfrågan. Det måste du väl ändå berömma henne för?
Citera
2022-01-01, 21:27
Medlem
Abelssuns avatar
Bara massa snyftande och ältande i 60 minuter!
Citera
2022-01-01, 21:36
Medlem
Vad gör Marika Carlsson till stjärna? Det enda hon är är neger och flata, men det räcker tydligen för SVT. Något malplacerad i det programmet och sällskapet, t.o.m. kocken är mera känd och berömd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in