2021-12-30, 14:11
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Hur mycket detta än sägs så stämmer det inte. Ni vill säkert att det skall stämma och tror antagligen också det.

Hade ni tänt på välstädade hem och avlastning i vardagen så hade väl varenda kille blivit dagisfröken och lagt upp en bild på sitt välstädade hem som Tinder profil .

Nä ni dras till våld, makt, självförtroende och andra maskulina drag. Men det kan ni inte erkänna såklart.

De män som får knulla mest skiter i kvinnorna som han knullar. Det säger rätt mycket om det kvinnliga könets förmåga att välja en partner.
Det ena utesluter inte det andra.

Att vi vill ha en kapabel man betyder inte att vi skulle känna oss sexiga när vi är håriga, osmorda och osstinkande. Vilken "Alfa" (för att tala flashbackiska) vill ligga med en så ovårdad kvinna, för övrigt?

Jag har en hemlig knapp (min man säger tex "varför har du inte fixat fötterna???" "Gör det nu!)
Ja, jag är en lyckost
Senast redigerad av LadySweden 2021-12-30 kl. 14:29.
Citera
2021-12-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Att män inte lyckas höra!
98% av kvinnor tänder på män, inte på tiggande pojkar.

Det enda tillägg jag har är detta;
En man som i varje läge sätter sin hustru främst får inte heller en hustru som kräver egentid. Hon kommer inte att kräva någonting, eftersom hon slipper leva i försvarsställning mot mannen.

Det har du rätt i.
Citera
2021-12-30, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Hur mycket detta än sägs så stämmer det inte. Ni vill säkert att det skall stämma och tror antagligen också det.

Hade ni tänt på välstädade hem och avlastning i vardagen så hade väl varenda kille blivit dagisfröken och lagt upp en bild på sitt välstädade hem som Tinder profil .

Nä ni dras till våld, makt, självförtroende och andra maskulina drag. Men det kan ni inte erkänna såklart.

De män som får knulla mest skiter i kvinnorna som han knullar. Det säger rätt mycket om det kvinnliga könets förmåga att välja en partner.

Hej.
Jag har separerat från barnens pappa och sexar via dejtingappar mina barnfria veckor.
Jag väljer inte våldsamma psykopatiska män utan mer lugna intelligenta kostymnissar med kontorsjobb i innerstan.

Män som du undviker jag som pesten.

Om du har lyckats föröka dig ska du vara evigt tacksam mot den kvinna som förstörde sin kropp genom att bära dina barn.
Citera
2021-12-30, 14:32
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj
Hej.
Jag har separerat från barnens pappa och sexar via dejtingappar mina barnfria veckor.
Jag väljer inte våldsamma psykopatiska män utan mer lugna intelligenta kostymnissar med kontorsjobb i innerstan.

Om du har lyckats föröka dig ska du vara evigt tacksam mot den kvinna som förstörde sin kropp genom att bära dina barn.
Nåja

Vem vill inte ha en man som kan försvara sin kvinna vid behov, som har en maktposition i samhället (tex chefsposition), har ett gott självförtroende och dylika egenskaper?

Att sedan pojkarna på Flashback lyckas tolka detta som att kvinnor vill ha våldsamma gaphalsar till kriminella ändrar inte det att en intelligent man som andra män ser upp till är het.
Citera
2021-12-30, 14:45
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Varför sexstrejkar kvinnorna?

Det verkar väldigt vanligt, så jag gissar att tanken (från naturen) är att mannen ska söka sig vidare och befrukta fler?
Citera
2021-12-30, 14:50
Medlem
En del kvinnor skriver här att dom vill ha MÄN och inte gnälliga småpojkar som gnäller över att dom inte får ligga, jag köper det. Men lika lite som kvinnor vill ha det så vill vi män inte ha nån osäker tonårstjej som hatar sig själv och sin kropp, vilket nästan ALLTID händer efter förlossning. Kan inte ens räkna till hur många gånger man har sett sambon stå framför spegeln och "Ååhhh vad jag hatar min kropp, jag är ful, tjock, fula bröst, hängig rumpa"..

Men köp ett gymkort då för fan är det man vill säga till dom då. Så det är samma åt båda hållen..
Citera
2021-12-30, 14:56
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiggen123
En del kvinnor skriver här att dom vill ha MÄN och inte gnälliga småpojkar som gnäller över att dom inte får ligga, jag köper det. Men lika lite som kvinnor vill ha det så vill vi män inte ha nån osäker tonårstjej som hatar sig själv och sin kropp, vilket nästan ALLTID händer efter förlossning. Kan inte ens räkna till hur många gånger man har sett sambon stå framför spegeln och "Ååhhh vad jag hatar min kropp, jag är ful, tjock, fula bröst, hängig rumpa"..

Men köp ett gymkort då för fan är det man vill säga till dom då. Så det är samma åt båda hållen..
Intressant aspekt du tar upp!

Ja, vår kropp ändrar sig ju, och det kan ta ett tag innan vi känner oss bekväma i vår kropp igen.

Är det avtändande för din del att kvinnan "hatar" sin kropp, eller är det det faktum att hon söker din bekräftelse som är avtändande?
Senast redigerad av LadySweden 2021-12-30 kl. 15:01.
Citera
2021-12-30, 15:01
Medlem
Citat:
Intressant aspekt du tar upp!

Ja, vår kropp ändrar sig ju, och det kan ta ett tag innan vi känner oss bekväma i vår kropp igen.

Är det avtändande för din del att kvinnan "hatar" sin kropp, eller det faktum att hon söker din bekräftelse?

Att brösten ändras och många kvinnor gör ett bröstlyft eller förstoring efter förlossning köper jag till 110%! Men att bara få höra nästan varje dag jag är tjock, jag är ful, mitt hår ser förjävligt ut, jag har finnar överallt, min mage är fet, min rumpa bara hänger. Och när man ändå biter ihop och säger att hon är fin som hon är (det tycker jag genuint att hon är) men ändå så lyssnar hon inte på det för att HON tycker inte att hon är det är ganska så avtändande och irriterande ja.
Citera
2021-12-30, 15:10
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiggen123
Att brösten ändras och många kvinnor gör ett bröstlyft eller förstoring efter förlossning köper jag till 110%! Men att bara få höra nästan varje dag jag är tjock, jag är ful, mitt hår ser förjävligt ut, jag har finnar överallt, min mage är fet, min rumpa bara hänger. Och när man ändå biter ihop och säger att hon är fin som hon är (det tycker jag genuint att hon är) men ändå så lyssnar hon inte på det för att HON tycker inte att hon är det är ganska så avtändande och irriterande ja.
Lusten att göra sig fin minskar också när vi tycker att vi ändå är "hopplösa fall".

Du tycker ju att hon är fin, och vem är då hon att veta bättre? Har du sagt det till henne? Alltså att vad hon tycker om sin kropp är endast hennes problem, och ska inte påtvingas dig.

Du kan ju tex säga någonting i stil med "jag skiter i om du är ful, jag tänder som FAN på dig och nu ska vi ligga!" Om nu det är sant.
Citera
2021-12-30, 15:12
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Ni pojkar som är otrogna för att era fd. fruar inte velat ha sex, varför berättade ni inte för era fruar på förhand att det var vad ni skulle komma att göra, för att ge henne en chans att förhålla sina val till detta?
Alternativt, varför skiljde ni er inte innan ni var otrogna?
Berodde det på att man inte har några principer när man saknar integritet och respekt?
Eller kom er vilja först både när era behov gett er rätt att få sex oaktat hänsyn till annat och även när det kom till er vilja att få behålla era fruar, då som bekvämast ovetande, så de inte baserar fel vilja på sanningen?
Med all respekt.

Man är inte otrogen för än man kört in den till roten. Såldes är det omöjligt att vara det om man är hängd som en flashbackare.

Var person för sig själv är väl generellt sett den bild som existerar för de flesta. Läser man tråden är det ju män som berättar att deras respektive knullat runt så det är naivt att tro att knulla med andra bara gäller män.
Citera
2021-12-30, 15:13
Medlem
Citat:
Lusten att göra sig fin minskar också när vi tycker att vi ändå är "hopplösa fall".

Du tycker ju att hon är fin, och vem är då hon att veta bättre? Har du sagt det till henne? Alltså att vad hon tycker om sin kropp är endast hennes problem, och ska inte påtvingas dig.

Du kan ju tex säga någonting i stil med "jag skiter i om du är ful, jag tänder som FAN på dig och nu ska vi ligga!" Om nu det är sant.
Exakt så är det! Ordagrant säger jag: "JAG tycker du är väldigt fin och vacker älskling och jag tänder otroligt mycket på dig och din kropp. Jag struntar i att du tycker att du är ful, JAG tycker det och det är väl det som är det viktigaste"? Hon blir glad och säger tack, men sen 3 dagar senare så står hon där iallafall framför spegeln..
Citera
2021-12-30, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj
Hej.

Inser du inte hur sinnessjukt slampigt ditt inlägg är?? Hahaha. Stackars barn! ”Knulla sina barnfria veckor”. Ja kära män. Akta er väldigt noga för dessa slampor om ni vill skaffa familj! Hahaha. Ja jösses…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in