Citat:
Ursprungligen postat av
stiggen123
Imorse såg sambon att jag skrev lite i telefonen och frågade vad jag gjorde. Visade henne denna tråd och det jag har skrivit och hon tittar på mig och frågar:
"Vill du lämna mig"?
"Nej absolut inte. Vill bara visa hur många män som har samma problem och känner som jag och det finns risk för det om vi inte kan lösa det här tillsammans".
Hon ger mig en stor kram och en puss på halsen innan jag åker iväg med barnen och säger: "Vi löser det här tillsammans". Fan vad jag älskar henne ändå!😍
Nu kommer hon förmodligen att läsa denna tråd under dagen och vad jag skriver. Hej hej älskling, älskar dig!😁
Ni kanske är undantaget som bekräftar regeln, men här är vad som kommer hända:
Ni kommer ha mycket och fantastiskt sex den närmaste tiden. Hon kommer gå med på mycket av det du vill prova och allt kommer kännas SÅ jävla bra. Vips! ...så har du glömt att det var dåligt innan, och det är ungefär här hon sakta börjar återgå till hur det var innan. Vips! ...så har hon gett sig själv en 2-4 år till med dig (hennes povider), innan det är dags för en ny runda.
Hon förstår det kanske inte ens själv utan kommer hävda att det minsann INTE kommer bli så, men kolla in den här tråden om tre år, och säg om jag hade rätt eller inte.
Jag vet svaret redan nu.
Edit:
Du glömde förresten den extremt viktiga regeln:
Prata aldrig aldrig aldrig om Flashback med den som har kommit på vem du är här! Aldrig!