2021-12-28, 21:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Fast det är lite det som är poängen. Att män kritiserar kvinnor ganska mycket mer än att de själva kritiseras
Det är nog bara i din fantasi som män inte kritiseras lika mycket.
Citera
2021-12-28, 21:46
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalixkillen
http://www.expressen.se/amelia/premium/fem-kvinnor-sa-tanker--vi-om-vara-rumpor/
Titta på kvinnorna. Dom är feta som kokosbollar, och både deras kroppar och rövar är totalt missanpassade. Äckligt! Hur kan det ens bli så? Vilka sjukdomar eller störningar har dom...?
Varför visar Expressen sådant för sina läsare? Varför bantar dom inte istället för att vika ut sig så snuskigt?
Tycker ni det är snygg eller bra om fetma blir mode? Skulle ni ens kunna röra någon av dem sexuellt?

Den första är för fet för min smak, de andra 2 ser normala ut för deras ålder. Normala svenska kvinnor (ok, den ena är svart..) som kanske inte syns på bild så ofta. Oretuscherade. Välkommen till verkligheten. Sen är frågan.. vem i helvete kollar på rumpor från en Tanttidning?
Citera
2021-12-28, 21:52
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Definitivt perfekta att göra fläskfärs av men inget annat. Så ska en kvinna och en rumpa se ut ----->
Ja den med lite smör på det var ju fina ben åxå
Citera
2021-12-28, 21:55
Medlem
hippilis avatar
Citat:
http://www.expressen.se/amelia/premium/fem-kvinnor-sa-tanker--vi-om-vara-rumpor/
Titta på kvinnorna. Dom är feta som kokosbollar, och både deras kroppar och rövar är totalt missanpassade. Äckligt! Hur kan det ens bli så? Vilka sjukdomar eller störningar har dom...?
Varför visar Expressen sådant för sina läsare? Varför bantar dom inte istället för att vika ut sig så snuskigt?
Tycker ni det är snygg eller bra om fetma blir mode? Skulle ni ens kunna röra någon av dem sexuellt?
På något vis tänkte jag på en bit kassler när jag såg dom 3 rövarna 🤢
Citera
2021-12-29, 00:19
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är nog bara i din fantasi som män inte kritiseras lika mycket.
Börja räkna inlägg på flashback. Kritik mot kvinnors utseenden vs kritik mot mäns utseenden.
Av det motsatta könet såklart också.
Citera
2021-12-29, 01:37
Medlem
Onanikrems avatar
Negressen hade en fin rumpa tycker jag, fin kropp. Dock går jag inte igång på negresser men formen var det inget fel på. 54år, har sett 25åringar som haft sämre kropp utan att vara smällfeta.
Citera
2021-12-29, 12:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Börja räkna inlägg på flashback. Kritik mot kvinnors utseenden vs kritik mot mäns utseenden.
Nej, det går inte att använda Flashback för det. Vare sig du eller jag har någon aning om vad som gömmer sig bakom nicken.

Kvinnor skiter helt enkelt i män som far illa och ser i många fall ner på dom, så dom ser inte eller skiter i det andra sidan av myntet.

Sen å andra sidan så kritiseras män för sin kompetensnivå i större utsträckning än vad kvinnor gör, så vi kanske ska flippa scriptet och börja kritisera kvinnors kompetens i större utsträckning? Det hade nog varit roligt.

Min poäng är att alla kritiseras hela tiden och båda könen får ungefär lika många slängar, bara av olika slevar.
Citera
2021-12-29, 13:12
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
Den svarta rumpan var det inget fel på

jo den är svart..
Citera
2021-12-29, 13:31
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jo den är svart..
svarta "big mama" rumpor är ju de bästa
Citera
2021-12-29, 14:50
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
svarta "big mama" rumpor är ju de bästa

bättre med vita stora istället .
Citera
2021-12-29, 14:54
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
bättre med vita stora istället .
här har du något

https://xxgasm.com/big-black-mamas-ass/

Menar du att det inte är nice?
Citera
2021-12-29, 15:09
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Flashback där det är 99% män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in