2021-12-28, 18:02
Medlem
AdMortems avatar
Tänker män någonsin på att de, när de dömer ut kvinnor även sänker dem själva istället för att bli sedda som perfekta. Vilket de underförstått eftersträvar, dvs att hävda att de minsann skulle stå över kvinnor utseendemässigt.
Citera
2021-12-28, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Tänker män någonsin på att de, när de dömer ut kvinnor även sänker dem själva istället för att bli sedda som perfekta. Vilket de underförstått eftersträvar, dvs att hävda att de minsann skulle stå över kvinnor utseendemässigt.

vill du ha en bild på min rumpa är det , det du säger ?

nej tror många här inser att deras rumpor år långt från att vara ”perfekta”
Citera
2021-12-28, 18:31
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
vill du ha en bild på min rumpa är det , det du säger ?

nej tror många här inser att deras rumpor år långt från att vara ”perfekta”
Min har då aldrig varit det, kommer aldrig att bli men jag tycker nog att det som lyftes som perfekt exempel var lik illa som min häck. Överlag tycker åtminstone jag att det inte ser ut att finnas särskilt många "perfekta" rumpor. När folk undrar hur män kan vara så avspända, är det nog för att de är vana vid att oftare vara kritiker.

Nä jag behöver inte någon bild den är säkert alldeles perfekt som resten av våra kroppar. Åtminstone min som ska renoveras lite nu efter att helgen gått. Jäkligt perfekt kropp. Har hållit mig vid liv i närmare fyrtio år, även när den gett upp har den bestämt för att ladda om. Närmare perfektion kommer man inte än att få åtnjuta god hälsa etc
Citera
2021-12-28, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Låta sig fotas och läggas upp till allas beskådning? Typ. Mycket originellt.

Och man vill visa sig offentligt anonymt när de flesta ändå reagerar negativt? Syftar just på 1an.
Citera
2021-12-28, 18:57
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Och man vill visa sig offentligt anonymt när de flesta ändå reagerar negativt? Syftar just på 1an.

Jag vet inte hur exhibionister fungerar. Vem vet, kanske att ägarinnan av röv nr 1 innerligt hoppas på positiv feedback och lusläser folks reaktioner. Eller så var nöjet att just få den fotograferad en ego boost. Jag har svårt att tänka mig att hon blottat sin röv för det ädla syftet att visa mångfald av kvinnors bakdelar....men visst, kanske.
Citera
2021-12-28, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Jag vet inte hur exhibionister fungerar. Vem vet, kanske att ägarinnan av röv nr 1 innerligt hoppas på positiv feedback och lusläser folks reaktioner. Eller så var nöjet att just få den fotograferad en ego boost. Jag har svårt att tänka mig att hon blottat sin röv för det ädla syftet att visa mångfald av kvinnors bakdelar....men visst, kanske.

Jag tror hon skulle vara en uppskattad krokimodell, just för hon har så konstig form.
Kanske hon redan är och därav självförtroende.
Citera
2021-12-28, 19:06
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Sluta att köp skiten.
Att försöka normalisera fetma borde ses som att försöka få folk att börja röka.
Vidrigt.
Citera
2021-12-28, 19:19
Avslutad
Alla har olika smak men fetma är inget för mig. I så fall hellre en man.
Senast redigerad av Kalixkillen 2021-12-28 kl. 19:26.
Citera
2021-12-28, 19:23
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Jag tror hon skulle vara en uppskattad krokimodell, just för hon har så konstig form.
Kanske hon redan är och därav självförtroende.

Mycket möjligt...Rubenesque bakdel. Om man ska använda fancy ord.
Citera
2021-12-28, 19:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Nej, det gör vi inte. Men å andra sidan så bryr vi oss inte om för oss okända fruntimmer tycker.
Citera
2021-12-28, 20:14
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej, det gör vi inte. Men å andra sidan så bryr vi oss inte om för oss okända fruntimmer tycker.
Fast det är lite det som är poängen. Att män kritiserar kvinnor ganska mycket mer än att de själva kritiseras
Citera
2021-12-28, 20:50
Medlem
Jag är 62 år och har lärt mig av erfarenhet
att det finns vackra och tillgängliga kvinnor
i alla former och storlekar. Personkemin avgör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in