2021-12-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
han kan vel være fullvaccinerad

Kriminalvården har erbjudit alla intagna vaccin redan från april/maj. Så han är nog full vaccinerad redan
Citera
2021-12-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoReY
Hej ursäkta för efterblivenhet jag har följt tråden hyffsat ok, men varför behöver Yasin frukta för sitt liv?

För han är en äcklig neger som gör springis ärenden åt vårby, tack vare han blev einar kidnappad( i utbyte att sebbe från DP klipptes) Och nu när einar är död så kommer nog folk vilja knulla honom, han är en råtta, olojal, han har nog inte många vänner ute nu, förutom pissjaffar kanske. Han är rökt

Edit: han vet också vilken råtta han är, då han inte ens uppdaterar sina sociala medier 😂
Citera
2021-12-29, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89
För han är en äcklig neger som gör springis ärenden åt vårby, tack vare han blev einar kidnappad( i utbyte att sebbe från DP klipptes) Och nu när einar är död så kommer nog folk vilja knulla honom, han är en råtta, olojal, han har nog inte många vänner ute nu, förutom pissjaffar kanske. Han är rökt

Edit: han vet också vilken råtta han är, då han inte ens uppdaterar sina sociala medier 😂

Han vet nog vilken råtta han är och det är såklart inte bra att ha det på sitt cv men dessvärre tror jag ingen kommer hämnas einar om inte dumle får för sig att ta över rapbranschen med våld och det är för hans vinning inte pga hämd 🤫
Citera
2021-12-29, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89
Kriminalvården har erbjudit alla intagna vaccin redan från april/maj. Så han är nog full vaccinerad redan

Men inte kan en tuff gangsterrapper frivilligt acceptera något som Kriminalvården erbjuder?
Citera
2021-12-29, 00:22
Medlem
Xfiless avatar
En fråga. Har förstått att att Yasin har avtjänat sin tid för brottet han dömdes för och har därför släppts. Ponera att hovrätten i februari sänker straffet från 10 mån till 7 månader. Är det ens möjligt i detta sammanhang och blir staten då skadeståndsskyldig för 3 månader?
Citera
2021-12-29, 00:29
Medlem
Eviies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoReY
Hej ursäkta för efterblivenhet jag har följt tråden hyffsat ok, men varför behöver Yasin frukta för sitt liv?

Undrar också.. tror inte det stämmer
Citera
2021-12-29, 00:44
Medlem
Otroligt patetiskt straff som delats ut till Yasin men det hör väl knappast till tråden egentligen?

För att återgå till någonting som åtminstone kan tänkas vara relevant så kan jag inte riktigt släppa det där med tjommen som blev skjuten vid någon musikstudio(?) i Husby relativt direkt efter mordet på Einar, är detta spår något som helt avskrivits av expertisen i tråden? Personligen tror jag nämligen det har koppling.
Citera
2021-12-29, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
Undrar också.. tror inte det stämmer

Därför att Shottaz/FLG vs "Dödspatrullen" är ett krig som skördat många offer och inte minst på Shottaz sidan?
Citera
2021-12-29, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Därför att Shottaz/FLG vs "Dödspatrullen" är ett krig som skördat många offer och inte minst på Shottaz sidan?

Både Jaffar, Farre å Yasin är givna måltavlor för DP. Det kriget är inte slut.
Citera
2021-12-29, 03:04
Medlem
Här är tråden om den händelsen
(FB) Person skjuten i benet i Husby (2021-11-01)

Sök på tex "Top Class Music skjuten" här i tråden, så hittar du en hel del inlägg ang den situationen.

Ja tror ingen redde ut om de hade med mordet eller med godisrånet att göra bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Otroligt patetiskt straff som delats ut till Yasin men det hör väl knappast till tråden egentligen?

För att återgå till någonting som åtminstone kan tänkas vara relevant så kan jag inte riktigt släppa det där med tjommen som blev skjuten vid någon musikstudio(?) i Husby relativt direkt efter mordet på Einar, är detta spår något som helt avskrivits av expertisen i tråden? Personligen tror jag nämligen det har koppling.
Citera
2021-12-29, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF

Då får man hoppas att DP lever upp till sitt rykte och plockar ner Yasin, Farre och Jaffar.

Har tänkt på en sak, varför skjuter dessa gäng och riskerar hårda straff som livstid. Det är ju bättre att köra på folk för då blir det inte mord utan olycka och vållande till annans död och är ute snart igen.
Citera
2021-12-29, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF

Som sagt de 3 borde hålla en jävligt låg profil men de verkar för korkade för att lyssna på det råd, får se vem som står på tur nästa gång då de kommer bli klippta av 3MST/DP förr eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in