Lite "intressant" att detta inte diskuteras mer öppet.
Frågan är hur många fler biverkningar av vaccinen har inte blivit studerade än och döljs, hur i helvete kan detta tvingas på folk. Yngre utan riskfaktorer är mer eller mindre inte utsatta för risk när dom får covid-19.
På tal om vaccin och hjärtproblem så är det en kille på jobbet på 20 år som fick läggas in på sjukan idag pga hjärtproblem efter dos 2. Han är sjukskriven i 10 veckor. Han får alltså inte jobba, han får inte heller ens anstränga sig öht för då kan det gå åt helvete.
Hoppas han mår bättre efter dos 3 då
Senast redigerad av C0w 2021-12-28 kl. 19:36.
På tal om vaccin och hjärtproblem så är det en kille på jobbet på 20 år som fick läggas in på sjukan idag pga hjärtproblem efter dos 2. Han är sjukskriven i 10 veckor. Han får alltså inte jobba, han får inte heller ens anstränga sig öht för då kan det gå åt helvete.
Hoppas han mår bättre efter dos 3 då
Hela min släkt är vaccinerade från 20-86. Inget problem.
Ser ut som att hon har hudsjukdomen Vitiligo, vilket är en autoimmun sjukdom. Vaccinen sägs trigga autoimmuna sjukdomar och det kan vara så att hon är extra känslig för vaccinen pga sin sjukdomshistorik. Skulle jag gissa skulle jag säga vaccinet.
(Lisa anckarman) Man får inte resa utan att vara vaccinerad! Så 100% är hon 2 vaccinerad åtminstone!
En handfull personer dör av vaccinet och foliehattarna får då för sig att det är säkrare att ta sin risk med ett virus som dödar i snitt 0,66% av alla som får det.
En handfull personer dör av vaccinet och foliehattarna får då för sig att det är säkrare att ta sin risk med ett virus som dödar i snitt 0,66% av alla som får det.
tveksam på 0,66 procent, speciellt med Omnikron. Men även om det stämmer så tar jag gärna en förkylning istället för att delta i ett experiment.
Tycker du att läkaren svarar på frågorna? ...Hur många?
TOM. Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus börjar få kalla fötter, av biverkningarna
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Men snälla tror du verkligen han skulle säga så, det är ju uppenbart att han först tänker säga kids eller kildren men ändrar till ch-ljud och säger children.
Lite "intressant" att detta inte diskuteras mer öppet.
Frågan är hur många fler biverkningar av vaccinen har inte blivit studerade än och döljs, hur i helvete kan detta tvingas på folk. Yngre utan riskfaktorer är mer eller mindre inte utsatta för risk när dom får covid-19.
Du skall nog läsa Nature artikeln igen.....
Citat:
There were 114 deaths with myocarditis recorded
There were 31 deaths with pericarditis recorded
There were 7,795 deaths with cardiac arrhythmia