Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2021-12-28, 12:02
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Under en längre tid nu haar jag inte kunnt kyssna på några låtar på yt,en text dyker upp dör det står "nåhot gick fel" vad beror det på?
Citera
2021-12-28, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Under en längre tid nu haar jag inte kunnt kyssna på några låtar på yt,en text dyker upp dör det står "nåhot gick fel" vad beror det på?
Antagligen något som skitit sig i appen. Testa rensa all app-data under inställningar och se om det löser problemet.
Citera
2021-12-28, 12:03
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isknack
Antagligen något som skitit sig i appen. Testa rensa all app-data under inställningar och se om det löser problemet.

På tvn?
Citera
2021-12-28, 12:08
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isknack

Tack så mycket det funka perfekr <3
Citera
2021-12-28, 12:28
Medlem
borrasss avatar
Jag har fått så att play/pausknappen ligger kvar i videon, förut försvann det efter ett tag men nu är det kvar tills jag klickat på kryss i ena hörnet.
Har inte gjort någon uppdatering eller något och det är jävligt störande.
Tips någon please
Citera
2021-12-29, 18:13
Bannlyst
"Det börjar dra ihop sig! som flickan sa!" Scenen från Jönssonligan dyker upp igen.

Från filmen Jönssonligan dyker upp igen (Tv4 just nu) Hur kan man lägga upp scenen på youtube? Någon duktig en som kan hjälpa till? Filmen går på TV4 just nu, tacksamt!
Citera
2021-12-31, 17:40
Medlem
snivlems avatar
Godafton och gott nytt år !!

Jag kikar runt i inställningarna på mitt youtube-konto efter nån inställning för att "normalisera" volymen på ja, alla videor på youtube. för vissa videor har en jävla volym så sänker man till lägsta volym i spelaren är det ändå för högt och såklart åt andra hållet också, att det är på tok för lågt även på maxvolym i spelaren. med konsekvensen att jag måste fingra på förstärkaren. Datorns ljudvolym är alltid på max, eller ja 97-98 %

Jag behöver en standardisering av ljudet för youtube....

hjälp jag hittar inget
Citera
2022-01-01, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Godafton och gott nytt år !!

Jag kikar runt i inställningarna på mitt youtube-konto efter nån inställning för att "normalisera" volymen på ja, alla videor på youtube. för vissa videor har en jävla volym så sänker man till lägsta volym i spelaren är det ändå för högt och såklart åt andra hållet också, att det är på tok för lågt även på maxvolym i spelaren. med konsekvensen att jag måste fingra på förstärkaren. Datorns ljudvolym är alltid på max, eller ja 97-98 %

Jag behöver en standardisering av ljudet för youtube....

hjälp jag hittar inget

Tror inte det finns. Det är väl något som gått snett i din redigering av videon i såna fall?
Då får du ta ner videon och ladda upp på nytt, efter redigering av ljudet.
Citera
2022-01-01, 14:49
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Tror inte det finns. Det är väl något som gått snett i din redigering av videon i såna fall?
Då får du ta ner videon och ladda upp på nytt, efter redigering av ljudet.

jag menar när man allmänt kollar olika videos på youtube, det varierar svinmycket i volym på olika videos
Citera
2022-01-01, 14:52
Medlem
Citat:
jag menar när man allmänt kollar olika videos på youtube, det varierar svinmycket i volym på olika videos

Jaha, missuppfattning. När jag läste att du tittade igenom dina inställningar på youtube kontot så fattade jag att det var dina videos.
Har inte varit med om det fenomenet förutom en kanal. Och då är det deras uppladdningar, inget du kan göra åt.
Citera
2022-01-01, 16:04
Medlem
Sheps avatar
Citat:

Det är uppladdarens "fel". Det beror helt på hur de har justerat ljudet i sina redigeringar innan uppladdningen.
Citera
2022-01-01, 16:09
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Det är uppladdarens "fel". Det beror helt på hur de har justerat ljudet i sina redigeringar innan uppladdningen.
störigt som fan

synd att inte youtube normaliserar allt som läggs upp. de komprimerar ju skiten ur allt ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in