2021-12-27, 21:27
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Sedan trådstarten har jag träffat två unga mysiga jäntor från RS. En var från Lettland och den andra var mulatt. Väldigt duktiga!

Men. Jag skall på en dejt med en tjej som är 17 år. Det började med att hon la till mig på Facebook och började skriva. Fick komplimanger om mitt utseende och hon var rätt på sak med vad hennes avsikter var *GILLAS* väldigt söt var hon också, hon kan få vem hon vill men hon berättade att hon gick igång på äldre karlar med lite mer erfarenhet, pojkar i hennes ålder var omogna. Verkar ha sunda värderingar också, har en farmor i min stad som hon firat jul hos. Hon ska åka hem efter nyår.

Nu behöver jag tips från alla kåta riddare på Flashback. Vi ska träffas på en parkering i stan imorgon kväll, sedan åka hem till mig. Vad för slags alkohol dricker en sjuttonårig tös? Pina colada? Kan inte sluta tänka på hennes toppiga hormonstinna bröst, jag måste ha henne!!

Tänkt att ha på mig skinnjacka, slitna jeans och kanske en kepa för att ålderskillnaden inte ska bli så påtaglig. Kanske ett par schyssta gymnastikskor? Vita? Duscha, raka mig och mycket rakvatten. Borsta tänderna såklart. Kanske ta en liten hutt innan? Detta får inte misslyckas, once in a lifetime!

Haha keps? Seriöst? Mycket rakvatten? Slitna jeans? Herregud.

Ta på dig en skjorta, en snygg rock, lite parfym och vanliga skor. Inte gympaskor är du 12 år eller?

Hon ville ju träffa en man, inte en pojke.

Men det är förmodligen nån som trollar dig. Lägg upp en bild på tjejen.
Citera
2021-12-27, 22:57
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Haha keps? Seriöst? Mycket rakvatten? Slitna jeans? Herregud.

Ta på dig en skjorta, en snygg rock, lite parfym och vanliga skor. Inte gympaskor är du 12 år eller?

Hon ville ju träffa en man, inte en pojke.

Men det är förmodligen nån som trollar dig. Lägg upp en bild på tjejen.
Rock känns lite blasé kanske?

Har fått en länk till hennes olydiga bilder men vågar inte lägga upp då tjejen är under 18 (fyller år 7 januari).
Citera
2021-12-28, 07:55
Medlem
All-the-way-77s avatar
Så en 17-årig snygg tjej lade till dig out-of-the-blue på Facebook och berättade rakt på sak att hon vill träffa äldre män för sex, och du känner att det verkar vara ett trovärdigt scenario.

Ibland sekundärskäms man lite för att vara man.
Citera
2021-12-28, 08:13
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Rock känns lite blasé kanske?

Har fått en länk till hennes olydiga bilder men vågar inte lägga upp då tjejen är under 18 (fyller år 7 januari).

Du är inte advokat va?

Gör inte det här. ”Hon” lurar dig.
Citera
2021-12-29, 07:38
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Gör inte det här. ”Hon” lurar dig.

Jag kan inte låta bli att fundera på om trådskaparen råkade illa ut vid sitt möte på en parkeringsplats i går kväll.
Citera
2021-12-29, 07:39
Medlem
ZugMaskins avatar
Fy fan vilken bögig tråd. Sök i bastun.
Citera
2021-12-29, 07:42
Medlem
KingHisss avatar
Kolla en app som heter Plick
Där säljer unga brudar kläder
Jättelätt att få kontakt.
Citera
2022-01-13, 16:30
Medlem
All-the-way-77s avatar
Så TS, hur avlöpte ditt inplanerade kvällsmöte på parkeringsplatsen?

Rånad, utpressad eller visade det sig faktiskt vara en 17-årig tjej som "sökte en äldre man"? Även om det inte gick så bra är det ju intressant att du återrapporterade för allmänintresset.
Citera
2022-01-13, 16:47
Medlem
PerniWhas avatar
Ja det här vill man ju ha mer information om fast det gick kanske inte så bra eftersom TS lyser med sin frånvaro?
Ger mig faan på att det var gympadojorna som ställde till det.
Citera
2022-01-13, 17:40
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Så en 17-årig snygg tjej lade till dig out-of-the-blue på Facebook och berättade rakt på sak att hon vill träffa äldre män för sex, och du känner att det verkar vara ett trovärdigt scenario.

Ibland sekundärskäms man lite för att vara man.
Hahahaha... Bästa kommentaren till detta hittills! :-)
Citera
2022-01-13, 20:49
Medlem
Bävar mig för att det här kan bli ett cold case och att vi aldrig kommer få veta hur det gick för Tompa på den där parkeringen.
Citera
2022-01-14, 03:32
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Jag kan inte låta bli att fundera på om trådskaparen råkade illa ut vid sitt möte på en parkeringsplats i går kväll.

Citat:
Så TS, hur avlöpte ditt inplanerade kvällsmöte på parkeringsplatsen?

Rånad, utpressad eller visade det sig faktiskt vara en 17-årig tjej som "sökte en äldre man"? Även om det inte gick så bra är det ju intressant att du återrapporterade för allmänintresset.

Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Ja det här vill man ju ha mer information om fast det gick kanske inte så bra eftersom TS lyser med sin frånvaro?
Ger mig faan på att det var gympadojorna som ställde till det.

Citat:
Ursprungligen postat av kl1911
Bävar mig för att det här kan bli ett cold case och att vi aldrig kommer få veta hur det gick för Tompa på den där parkeringen.
Vi träffades och hade sex men det var inget vidare. Oerfaren och ivrig visade inte sig vara den bästa kombinationen. Hon hade en mysig hormonstinn röv som jag fick smaka på, det var härligt. Sen sög hon också men det var inget vidare. Slaknade för hon saknade känsla och sög dåligt.

Allt gott kåtisar
Senast redigerad av TompaO 2022-01-14 kl. 03:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in