2020-06-11, 04:18
Medlem
TompaOs avatar
Hej alla kåta där ute ler

Undrar helt enkelt var man bästa kan skaffa sig en liten tösabit som tänder på herrar som är till åren komma? Finns det sidor på internet man kan börja leta? Gärna över 18 år men inte så mycket äldre. Skulle det dyka upp en kåt 17 åring skulle hon också förmodligen få slinka igenom nätet.

Jag är ny inom området och nybliven singel, jag och Karin har varit gifta väldigt länge men nu är det dags att beta på nya marker.

Är gymnasieskolor ett alternativt ställe att hänga omkring på? Hur passar man in?

Kram
Tompa
Citera
2020-06-11, 04:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Är gymnasieskolor ett alternativt ställe att hänga omkring på? Hur passar man in?

Kram
Tompa

wtf... Du kommer aldrig passa in, och varför skulle du hänga vid en gymnasieskola? Snacka om sjuk creep-varning.

Tjejer som gillar äldre män gillar män som har ; pengar, utseende eller makt. En no-life random kommer inte ro hamn en ung läcker dam såvida han inte har något ovanstående själv att erbjuda.
Citera
2020-06-11, 05:10
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yugoslav
wtf... Du kommer aldrig passa in, och varför skulle du hänga vid en gymnasieskola? Snacka om sjuk creep-varning.

Tjejer som gillar äldre män gillar män som har ; pengar, utseende eller makt. En no-life random kommer inte ro hamn en ung läcker dam såvida han inte har något ovanstående själv att erbjuda.
Ha ha, känner du dig hotad grabben??? Visst man kan va oskuld tills man är 30 de spelar ingen roll.. men jag vet att det kryllar av unga fertila jäntor som bara väntar på att bli befruktade av erfarna män i sina bästa år med styva kukar det är bara frågan om att hitta dom kan jag tala om.... ..
Citera
2020-06-11, 06:05
Medlem
Intressant tråd om man jämför med den du har om att du ska skiljas.

Acceptera din situation och sukta efter de unga tjejerna på Internet.

Oavsett, hänga på skolor kommer att sluta med poliskontakt.
Citera
2020-06-11, 06:25
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Intressant tråd om man jämför med den du har om att du ska skiljas.

Acceptera din situation och sukta efter de unga tjejerna på Internet.

Oavsett, hänga på skolor kommer att sluta med poliskontakt.
Lägg ner bara.... ..

Varför skulle det bli poliskontakt tjejerna är myndiga och gör vad de vill.... ...
Citera
2020-06-11, 09:08
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Lägg ner bara.... ..

Varför skulle det bli poliskontakt tjejerna är myndiga och gör vad de vill.... ...

Hmm, jadu Retard.. DU sade ju i ditt första inlägg att du skulle knulla en 17 årig tjej om du fick chansen?
Sen kanske det uppfattas wierd om en gubbe hänger på en Skola, oavsett ålder på "ungdomarna".
Citera
2020-06-11, 09:21
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Unga tösar hittar på på klubbarna👍👍

Glöm tinder och dessa andra töntiga dejtningsajter, appar. Där är bara tjejer med KRAV OCH KRAV och återigen KRAV!! 😂😂

Det finns klubbar där du hittar alla typer av människor, sen så om du är ute efter en ung tös åldersmässigt så gäller det att fråga sig runt som en clown 🤡 men jag personligen går efter utseendemässigt. Det finns brudar som är 25 plus men ser ut som stabila 18 bast 😋😋

En annan grej.. Det är studenten nu och jag lovar dig vem som helst får ligg under sommaren.

Jag har jobbat bakom baren i många år på många olika ställen och efter så många år så blir jag inte förvånad längre vad folk gör när de får i sig lite sprit. 🥂🥂

Jag har sätt hur gubbar 50 plus drar med sig en ung tös i toaletten.
Citera
2020-06-11, 12:23
Medlem
getbusys avatar
Valfri hor app som tider och badoo, vet tjejer på dom apparna som tagit 3-4 olika kukar per dag, riktiga slynor men de är ett säkert kort.
Citera
2020-06-11, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Hmm, jadu Retard.. DU sade ju i ditt första inlägg att du skulle knulla en 17 årig tjej om du fick chansen?
Sen kanske det uppfattas wierd om en gubbe hänger på en Skola, oavsett ålder på "ungdomarna".

De är lovliga ner till 15, om de inte är i beroendeställning till en.
Citera
2020-06-11, 15:26
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Jaha. Spelar du utvecklingsstörd eller har du det på papper? Ha ha.... .. man blir byxmyndig vid 15
Citera
2020-06-11, 18:39
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Hej alla kåta där ute ler

Undrar helt enkelt var man bästa kan skaffa sig en liten tösabit som tänder på herrar som är till åren komma? Finns det sidor på internet man kan börja leta? Gärna över 18 år men inte så mycket äldre. Skulle det dyka upp en kåt 17 åring skulle hon också förmodligen få slinka igenom nätet.

Jag är ny inom området och nybliven singel, jag och Karin har varit gifta väldigt länge men nu är det dags att beta på nya marker.

Kram
Tompa
Lägg ut en annons på lämplig site tex. B* elller D*rkside med orden: Sträng man söker ung kvinna för snusk och förnedring.
Det finns tusentals unga slynor som längtar efter en fast hand, lite lagom smisk och förnedring.
Citera
2020-06-11, 21:13
Medlem
Citat:
Lägg ner bara.... ..

Om man ser äldre gubbar spana på tjejer vid skola är jag 100% på att någon ringer polisen. Då kommer du att bli kontrollerad och risken finns att du hamnar i spanregistret med diverse nyckelord.

Vid eventuellt sexuellt övergrepp mot unga tjejer kommer du finnas med i urvalet av gärningsmän.

Nä, jag tycker du ska hålla dig hemma och svälja bajsmackan att din fru lämnar dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in