2019-10-02, 20:39 länk
boanchga
Så varför trodde då echoesofglory på boanchga?
Svaret är den att boanchga fick echoesofglory att tro på osanning genom övertygande argumentation.
Teorin på ovanstående svar är "Vad kom först, hönan eller ägget"?
Först (Hönan) kom inspelningen av ”Svenska fall för FBI del 1 - säsong 2”.
Därefter (ägget) kom echoesofglory:s första inlägg i tråden om ”Mordet på Eva Söderström, Kramfors (1987-09-25)”.
2016-05-22, 12:24 länk
echoesofglory
Problemet ligger i att ingen av de båda rent logiskt kan ha uppstått utan den andra; hönor kläcks ur ägg och ägg kommer som bekant ur hönor.
Wikipedia: Hönan och ägget
Ett filosofiskt dilemma.
Så här ligger det nämligen till:
Pressmaterialet kom före både ”Hönan och ägget”.
2021-12-22, 23:17 länk
Handfatstrallaren
Joe Blow
boanchga
Citat:
Oj oj oj, det tog lite skruv där tror jag😂😂😂. Träff mittiprick! Nu är det ju så att jag, boanchga vet så mycket mera än du någonsin kan föreställa dig och det märks att du blir väldigt aggressiv när det tar lite extra på dig😃 var inte ledsen att andra tror på mig, var inte ledsen över mitt höga IQ. Men, jag förstår att det är blir lite stökigt i ditt huvud när du förstår att jag vet så mycket....Klart att mordet kommer att bli uppklarat, dna tågar på hela tiden så det är bara en tidsfråga tills antagligen, England kommer att testa det...då sitter psykopaten i ett skruvstäd. Jag behöver inte människor att tro på mig...bara rätt människor gör det och, RÄTT MÄNNISKOR TROR JU PÅ MIG😃😃😃 åh så glad jag är😂😂😂
Jag behöver inte människor att tro på mig...bara rätt människor gör det och, RÄTT MÄNNISKOR TROR JU PÅ MIG😃😃😃 åh så glad jag är😂😂😂echoesofglory var RÄTT MÄNNISKA att tro på boanchga.
Så varför trodde då echoesofglory på boanchga?
Svaret är den att boanchga fick echoesofglory att tro på osanning genom övertygande argumentation.
Teorin på ovanstående svar är "Vad kom först, hönan eller ägget"?
Först (Hönan) kom inspelningen av ”Svenska fall för FBI del 1 - säsong 2”.
Därefter (ägget) kom echoesofglory:s första inlägg i tråden om ”Mordet på Eva Söderström, Kramfors (1987-09-25)”.
2016-05-22, 12:24 länk
echoesofglory
Citat:
Det här fallet verkar vara bortglömt, men nu finns det lite mer här https://dacostarkivet.wordpress.com/2016/05/22/mordet-pa-eva-soderstrom/
För er som direkt vill hoppa till pressmaterialet klickar här
Förhoppningsvis blir detta mordfall uppklarat och Eva får rättvisa.
För er som direkt vill hoppa till pressmaterialet klickar här
Förhoppningsvis blir detta mordfall uppklarat och Eva får rättvisa.
Problemet ligger i att ingen av de båda rent logiskt kan ha uppstått utan den andra; hönor kläcks ur ägg och ägg kommer som bekant ur hönor.
Wikipedia: Hönan och ägget
Ett filosofiskt dilemma.
Så här ligger det nämligen till:
Pressmaterialet kom före både ”Hönan och ägget”.
2021-12-22, 23:17 länk
Handfatstrallaren
SITT LUGNT I BÅTEN!
Jag har nämligen hittat en bild på echoesofglory:s pressmaterial ute på nätet.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSZW3b0-kEvLHLOFEsGP5BDwzffSuEns08Nig&usqp=CAU
Pressmaterialet kanske tillhör någon närstående till Eva?
Eller också är det material som har samlats in till polisens FUP, förundersökningsprotokoll?2016-11-12, 22:57 länk
Joe Blow
Som regel skall man aldrig tro på eller dra egna skutsatser med utgångspunkt i det som står i statsmedia och allehanda tidningar.
jag kollade själv i efterhand upp det jag påstått och talade om i tråden att att jag haft fel
jag vill åtminstone inte sprida rena felaktigheter vidare i onödan
Vad gör ni själva? mer än idisslar varandras påståenden och övertygar varandra in absurdum.Joe Blow:s omdöme ligger hästlängder över echoesofglory:s.