2021-12-27, 14:47
Medlem
Captainspiceds avatar
Det var intressant detta med denna ljudfil. Hoppas den kommer ut till allmänheten. Vi får allt hålla tummarna.
Eller vad tycker du Mumsebull?
Förväxla nu inte det jag skriver med videosnuttarna.
2021-12-27, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Håll dig då till den sanning du besitter. Glöm inte att du Inte känner Lydia.

Det är ju det jag gör, håller mig till sanningen.
Och nej, jag har aldrig sagt att jag känner Lydia, bara att jag träffat henne några gånger.
2021-12-27, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Nu har du drömt igen.
Jag har senast i förmiddags sagt att Jag har lyssnat på rättegången. Jag berättar om det Jag har sett och det Jag har hört av Emil. Sen om det skrivs något här som jag då dessutom har sett eller hört om, ja då tar jag det som en sanning, absolut.
Att du nu inte vill ha reda på hur sanningen ser ut, ja det blir bara mer och mer uppenbart, för du vill inte att man ska vara ärlig och berätta.
Frågor till Lydia får du nog ställa till henne och inte till mig.
Det är beklagligt att du inte kan läsa förundersökningen, utan litar till vad vissa utvalda skriver på flashback.. jorå, din sanning är inte vad någon annan har bekräftat, det tycker iallafall jag är anmärkningsvärt. Du verkar ha dejtat någon helt annan, har du möjligen funderat över om du blivit ghostad?
2021-12-27, 14:49
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Orkar inte gå igenom din historik till fullo, dessutom är mycket raderat, men det du beskriver i dessa inlägg, om hur E skulle förmått L att avslöja företagshemligheter, farliga affärer, han var hotad och hade skyddsväst och oreggade pistoler...
Bålstas egna scarface.. eller skulle ni vara Bonnie & Clyde?

Menar du Mumsebull att detta inte är sant? Skyddsväst, samt den oreggade pistolen känner ju alla till. Du kände nog inte honom så väl som du vill ge sken av.
2021-12-27, 14:50
Medlem
Citat:
Orkar inte gå igenom din historik till fullo, dessutom är mycket raderat, men det du beskriver i dessa inlägg, om hur E skulle förmått L att avslöja företagshemligheter, farliga affärer, han var hotad och hade skyddsväst och oreggade pistoler...
Bålstas egna scarface.. eller skulle ni vara Bonnie & Clyde?

Nä, för jag har aldrig sagt det heller. Och som du har citerat också, så har jag skrivit att det INTE var någon utpressning.
Det andra dravlet, får du själv stå för.
2021-12-27, 14:52
Medlem
Citat:
Det är beklagligt att du inte kan läsa förundersökningen, utan litar till vad vissa utvalda skriver på flashback.. jorå, din sanning är inte vad någon annan har bekräftat, det tycker iallafall jag är anmärkningsvärt. Du verkar ha dejtat någon helt annan, har du möjligen funderat över om du blivit ghostad?

Återigen, jag har lyssnat på rättegången.
Vad är det som du inte förstår? Behöver du hjälp att läsa eller vad?
2021-12-27, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Det var intressant detta med denna ljudfil. Hoppas den kommer ut till allmänheten. Vi får allt hålla tummarna.
Eller vad tycker du Mumsebull?
Förväxla nu inte det jag skriver med videosnuttarna.
Ja, det vore intressant, man kan undra varför ingen slagit på stora trumman om det vore sant?
Varför skulle Barth inte berättat om en så hotfull situation? Låter lite konstigt.
2021-12-27, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Återigen, jag har lyssnat på rättegången.
Vad är det som du inte förstår? Behöver du hjälp att läsa eller vad?
Nej, jag undrade varför du inte ens bryr dig om att läsa förundersökningen. Är det där din sko klämmer?
2021-12-27, 14:58
Medlem
Citat:
Menar du Mumsebull att detta inte är sant? Skyddsväst, samt den oreggade pistolen känner ju alla till. Du kände nog inte honom så väl som du vill ge sken av.
Jag vet inte vad detta har med mordet och göra.
Lydia har kallt avrättat Emil med SITT EGNA hagelgevär! Behövdes ingen större hjälp av nån annan för att hon skulle åstadkomma detta.
2021-12-27, 14:58
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ja, det vore intressant, man kan undra varför ingen slagit på stora trumman om det vore sant?
Varför skulle Barth inte berättat om en så hotfull situation? Låter lite konstigt.

Som jag sagt tidigare, så har jag sagt att Lydia är inte den som "snackar" även om hon skulle vinna på att tala ut. Men sån är hon!

Å andra sidan så är det ganska troligt att hon inte ens minns den gången för det har varit ett evigt supande i detta hem. Två människor som mått dåligt som hotar varann. Tja, inget konstigt alls.
2021-12-27, 14:59
Avslutad
Citat:
Kontentan av det som loveängeln insinuerar är rent skitsnack.
Det som "Alla" känner till, är det en kompis till "Någon" eller "Kanske"?
2021-12-27, 15:04
Avslutad
Citat:
Som jag sagt tidigare, så har jag sagt att Lydia är inte den som "snackar" även om hon skulle vinna på att tala ut. Men sån är hon!

Å andra sidan så är det ganska troligt att hon inte ens minns den gången för det har varit ett evigt supande i detta hem. Två människor som mått dåligt som hotar varann. Tja, inget konstigt alls.
Du säger dig veta mycket om Lydia, ändå så kan du inte bekräfta någonting, det enda du gör är att hugga och pissa på de som berättar om självupplevda situationer med Lydias inblandning. Du anklagar andra för att ljuga, hur väl känner du Lydia egentligen?
Lydia är ingen golare? Hon håller tyst.
Som med rånen då? Eller vad menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in