2020-12-14, 03:24
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimano
In på RS, men det kostar
Vad är rs?
Citera
2020-12-14, 03:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Vad är rs?

Rosa sidan men det är bara prostituerade som hänger där och rena sexköp är ej tillåtet.
Citera
2020-12-14, 03:58
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Rosa sidan men det är bara prostituerade som hänger där och rena sexköp är ej tillåtet.
Vilken paradox.
Citera
2020-12-16, 22:40
Avslutad
Citat:
Vad är rs?

Precis Rosa sidan.
Med "det kostar" menar jag att man köper sex, ja.
Citera
2021-12-27, 12:12
Medlem
TompaOs avatar
Sedan trådstarten har jag träffat två unga mysiga jäntor från RS. En var från Lettland och den andra var mulatt. Väldigt duktiga!

Men. Jag skall på en dejt med en tjej som är 17 år. Det började med att hon la till mig på Facebook och började skriva. Fick komplimanger om mitt utseende och hon var rätt på sak med vad hennes avsikter var *GILLAS* väldigt söt var hon också, hon kan få vem hon vill men hon berättade att hon gick igång på äldre karlar med lite mer erfarenhet, pojkar i hennes ålder var omogna. Verkar ha sunda värderingar också, har en farmor i min stad som hon firat jul hos. Hon ska åka hem efter nyår.

Nu behöver jag tips från alla kåta riddare på Flashback. Vi ska träffas på en parkering i stan imorgon kväll, sedan åka hem till mig. Vad för slags alkohol dricker en sjuttonårig tös? Pina colada? Kan inte sluta tänka på hennes toppiga hormonstinna bröst, jag måste ha henne!!

Tänkt att ha på mig skinnjacka, slitna jeans och kanske en kepa för att ålderskillnaden inte ska bli så påtaglig. Kanske ett par schyssta gymnastikskor? Vita? Duscha, raka mig och mycket rakvatten. Borsta tänderna såklart. Kanske ta en liten hutt innan? Detta får inte misslyckas, once in a lifetime!
Citera
2021-12-27, 13:56
Medlem
Citat:
Men. Jag skall på en dejt med en tjej som är 17 år. Det började med att hon la till mig på Facebook och började skriva.

Är det bara jag som tycker det är märkigt att en random 17-årig tjej lägger till dig på FB? Än märkligare är att du springer på den bollen också..
Citera
2021-12-27, 15:21
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kletbajs
Är det bara jag som tycker det är märkigt att en random 17-årig tjej lägger till dig på FB? Än märkligare är att du springer på den bollen också..
Som sagt, hon hade tröttnat på yngre pojkspolingar och ville ha en lite äldre herre. Snyggt namn.

Är det lovligt att lägga upp bilder på tösen?
Citera
2021-12-27, 16:19
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Som sagt, hon hade tröttnat på yngre pojkspolingar och ville ha en lite äldre herre. Snyggt namn.

Är det lovligt att lägga upp bilder på tösen?

Avråder dig starkt att gå på den dejten. Kommer bara sluta upp med att du antingen sitter och blir intervjuad av Chris Hansen, eller så är någon av dessa horribla amerikanska prankster på besök i Sverige och tvingar dig att äta hundbajs.
Citera
2021-12-27, 16:21
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Avråder dig starkt att gå på den dejten. Kommer bara sluta upp med att du antingen sitter och blir intervjuad av Chris Hansen, eller så är någon av dessa horribla amerikanska prankster på besök i Sverige och tvingar dig att äta hundbajs.
Hur menar du nu? Det är en jänta på 17 år. Jättesöt.
Citera
2021-12-27, 19:33
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Hur menar du nu? Det är en jänta på 17 år. Jättesöt.

Jag hoppas du trollar. Annars är du mer än lovligt naiv.
Citera
2021-12-27, 21:03
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Jag hoppas du trollar. Annars är du mer än lovligt naiv.
Den svenska avundsjukan?
Citera
2021-12-27, 21:11
Medlem
KingHisss avatar
Gå till valfritt gymnasium fråga om de får köpa ut cigg så har du napp

Säg sedan att du har alkohol hemma

Bjud hem flickorna

OCH KNULLA DERAS FITTOR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera