Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Ja det är då knappast din teori (du vågar väl kanske inte spekulera i denna riktning?) men det är fortfarande ingen orimlig hypotes att det här fallet möjligen kan handla om en tragisk olyckshändelse i samband med ett gräl som urartade? Många destruktiva relationer har (som jag påpekat flera gånger tidigare) ofta två motparter som provocerar och behandlar varandra illa på olika sätt.
Vad hände med att inte förminska sina meningsmotståndare? Det är inte en orimlig hypotes, men det finns fler hypoteser och en del av dom är rimligare eftersom det är mer sannolikt att man försöker gömma kroppen om man har gjort något dumt. Att du tror blint på en man som styckar sin hustru får stå för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Att bara skuldbelägga maken för allt dåligt som inträffade låter orimligt med tanke på hur lite vi vet om vad som hände och vem vad som gjorde vad i parets äktenskap?
Ändå har du inga problem att skuldbelägga Beata för allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Tack men tråden om det aktuella fallet i Malmö är ingen tävlan i vem som har mest trovärdighet fast med bakgrund av vad vi vet just nu så är det väl inte alls omöjligt att jag kanske kan ha rätt med min teori om en sorglig olycka?
Vilket inte hindrat dig från att i närmare 900 egna inlägg deklarera vilka som är trovärdiga eller ej, att "exmakarna" och Barby är trovärdiga men alla andra har anledning att ljuga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Eller vill du strypa debatten bara för att andra skribenter inte stryker dig medhårs?
Vill du? Eftersom du inte accepterar att det kan finnas några andra hypoteser än den du har som favorit för tillfället.