Citat:
Ursprungligen postat av
TopDogg08
Det pågår väl en konflikt där just nu mellan rapparna Sickan/23 och deras sidor? DP medlemmar pumpar 23’s musik. Det finns öppet att Yasin ville att Vårbynätverket skulle klippa Sebbe om han hjälpte dom med Einar.
Det sätter nog sina spår.
Det är det jag menar. Känns som Alcronix avfärdar den biten lite lättvindligt, vad gäller Dp:s sida. Men vad vet jag...Vet som sagt inte om det är nytt ledarskap eller någon av Chibabs grabbar som håller ställningarna i Vårby?
Utbytet vad jag minns var inte Einar utan att Shottaz/Yasins kretsar skulle hjälpa till att goa Vårbys ärkefiende Maykil i Västerås, men det var nog bara en inledande diskussion. Kanske mer handlade om att Yasin ville visa sig användbar och främja relationen? Misstänker att Yasin inte är beslutsfattare för sin sida ...
Och om de i DP pumpar Västerås egen 23 så är det ju inte en fredsduva till Vårby.
EDIT: Att goa Nisse fattade jag mer som en kompistjänst för gammal vänskaps skull. Ilki kan ju ha varit hjälpsam för Yasin då de satt tex plus att det nog kändes fördelaktigt i Yasins situation att vårda kontakten med en så pass stark spelare i Stockholm.