[quote=Loveangelie|78438993]
Citat:
Ursprungligen postat av
MiloMinderbinder
Ja som du säkert har förstått så finns det personer här som säger sig känna henne. Men jag tvivlar skarpt på det när det gäller vissa andra här inne.
Visst, jag har inte träffat henne så mycket så jag kan säga att jag känner henne. Men jag vet dock vad jag har sett och hört.
Och om jag går efter det, så är hon en väldigt fin mamma. En väldigt fin person.
Jo, jag kan säga detta om en person även fast jag hatar henne för det hon har gjort.
Men samtidigt, en vän till mig som också sitter inne med information angående rättegången kom med lite ny information. Det finns tydligen en ny film eller ljudfil där man kan höra hur Emil laddar sitt vapen/magasin med kulor. Kan ju vara troligt att han bär vapen eller hotar med sitt vapen under filmens gång. Kanske det är vapnet som Lydia vill att han tar ner och inte mobiltelefonen, eller?
Kan tycka fallet kommer i ett litet annat läge om så vore fallet.
Eller har man helt fel, ni som brukar följa fall här inne?
Har du nån källa på det du skriver ? min fundering blir ju genast att om jag vore beväpnad på min egen altan för säkerhets skull, och rädd för mitt liv hade jag skjutit hotet i låret eller vart jag hann sikta, men lågt i alla fall, nåväl nog om det du har gång på gång påstått saker som antingen inte är relevanta för fallet samtidigt som du påstår att du var E:s kk, fast du känner inte till Lydia mer än som kusinen från landet,,,,,,, din trovärdighet krymper för varje inlägg i min bok,,,den summeras när domen har fallit i HR