2021-12-24, 10:13
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Jones
Låter som ett mycket klokt val! Tänk om fler kunde tänka som dig.
Som det ska vara.

För övrigt är jag förvånad att så många under 50 sitter uppe och ser Bingolotto. Det är väl någon familjegrej som hänger kvar antar jag.
Citera
2021-12-24, 10:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Har inte de där beloppen varit samma typ hur länge som helst? 10k kommer man inte så långt på längre.. men jag har för mig det var samma belopp för typ 10-15 år sedan
Sant o med tanke på guldets värdeutveckling räcker ju inte 10k långt alls..
Citera
2021-12-24, 11:45
Medlem
Riggat skitprogram med förbestämda ”vinnare”, allt för att man ska ringa in på deras dyra nummer. Spännande.
Citera
2021-12-24, 12:03
Medlem
Vad är grejen med det här att man ska ringa in bara för att man har en lott.

Det enda man får höra, oavsett när man ringer. "Blablabla är stängt just nu"

Är tanken att man ska ringa nonstop och hoppas att dom öppnar linjen just när man ringer?
Citera
2021-12-24, 12:05
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Riggat skitprogram med förbestämda ”vinnare”, allt för att man ska ringa in på deras dyra nummer. Spännande.

Källa?
Citera
2021-12-24, 12:05
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Vad är grejen med det här att man ska ringa in bara för att man har en lott.

Det enda man får höra, oavsett när man ringer. "Blablabla är stängt just nu"

Är tanken att man ska ringa nonstop och hoppas att dom öppnar linjen just när man ringer?

Ja det är affärsidén och den har fungerat i årtionden
Citera
2021-12-24, 12:31
Medlem
Klart att det är riggat. Hyr många tror ni det är som vinner t.ex. 100 kr på en bingorad jämfört med hur många det är som vinner en bil på en bingorad?
Citera
2021-12-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
https://www.youtube.com/watch?v=GogWuGvDO8I

För de som missade det så kallade skämtet.

Den som tror att det där är äkta är tappad.
Citera
2021-12-24, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe

Nej.

Programmet direktsänds. Det är inte riggat. Punkt på den diskussionen. Jag har jobbat med produktionen, jag vet.

De tillfällen där någon är gäst i studion och drar för storvinst så förinspelas det segmentet för att sedan klippas in. Men alla bingorader och allt annat är live.
Citera
2021-12-24, 12:42
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hur tolkar ni stol-fadäsen som inträffade ca en halvtimme före midnatt? Var det ett ogenomtänkt "skämt" som inte alls var passande i en familjevänlig uppesittarkväll, eller var det på riktigt? Tycker båda scenarion känns osannolika på något sätt. Det troligaste är kanske att det var ett "skämt" trots allt? Hur kunde producenten för programmet släppa fram sådan skit?
Citera
2021-12-24, 13:05
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Brukar inte spela i vanliga fall, men blev förbannad på mig själv när jag lurat mig själv att det kan finnas chans till vinst. Haha.

Större sannolikhet att hitta 2 millar under en random sten i skogen
Citera
2021-12-24, 13:05
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hur tolkar ni stol-fadäsen som inträffade ca en halvtimme före midnatt? Var det ett ogenomtänkt "skämt" som inte alls var passande i en familjevänlig uppesittarkväll, eller var det på riktigt? Tycker båda scenarion känns osannolika på något sätt. Det troligaste är kanske att det var ett "skämt" trots allt? Hur kunde producenten för programmet släppa fram sådan skit?

Frågan är hur många i programmet som var informerade om detta "skämt". Både Lotta och sångerskan såg chockade ut och reklampausen direkt efteråt kändes väldigt lång. Och som du säger, på vilket sätt passar detta in i ett familjevänligt underhållningsprogram?

Hur många i Bingolotto-publiken är bekanta med magstarka Tik Tok-skämt egentligen? För egen del är jag inte det och blev chockad, eftersom jag sett fail-klipp där liknande saker hänt på riktigt. Mycket obehagligt.

Snäppet värre än Oscarssons kalsonger i Hylands hörna, helt klart ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in