2021-12-24, 08:09
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Vart det någon storvinnare här i tråden i år?
Citera
2021-12-24, 08:19
Medlem
1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
https://www.youtube.com/watch?v=GogWuGvDO8I

För de som missade det så kallade skämtet.

Ytterst märkligt skämt då det inte fanns ngt som ens var roligt med det?
Citera
2021-12-24, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Riggat är bara förnamnet.
Inte ens chans i helvete att personer med trippel-lotter (vilket dumt jävla påfund) har möjlighet att få bingo på någon av bil-raderna!

Förra året vann nån snubbe en bil med trippel-lott.
Citera
2021-12-24, 08:43
Medlem
Har inte spelat bingolotto på ja minst 10 år, men vad fan har hänt, jag skall alltså behöva köpa lotter hela kvällen för att ha chans att vinna på Julhjulet och biljackten, är detta ens lagligt och går mina lottpengar till dessa priser, jag känner mig lurad och kränkt!!
Citera
2021-12-24, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Förlorade på lotto och jag är säker på att Tusses svarta högskor gav mig otur. Saknar tiden med riktiga män i soffan men koks Tina vart jag glad för dock. Men våra män har fan ta mig omvandlats till kvinnor. Ett djävla bögeri, nä klarade inte av årets Bingo kändes som Eurovision tema med inslag av känsliga män.
Haha ja ser man den härliga och vackra koks tina i tv blir man nöjd.
Citera
2021-12-24, 08:52
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Sambon vann 200 kr, jag, ser det som en storvinst då vi spelar varje år, oftast köper vi flera lotter och det är första gången vi vinner nått, varje år i 10 år har vi spelat och detta är första bingon.

Brukar ringa in varje gång vi spelar med för 200-300 kr å aldrig kommit längre än tyvärr du kom inte fram.
Citera
2021-12-24, 09:39
Medlem
Nej, ingen jul utan Loket, Oldsberg och en kastrull starkglögg. Bojkott.
Citera
2021-12-24, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Medans den arma ensamstående kvinnan i början från norra delarna av hisingen, vars barn valde nr 10 efter nr 9 på färgfemman, fick endast 10k i smycken..livet är hårt o orättvist, det lärde sig den familjen snabbt.

Har inte de där beloppen varit samma typ hur länge som helst? 10k kommer man inte så långt på längre.. men jag har för mig det var samma belopp för typ 10-15 år sedan
Citera
2021-12-24, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Har inte spelat bingolotto på ja minst 10 år, men vad fan har hänt, jag skall alltså behöva köpa lotter hela kvällen för att ha chans att vinna på Julhjulet och biljackten, är detta ens lagligt och går mina lottpengar till dessa priser, jag känner mig lurad och kränkt!!

Du ska bara ringa in 300 gånger till ett telefonnummer som kostar 20:- per gång.. problem med det?
Citera
2021-12-24, 09:45
Medlem
BWOVVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden

Japp, vann 200:-
Ringde upp chefen omgående och sa upp mig. Något jag ångrar idag!

/bwovv
Citera
2021-12-24, 09:48
Medlem
kubuns avatar
Jag råkade bara komma in i programmet när en käring fick välja 10 nummer av 25 och hon vann för varje nummer hon valde. Vann bland annat två bilar och en miljon + 7 andra stora vinster. Det måste väl ändå ha varit storvinnaren denna uppesittarkväll?
Citera
2021-12-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag råkade bara komma in i programmet när en käring fick välja 10 nummer av 25 och hon vann för varje nummer hon valde. Vann bland annat två bilar och en miljon + 7 andra stora vinster. Det måste väl ändå ha varit storvinnaren denna uppesittarkväll?

Japp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in